Přejít na obsah

STK a Emise


TomasB

Doporučené příspěvky

Mňo, tak už i Audina je "pod čepicí", tedy s STK a ME. Byl jsem hotovej za 15min. oboje i s vyřízením papírů. Cena přesně 800,- za vše. Je to benzín + LPG. Motor se u parametrů, které jsou s horním limitem pohyboval hluboko pod polovinou max. povoleného. Vše tip ťop. STK taky absolutně bez problému. Jediný co bylo, tak že mám spodek zachlistanej od oleje, když mi začlo chcát olej přes olejové čidlo tlaku. To je vyměněno, ale olej z podvozku jsem nijak zuřivě nečistil, takže to nemohl přehlédnout. Když jsem mu to říkal, tak odpověděl, že si všimnul, že už to neteče, že je vidět, že je to utřený :D . Jinak jsem měl trochu obavy o přední nápravu, která je u A4 celkem háklivá na naše cesty a rekonstrukce je za ranec(prej to vychází na cca 40.000,-), ale potěšil mně. Prej absolutně bez jakékoliv vůle, super stav.

Tak zase bude chvilku klid, řekl bych tak do března, páč to zase bude to poonděné DP + ostatní ožebračovací instituce. :fakac:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak, byl jsem v tý obci kousek od Sadové, pohodový přístup, žádné čekání. A nejsou nafrnění jako v Pardubicích, kde se tváří jako mistři světa a že je člověk potřebuje a neobejde se bez nich. Sice jsem ani v Pardubicích nikdy neměl problém, ale někteří tam jsou fakt paka. A v Sadové jsou do 20:00 a v Pardubicích jen do 17:00. Což do pěti je pro mně docela opruz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahoj chci se zeptat zda je někfe na netu nebo jestli to někdo nemáte. Byl jsem na STK a dostal jsem protokol na kterém jsou vyznačeny číselné kódy se závadou. Potřeboval bych nějakou tabulku ve které bych se dočetl co je to za závadu. dík ahoj :unsure::disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

Dnes jsem zjistil, kdyz jsem chtel jit na prepis na DI na Jarov v Praze, ze mam 3.7. propadlou technickou, na ktere jsem jeste od koupi auta nebyl. Tak jsem se hned vydal.

Vse v pohode, netknute jak rikal technik (mam najeto 48 000, vetsinou po Praze)

Co nebylo v pohode, ale vubec, bylo:

FOLIE NA PREDKU - mam ATEST na skle, ale proste to na ty okna tonovany z vyroby byt nesmi (nejaky atest i karticka nezajem)

KONCOVKA VYFUKU SPEI - udajne nehomologovana, nemi byti privarena jako funkcni dil, nahrazujici puvodni

H4 SILVER BLUE (to jsem tak trochu pocital)

ZADNI MLHOVKA nesvitila, coz jsem zkousel vcera a jeste svitila.

Tot vse, jen abyste vedeli.

Ten vejfuck je mi stale divnej..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem zjistil, kdyz jsem chtel jit na prepis na DI na Jarov v Praze, ze mam 3.7. propadlou technickou, na ktere jsem jeste od koupi auta nebyl. Tak jsem se hned vydal.

Vse v pohode, netknute jak rikal technik (mam najeto 48 000, vetsinou po Praze)

Co nebylo v pohode, ale vubec, bylo:

FOLIE NA PREDKU - mam ATEST na skle, ale proste to na ty okna tonovany z vyroby byt nesmi (nejaky atest i karticka nezajem)

KONCOVKA VYFUKU SPEI - udajne nehomologovana, nemi byti privarena jako funkcni dil, nahrazujici puvodni

H4 SILVER BLUE (to jsem tak trochu pocital)

ZADNI MLHOVKA nesvitila, coz jsem zkousel vcera a jeste svitila.

Tot vse, jen abyste vedeli.

Ten vejfuck je mi stale divnej..

No a jak prošel nebo ne.

S tím výfukem je mi to divný taky.Závadou ve výfukovém potrubí je netěsnost nebo zjevný zásah způsobující nadměrnou hlučnost,tolik vyhláška 341/2002Sb.

Ty žárovky neznám,kdo je výrobce?

A folie mě mrzí,už jsem byl skoro rozhodnutej,že je tam dám,ale přesně z tohoto mám strach.STK mají prostě doporučení MDČR považovat skla zatmavená z výroby jako max.Každá další folie navíc je překročením propustnoeti a ani to nemusí nijak složitě měřit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak to zamrzí Dane, ale třeba jestli si pamatuješ na mojí fialku tak , když jsem jí prodával a byl jsem s ní a s klukem co to kupoval ode mě na evidečce tak hned a výfuk co tam nemá být a já tak pozor pane ten má homologaci a bylo pán byl v klidu...jo asi třeba jestli to nebylo tím , že technik u kterýho si byl ty třeba čekal nějakou pětku to víš prázdniny..vem si třeba Vitta tomu prošli i ty bílý světla :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nastesti jsem byl pres znameho... Jinak bych asi musel predek strhavat a myt skla, nebo nevim :)

2hensel - on byl pod autem v tom prikope a rikal, ze ten vyfuk homologaci na sobe vyrazenou nema, ale je mi divny, ze by SPEI davali neco, co neni schvaleno?!?!

2mikl - vyrobce zarovek je nejaky Pepa z mokre lhoty, jsou to desny shity, skoro to v noci nesviti! Stalo to asi 200,- obe a uz nikdy vice... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nastesti jsem byl pres znameho... Jinak bych asi musel predek strhavat a myt skla, nebo nevim :)

2hensel - on byl pod autem v tom prikope a rikal, ze ten vyfuk homologaci na sobe vyrazenou nema, ale je mi divny, ze by SPEI davali neco, co neni schvaleno?!?!

2mikl - vyrobce zarovek je nejaky Pepa z mokre lhoty, jsou to desny shity, skoro to v noci nesviti! Stalo to asi 200,- obe a uz nikdy vice... ;)

No ten kanál nebo jak říkáš příkop to je jejich oblíbená taktika. Tam totiž není vidět pokud něco nasypeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nastesti jsem byl pres znameho... Jinak bych asi musel predek strhavat a myt skla, nebo nevim :)

2hensel - on byl pod autem v tom prikope a rikal, ze ten vyfuk homologaci na sobe vyrazenou nema, ale je mi divny, ze by SPEI davali neco, co neni schvaleno?!?!

2mikl - vyrobce zarovek je nejaky Pepa z mokre lhoty, jsou to desny shity, skoro to v noci nesviti! Stalo to asi 200,- obe a uz nikdy vice... ;)

no akorát měli blbý keci to víš, že v jámě nebyly jen na to koukali

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj, včera jsem byl na měření emisí s OI ( TDi 66 kW, r.v. 2000, najeto 167000km ) v autorizovaném servisu, protože mám jít na technickou, a docela mně překvapilo když mně řekli že to měření bude trvat hodinu. No nic, auto si hned vzali na dílnu, ale co mně rozhodilo, že to 20x tůrovali na maximum - je to vůbec možné takhle trápit motor? Minule jsem byl na emisích jinde a tam to vytočili maximálně 5 x a hotovo. Jaké máte s tímto zkušenosti ? Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, včera jsem byl na měření emisí s OI ( TDi 66 kW, r.v. 2000, najeto 167000km ) v autorizovaném servisu, protože mám jít na technickou, a docela mně překvapilo když mně řekli že to měření bude trvat hodinu. No nic, auto si hned vzali na dílnu, ale co mně rozhodilo, že to 20x tůrovali na maximum - je to vůbec možné takhle trápit motor? Minule jsem byl na emisích jinde a tam to vytočili maximálně 5 x a hotovo. Jaké máte s tímto zkušenosti ? Díky za odpověď.

V autorizovaném servise dělají většinu věcí dost zvláštním, místy až nestandardním způsobem. Třeba chtěli zkusit jestli se něco nevysere a budou z toho mít alespoň kšeft. Na STK jsem byl v létě, slzy mi tekly když jsem slyšel to tůrování ale bylo to jen několikrát, rozhodně ne 20x! Auto prošlo emise hluboce pod přípustnými hodnotami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem minulé emise málem brečel nad tím tůrováním a vyháněním pavouků z výfuku, tak jsem to letos raději protůroval sám za jízdy a trochou jsem si auto potrápil za jízdy na STK na plnou trojku sám, než se tam dívat jak to tůrujou 20x na volnoběh. No a výsledek se dostavil na druhý pokus to vyšlo se super výsledkem, loni to bylo o prsa... :palec2:

Editováno: , autor: dick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Já zase napíšu moje emise u 1,8 T. Při 129 Tkm na emisích při 2930 ot. CO 0,00 a HC 0,00 :) Zlatej benzíňák se kterým jsem včera jel 180 Km s průměrnou spotřebu 6,4 l a to všude lehce nad povolený limit.

Pak z jiného soudku. Na mém terénním náklaďáku s naftovým motorem 6,5 l mám povolenou kouřivost 2,5 1/m a proteže jsem jeho atmosférický motor předělal na turbo tak nyní má podle měření 0,47 1/m. Na to že je r.v. 1986 tak nevídané hodnoty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem včera v práci ... náhodně zjistil, že mi STK a emise propadly 1/2009 ... a domů jsem to měl 60km :feve: moc dobře se mi nejelo když už jsem to věděl :-)))

dnes ráno šupem (autíko jsem nijak nepřipravoval) na kontrolu a z kontroly jsem odjel s poznámkou prasklé žárovky na brzdovém světle :rock:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem před chvílí přijel z ME a STK a když jsem se doma koukal na protokol z ME, tak mě překvapila kouřivost v rozmezí 0,03 -0,06, když jako max. hodnotu mají 1,4.

Jinak to vytáčení je fakt brutální :kol-124:.

mě radší poslal i do čekárny :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 let později...

Cau chlapy. Dostal jsem nedávno za přepis Octu 1999 1.8 20V. Auto je ve vcelku dobrém stavu. Byl problém se stěrači a ABS. Oboje jsem opravil. Na autě je pár rezatých flíčků plus rez kolem hrdla na nalévání benzínu. Nikde žádná díra skrz. Výfuk z části nový zbytek rezavy ale nikde deravy. Silentbloky na predni nápravě jsou dělané nedavno. Tlumiče se mi zdají vpohodě netečou auto nehoupe. Brzdí to velmi pěkné. Světla svítí a tak dale. Myslíte že mám šanci s takhle starým autem projít legálně technickou ? ? Měl jsem předtím starý Volkswageny s kterýma se chodil na TK jak se říká ....

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...