Jump to content
TomasB

STK a Emise

Recommended Posts

Mňo, tak už i Audina je "pod čepicí", tedy s STK a ME. Byl jsem hotovej za 15min. oboje i s vyřízením papírů. Cena přesně 800,- za vše. Je to benzín + LPG. Motor se u parametrů, které jsou s horním limitem pohyboval hluboko pod polovinou max. povoleného. Vše tip ťop. STK taky absolutně bez problému. Jediný co bylo, tak že mám spodek zachlistanej od oleje, když mi začlo chcát olej přes olejové čidlo tlaku. To je vyměněno, ale olej z podvozku jsem nijak zuřivě nečistil, takže to nemohl přehlédnout. Když jsem mu to říkal, tak odpověděl, že si všimnul, že už to neteče, že je vidět, že je to utřený :D . Jinak jsem měl trochu obavy o přední nápravu, která je u A4 celkem háklivá na naše cesty a rekonstrukce je za ranec(prej to vychází na cca 40.000,-), ale potěšil mně. Prej absolutně bez jakékoliv vůle, super stav.

Tak zase bude chvilku klid, řekl bych tak do března, páč to zase bude to poonděné DP + ostatní ožebračovací instituce. :fakac:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jinak, byl jsem v tý obci kousek od Sadové, pohodový přístup, žádné čekání. A nejsou nafrnění jako v Pardubicích, kde se tváří jako mistři světa a že je člověk potřebuje a neobejde se bez nich. Sice jsem ani v Pardubicích nikdy neměl problém, ale někteří tam jsou fakt paka. A v Sadové jsou do 20:00 a v Pardubicích jen do 17:00. Což do pěti je pro mně docela opruz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj chci se zeptat zda je někfe na netu nebo jestli to někdo nemáte. Byl jsem na STK a dostal jsem protokol na kterém jsou vyznačeny číselné kódy se závadou. Potřeboval bych nějakou tabulku ve které bych se dočetl co je to za závadu. dík ahoj :unsure::disgust:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cus vsem.....potreboval bych udelat technickou na ORS I-vse v poradku- pouze folie na prednich oknech je problem...nevite nekdo o necem?(odměna formou příplatku samozřejmostí :D --..okoli prahy,praha neni problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes jsem zjistil, kdyz jsem chtel jit na prepis na DI na Jarov v Praze, ze mam 3.7. propadlou technickou, na ktere jsem jeste od koupi auta nebyl. Tak jsem se hned vydal.

Vse v pohode, netknute jak rikal technik (mam najeto 48 000, vetsinou po Praze)

Co nebylo v pohode, ale vubec, bylo:

FOLIE NA PREDKU - mam ATEST na skle, ale proste to na ty okna tonovany z vyroby byt nesmi (nejaky atest i karticka nezajem)

KONCOVKA VYFUKU SPEI - udajne nehomologovana, nemi byti privarena jako funkcni dil, nahrazujici puvodni

H4 SILVER BLUE (to jsem tak trochu pocital)

ZADNI MLHOVKA nesvitila, coz jsem zkousel vcera a jeste svitila.

Tot vse, jen abyste vedeli.

Ten vejfuck je mi stale divnej..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnes jsem zjistil, kdyz jsem chtel jit na prepis na DI na Jarov v Praze, ze mam 3.7. propadlou technickou, na ktere jsem jeste od koupi auta nebyl. Tak jsem se hned vydal.

Vse v pohode, netknute jak rikal technik (mam najeto 48 000, vetsinou po Praze)

Co nebylo v pohode, ale vubec, bylo:

FOLIE NA PREDKU - mam ATEST na skle, ale proste to na ty okna tonovany z vyroby byt nesmi (nejaky atest i karticka nezajem)

KONCOVKA VYFUKU SPEI - udajne nehomologovana, nemi byti privarena jako funkcni dil, nahrazujici puvodni

H4 SILVER BLUE (to jsem tak trochu pocital)

ZADNI MLHOVKA nesvitila, coz jsem zkousel vcera a jeste svitila.

Tot vse, jen abyste vedeli.

Ten vejfuck je mi stale divnej..

No a jak prošel nebo ne.

S tím výfukem je mi to divný taky.Závadou ve výfukovém potrubí je netěsnost nebo zjevný zásah způsobující nadměrnou hlučnost,tolik vyhláška 341/2002Sb.

Ty žárovky neznám,kdo je výrobce?

A folie mě mrzí,už jsem byl skoro rozhodnutej,že je tam dám,ale přesně z tohoto mám strach.STK mají prostě doporučení MDČR považovat skla zatmavená z výroby jako max.Každá další folie navíc je překročením propustnoeti a ani to nemusí nijak složitě měřit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak to zamrzí Dane, ale třeba jestli si pamatuješ na mojí fialku tak , když jsem jí prodával a byl jsem s ní a s klukem co to kupoval ode mě na evidečce tak hned a výfuk co tam nemá být a já tak pozor pane ten má homologaci a bylo pán byl v klidu...jo asi třeba jestli to nebylo tím , že technik u kterýho si byl ty třeba čekal nějakou pětku to víš prázdniny..vem si třeba Vitta tomu prošli i ty bílý světla :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nastesti jsem byl pres znameho... Jinak bych asi musel predek strhavat a myt skla, nebo nevim :)

2hensel - on byl pod autem v tom prikope a rikal, ze ten vyfuk homologaci na sobe vyrazenou nema, ale je mi divny, ze by SPEI davali neco, co neni schvaleno?!?!

2mikl - vyrobce zarovek je nejaky Pepa z mokre lhoty, jsou to desny shity, skoro to v noci nesviti! Stalo to asi 200,- obe a uz nikdy vice... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nastesti jsem byl pres znameho... Jinak bych asi musel predek strhavat a myt skla, nebo nevim :)

2hensel - on byl pod autem v tom prikope a rikal, ze ten vyfuk homologaci na sobe vyrazenou nema, ale je mi divny, ze by SPEI davali neco, co neni schvaleno?!?!

2mikl - vyrobce zarovek je nejaky Pepa z mokre lhoty, jsou to desny shity, skoro to v noci nesviti! Stalo to asi 200,- obe a uz nikdy vice... ;)

No ten kanál nebo jak říkáš příkop to je jejich oblíbená taktika. Tam totiž není vidět pokud něco nasypeš.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nastesti jsem byl pres znameho... Jinak bych asi musel predek strhavat a myt skla, nebo nevim :)

2hensel - on byl pod autem v tom prikope a rikal, ze ten vyfuk homologaci na sobe vyrazenou nema, ale je mi divny, ze by SPEI davali neco, co neni schvaleno?!?!

2mikl - vyrobce zarovek je nejaky Pepa z mokre lhoty, jsou to desny shity, skoro to v noci nesviti! Stalo to asi 200,- obe a uz nikdy vice... ;)

no akorát měli blbý keci to víš, že v jámě nebyly jen na to koukali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, včera jsem byl na měření emisí s OI ( TDi 66 kW, r.v. 2000, najeto 167000km ) v autorizovaném servisu, protože mám jít na technickou, a docela mně překvapilo když mně řekli že to měření bude trvat hodinu. No nic, auto si hned vzali na dílnu, ale co mně rozhodilo, že to 20x tůrovali na maximum - je to vůbec možné takhle trápit motor? Minule jsem byl na emisích jinde a tam to vytočili maximálně 5 x a hotovo. Jaké máte s tímto zkušenosti ? Díky za odpověď.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ahoj, včera jsem byl na měření emisí s OI ( TDi 66 kW, r.v. 2000, najeto 167000km ) v autorizovaném servisu, protože mám jít na technickou, a docela mně překvapilo když mně řekli že to měření bude trvat hodinu. No nic, auto si hned vzali na dílnu, ale co mně rozhodilo, že to 20x tůrovali na maximum - je to vůbec možné takhle trápit motor? Minule jsem byl na emisích jinde a tam to vytočili maximálně 5 x a hotovo. Jaké máte s tímto zkušenosti ? Díky za odpověď.

V autorizovaném servise dělají většinu věcí dost zvláštním, místy až nestandardním způsobem. Třeba chtěli zkusit jestli se něco nevysere a budou z toho mít alespoň kšeft. Na STK jsem byl v létě, slzy mi tekly když jsem slyšel to tůrování ale bylo to jen několikrát, rozhodně ne 20x! Auto prošlo emise hluboce pod přípustnými hodnotami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když jsem minulé emise málem brečel nad tím tůrováním a vyháněním pavouků z výfuku, tak jsem to letos raději protůroval sám za jízdy a trochou jsem si auto potrápil za jízdy na STK na plnou trojku sám, než se tam dívat jak to tůrujou 20x na volnoběh. No a výsledek se dostavil na druhý pokus to vyšlo se super výsledkem, loni to bylo o prsa... :palec2:

Edited by dick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem před chvílí přijel z ME a STK a když jsem se doma koukal na protokol z ME, tak mě překvapila kouřivost v rozmezí 0,03 -0,06, když jako max. hodnotu mají 1,4.

Jinak to vytáčení je fakt brutální :kol-124:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já zase napíšu moje emise u 1,8 T. Při 129 Tkm na emisích při 2930 ot. CO 0,00 a HC 0,00 :) Zlatej benzíňák se kterým jsem včera jel 180 Km s průměrnou spotřebu 6,4 l a to všude lehce nad povolený limit.

Pak z jiného soudku. Na mém terénním náklaďáku s naftovým motorem 6,5 l mám povolenou kouřivost 2,5 1/m a proteže jsem jeho atmosférický motor předělal na turbo tak nyní má podle měření 0,47 1/m. Na to že je r.v. 1986 tak nevídané hodnoty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem včera v práci ... náhodně zjistil, že mi STK a emise propadly 1/2009 ... a domů jsem to měl 60km :feve: moc dobře se mi nejelo když už jsem to věděl :-)))

dnes ráno šupem (autíko jsem nijak nepřipravoval) na kontrolu a z kontroly jsem odjel s poznámkou prasklé žárovky na brzdovém světle :rock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to já jsem emisama neprošel.Měl jsem špatný termostat a dával neslysly lamda sondě.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak jsem před chvílí přijel z ME a STK a když jsem se doma koukal na protokol z ME, tak mě překvapila kouřivost v rozmezí 0,03 -0,06, když jako max. hodnotu mají 1,4.

Jinak to vytáčení je fakt brutální :kol-124:.

mě radší poslal i do čekárny :feve:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cau chlapy. Dostal jsem nedávno za přepis Octu 1999 1.8 20V. Auto je ve vcelku dobrém stavu. Byl problém se stěrači a ABS. Oboje jsem opravil. Na autě je pár rezatých flíčků plus rez kolem hrdla na nalévání benzínu. Nikde žádná díra skrz. Výfuk z části nový zbytek rezavy ale nikde deravy. Silentbloky na predni nápravě jsou dělané nedavno. Tlumiče se mi zdají vpohodě netečou auto nehoupe. Brzdí to velmi pěkné. Světla svítí a tak dale. Myslíte že mám šanci s takhle starým autem projít legálně technickou ? 😁 Měl jsem předtím starý Volkswageny s kterýma se chodil na TK jak se říká ....

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co řešíš? Jeď tam a uvidíš. Tady to stejně nikdo nerozhodne. Co ti najdou, odstraníš, pokud to bude finanční sebevražda, dáš to do šrotu. Nic jiného stejně nevymyslíš. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám to samé (měl jsem) Emise a STK bez problému. Pokuď je pořád v provozu je neskutečně spolehlivý.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...