Jump to content
JanBilek

Motor 1,2 TSI (63 a 77 kW)

Recommended Posts

Podle mně to zdražovat nebudou, možná se změní rozdíl mezi 1.2 a 1.4 třeba trvale na 20-25k a 1.2TSI pak bude za 30-35, ale dyť je to vcelku jedno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Předpokládám, že na motory TSI bude delší čekací doba, když se budou dávat do více modelů a reklama se jim celkem taky dělá. Naopak budou podle mě cenově zvýhodnit motor 1,4 16V o kterém se bude vědět, že bude taky nahrazen, akorát později.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak co se týká TSI do FII mám od prodejce tuto zprávu:

Po 12. týdnu přijdou na řadu faceliftované

verze. Ceny vozů po této úpravě bohužel ještě nejsou stanoveny, ale mohu potvrdit

konec výroby motorů 1.4 16V 63kW a 1.6 16V 77kW.

Prozatím tyto motory budou nahrazeny přeplňovanou verzí 1.2TSI 77kW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JJ takovou informaci sem dostal od prodejce taky. Bojler ji zpochybnuje, tak uvidime az to prijde. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Můžu se zeptat Blacky co zpochybňuju? Jinak kdyby neco, seznam motoru je tady na te strance jasne uveden..

Edited by bojler

Share this post


Link to post
Share on other sites

nechci do toho mluvit,ale zdá se podle akcí na 1,4,že už pokračovat nebude.Vždyt 1,6 je moderní motor s časováním a nevidím důvod proč by měla končit.Jsem zvědav jestli TSI bude ve F/R s DSG,když yeti jí má a kdyby skončila 1,6,co by se stalo s japonským automatem :feve:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dle nabídky prodejce je ted rozdíl mezi 51 kW a 63 kW 22 000,- A to ještě bych měl odečíst 4 000,- za Cimbu, takže 18 000,-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když vypadne 1.4 a 1.6 a budou nahrazeny 1.2 TSI 77kw tak zustane v nabídce jen 1.2 HTP a nová 1.2 TSI hmmm dva benzíny ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
nechci do toho mluvit,ale zdá se podle akcí na 1,4

"podle akcí na 1.4" - těma akcema myslíš o horentních 5k vyšší slevy na 1.4 a 1.6 oproti HTP?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Když vypadne 1.4 a 1.6 a budou nahrazeny 1.2 TSI 77kw tak zustane v nabídce jen 1.2 HTP a nová 1.2 TSI hmmm dva benzíny ???

A co takle 1.2TSI/63kW?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dle nabídky prodejce je ted rozdíl mezi 51 kW a 63 kW 22 000,- A to ještě bych měl odečíst 4 000,- za Cimbu, takže 18 000,-

30000kč je rozdíl mezi HTP a 1,4 :palec2: u roomstra

Edited by petrumr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle ty 1.2 TSI jsou velmi povedené motory. Možna bych tam dal asi i 1.4 TSI 90kw. Ten bych si asi koupil já :-) Když např Peugeot 207SW se děla i 1.6 THP a nebo RC 130kw v kombíku. Tak 90kw do Fabky kombi by jsi asi zákazníky našlo. Hlavně v DE :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
30000kč je rozdíl mezi HTP a 1,4 :palec2: u roomstra

Já vidím třeba u výbav Roomster a Style rozdíl 20000Kč, navíc ještě včetně balíčku Plus. Kdo nechce sportovní sedačky, tak stejně bere Duo (což sou vyjma skladových aut všichni) a tam je rozdíl stejně jako u FII 25 000Kč.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No neboj, já vim co píšu. Je to přesně tak jako v mojem minulým příspěvku. Jediná výbava s tebou udávaným rozdílem je užitkovej Praktik. No a pak mrtvoly Sport a Comfort, který ovšem nekupuje. Kdybys to nechápal, zkus si například k Duu dopočítat všechno z verze Comfort. Ani nebudeš muset uvažovat metalízu, záruku a nosič v základu Dua a pořád bude o víc jak 20 tis. levnější.

A pokud budeš chtít zase rozvíjet svoje teorie, prosím přes SZ, tohle je přecejenom téma o motoru a ne o ceníku.

Edited by bojler

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den, i já rád bych se připojil se svou troškou do mlýna. Mám FI 1,2 HTP 47 kW + Cimbu a R 1,4 63kW. Ze začátku jsem si říkal, že je to stejně jedno. Jenže. R se nějak rozeběhal a jede jak divej, i po tom, co mi v záruce byl vyměněý soft v řídící jednostce). Od té doby když jezdím po Praze s Fabkou, remcám na ten motor jak mohu. Za dva roky mi končí na Fabku lízačka. Těším se, zda do Fabek či Romíků budou dávat 1,2 TSI 77 kW, ještě lepší 1,4 TSI 90kW. Naftové tříválce, to raději nebudu komentovat.

Doufejme, že mě neroznesete na kopytech. :palec2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám nově FII 1,4 benzín. Původně jsem chtěl počkat na 1,2 TSI, ale auto jsem už nutně potřeboval, tak jsem koupil todle. Mám zatím málo najetých km cca 2000, ale i tak jsem s tím zatím spokojenej a když tady čtu, že moturek se ještě rozběhne tak to bude paráda. Nedávno jsem četl k motoru 1,2 TSI diskuzi a tam se chlapi hádali, jestli je tento malej turbomotor vůbec dobrá volba. Zejména mnohokrát citované nevýhody, které samozřejmě druhou stranou byly ihned dementovány byly tyto:

- údajně udávané vykonové parametry motor splňuje poze při tankováni N98,

- životnost motoru,

- spotřeba extrémně závislá na jizdním sytlu, podmínkách a hmotnosti vozu,

- obava o turbodmýchadlo, které zejména při krátkých městských popojížďkách bude znatelně namáháno a tím se bude zkracovat jeho životnost.

Tak nevím. Bod 2-3 se sá ovlivnit přístupem řidiče k autu, ale nejvíce mě spíše zarazilo to, tankování N98??? Co vy na to, znáte nějaké podrobnosti k tomu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak k tomu turbu. Taxikáři, drtivá většina má turbo diesel. Takže toho bych se nebál. Benál 98, nikde v parametrech jsem nenašel, že je to na N98, ale na N95. Kdyby to tak bylo, jako třeba u nejvýkonější Fabie I, tak by to tam bylo uvedeno, tam se taky uvádělo N98.

Každý motor je ovlivněn stylem řidiče.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsem dotaz ohledně jednoho motoru TCE z Clia III na Mr. Cimbu a na adresu 1,2 TSI mně mj. napsal:

čistě z popisu vypadá motor z Clia pěkně, otázka je, jek na tak malém turbu funguje regulace. Pokud totiž vím, tak Škodům, i když motor 1,2 l 77 kW TSI pustili v Yetim do série, to nefunguje !

Vzhledem k tomu, že se od 13 KT začínají vyrábět faceliftované FII, tak ani nevím, jak dloiho ještě půjde 1,4 16V objednávat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahojte

Má už někdo zkušenosti ? Uvažuji o výměně svého rumika za právě 1,2 TSI 63kW ale nerad bych šlápnul vedle hlavně co se týče spotřeby, ikdyž ta je přímo vázaná na jízdě řidiče smile.gif

Udajně problémy z praskáním hlav už se vyřešil tak doufám, že když vezmu tuhle motorizaci která je v začátku tak nebudu stát pořád v servisu :))))

Edited by KoNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Začne se vyrábět tuším 16KT, tak si pak běž do salonu a vyzkoušej ho. Do cca 3000ot. by to mělo být podobný jako 77kW, ale pak chcípne. To je ale teorie, jak to bude ve skutečnosti je otázka.

Já su nejvíc zvědavej na spotřebu a její kolísání podle zatížení a stylu jízdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslim, ze spotreba nebude o moc horsia ako HTP, ktore je povestne svojou rozozranostou pri dynamickejsej jazde. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problém je v tom, že srovnávat se bude zejména s různými deriváty 1.4, ať už v provedení 55, 59 nebo 63kW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...