Přejít na obsah

Motor 1,2 TSI (63 a 77 kW)


JanBilek

Doporučené příspěvky

Tak co se týká TSI do FII mám od prodejce tuto zprávu:

Po 12. týdnu přijdou na řadu faceliftované

verze. Ceny vozů po této úpravě bohužel ještě nejsou stanoveny, ale mohu potvrdit

konec výroby motorů 1.4 16V 63kW a 1.6 16V 77kW.

Prozatím tyto motory budou nahrazeny přeplňovanou verzí 1.2TSI 77kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechci do toho mluvit,ale zdá se podle akcí na 1,4,že už pokračovat nebude.Vždyt 1,6 je moderní motor s časováním a nevidím důvod proč by měla končit.Jsem zvědav jestli TSI bude ve F/R s DSG,když yeti jí má a kdyby skončila 1,6,co by se stalo s japonským automatem :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

30000kč je rozdíl mezi HTP a 1,4 :palec2: u roomstra

Já vidím třeba u výbav Roomster a Style rozdíl 20000Kč, navíc ještě včetně balíčku Plus. Kdo nechce sportovní sedačky, tak stejně bere Duo (což sou vyjma skladových aut všichni) a tam je rozdíl stejně jako u FII 25 000Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No neboj, já vim co píšu. Je to přesně tak jako v mojem minulým příspěvku. Jediná výbava s tebou udávaným rozdílem je užitkovej Praktik. No a pak mrtvoly Sport a Comfort, který ovšem nekupuje. Kdybys to nechápal, zkus si například k Duu dopočítat všechno z verze Comfort. Ani nebudeš muset uvažovat metalízu, záruku a nosič v základu Dua a pořád bude o víc jak 20 tis. levnější.

A pokud budeš chtít zase rozvíjet svoje teorie, prosím přes SZ, tohle je přecejenom téma o motoru a ne o ceníku.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dobrý den, i já rád bych se připojil se svou troškou do mlýna. Mám FI 1,2 HTP 47 kW + Cimbu a R 1,4 63kW. Ze začátku jsem si říkal, že je to stejně jedno. Jenže. R se nějak rozeběhal a jede jak divej, i po tom, co mi v záruce byl vyměněý soft v řídící jednostce). Od té doby když jezdím po Praze s Fabkou, remcám na ten motor jak mohu. Za dva roky mi končí na Fabku lízačka. Těším se, zda do Fabek či Romíků budou dávat 1,2 TSI 77 kW, ještě lepší 1,4 TSI 90kW. Naftové tříválce, to raději nebudu komentovat.

Doufejme, že mě neroznesete na kopytech. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám nově FII 1,4 benzín. Původně jsem chtěl počkat na 1,2 TSI, ale auto jsem už nutně potřeboval, tak jsem koupil todle. Mám zatím málo najetých km cca 2000, ale i tak jsem s tím zatím spokojenej a když tady čtu, že moturek se ještě rozběhne tak to bude paráda. Nedávno jsem četl k motoru 1,2 TSI diskuzi a tam se chlapi hádali, jestli je tento malej turbomotor vůbec dobrá volba. Zejména mnohokrát citované nevýhody, které samozřejmě druhou stranou byly ihned dementovány byly tyto:

- údajně udávané vykonové parametry motor splňuje poze při tankováni N98,

- životnost motoru,

- spotřeba extrémně závislá na jizdním sytlu, podmínkách a hmotnosti vozu,

- obava o turbodmýchadlo, které zejména při krátkých městských popojížďkách bude znatelně namáháno a tím se bude zkracovat jeho životnost.

Tak nevím. Bod 2-3 se sá ovlivnit přístupem řidiče k autu, ale nejvíce mě spíše zarazilo to, tankování N98??? Co vy na to, znáte nějaké podrobnosti k tomu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak k tomu turbu. Taxikáři, drtivá většina má turbo diesel. Takže toho bych se nebál. Benál 98, nikde v parametrech jsem nenašel, že je to na N98, ale na N95. Kdyby to tak bylo, jako třeba u nejvýkonější Fabie I, tak by to tam bylo uvedeno, tam se taky uvádělo N98.

Každý motor je ovlivněn stylem řidiče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem dotaz ohledně jednoho motoru TCE z Clia III na Mr. Cimbu a na adresu 1,2 TSI mně mj. napsal:

čistě z popisu vypadá motor z Clia pěkně, otázka je, jek na tak malém turbu funguje regulace. Pokud totiž vím, tak Škodům, i když motor 1,2 l 77 kW TSI pustili v Yetim do série, to nefunguje !

Vzhledem k tomu, že se od 13 KT začínají vyrábět faceliftované FII, tak ani nevím, jak dloiho ještě půjde 1,4 16V objednávat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahojte

Má už někdo zkušenosti ? Uvažuji o výměně svého rumika za právě 1,2 TSI 63kW ale nerad bych šlápnul vedle hlavně co se týče spotřeby, ikdyž ta je přímo vázaná na jízdě řidiče smile.gif

Udajně problémy z praskáním hlav už se vyřešil tak doufám, že když vezmu tuhle motorizaci která je v začátku tak nebudu stát pořád v servisu :))))

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Začne se vyrábět tuším 16KT, tak si pak běž do salonu a vyzkoušej ho. Do cca 3000ot. by to mělo být podobný jako 77kW, ale pak chcípne. To je ale teorie, jak to bude ve skutečnosti je otázka.

Já su nejvíc zvědavej na spotřebu a její kolísání podle zatížení a stylu jízdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...