Přejít na obsah

OII Prosba o pomoc,nový panel klimatroniku nechladí


acek

Doporučené příspěvky

:help:Ahoj prosím o pomoc s novým panelem klimatroniku na OII 2.0TDI PD 103Kw 16V BKD ,r.v.06/2005. Po výměně starého (ten fungoval na100%,) za nový nastal problém nechladí klima a je tam jedna chyba, která nejde smazat.Mám tam gateway 1K0 907 530 S(na zkoušku byla použita i AD) ,Elektroinstalace je zapojená podle El schématu a nakodováno je taky správně,sací šachta je taktéž vyměněná za jednomotorkovou + čidlo kvality vzduchu.Základní nastavení a aktivace AC také OK.a přesto všechno nejde klima-nechladí,V bloku měřených hodnot(VCDS) je vydět že z panelu klimatroniku jde informace na spuštění klimakompresoru ten naběhne ale po dvou vteřinách vypne.Tak jsem se obrátil na odborníka v oboru p.Čermáka z Bakova nad Jizerou (dělá přímo na vývoji ve škodovce) ten chtěl abych přijel že na to koukne že to musí fungovat. Zkontroloval zapojení podle schématu. Napíchnul to na vas a hodinu a půl si stím nevěděl rady že prej je tam špatná gateway že mi to nemůže ukazovat na navi tak jsem ho vyvedl z omylu a že to jde.Tak mi tvrdil že tam musí být G-éčková aby to fungovalo.Původní tam byla F-kováza ta se měnila za S-kovou kvuli novým parkovákům.A jestli je nová AG tak to nevím. Chyba je podle vasu zkrat na plus u levého a pravého čidla výdechů v prostoru u nohou a vas je pomalejší než vag protože po stisknutí tlačítka AC ani nestačí zaznamenat informaci na spuštění klimakompresoru,kdežto vag ano. Budu rád za každé info jak tento problém vyřešit.Popřípadě zajedu kamkoliv kdo to bude umět odstranit. Děkuji předem za pomoc.

Čtvrtek,18,Březen,2010,07:48:23:41457

VCDS verze: SVO 908.1

Verze dat: 20080309

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Adresa 08: Klima/topení Labely: nevybrány

Objednací číslo řídící jednoky: 3T0 907 044 AS HW: 3T0 907 044 AS