Přejít na obsah

Motor 1,2 TSI (63 a 77 kW)


JanBilek

Doporučené příspěvky

Sice zatím jezdím a startuji bez problémů (taky nebyl ještě žádný pořádný mráz), ale už mám objednánu tuto baterku Varta Blue Dynamic 52Ah/470A B 552400047 C22, protože jezdím spíš krátký trasy, což baterce příliš nesvědčí. Dokonce VARTA má 52ku v konfigurátoru pro moje auto a motorizaci jako základ. A přitom alternátor mám ten nejsilnější 140A (výbavový kód 8GU). Nechápu, že tam 36 Ah vůbec dávají, že by zas kvůli ceně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maximum je třeba baterka z trambusu, jenže tu tam rozměrově nedostaneš (kapacita cca 185Ah) - je moc dlouhá. Podle motorizace bych si tipnul, že se do prostoru ponechanýho konstruktérem pro baterku vejde nanejvejš 62-66Ah u benzínu a 72-81Ah u dehtu. Důvodem větších kapacit u dýzláka je větší plastovej výlisek kryjící baterku ze stran, samotná "polička" se šroubovým upevněním pro baterku v motorovým prostoru je řekl bych stejně velká.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

PROSIM O POMOC!!!

Včera mi začalo dymiet z turba vlastne s oblasti turba, neviem presne identifikovat odkial ten dym ide. Dymiet zacina par minut po nastartovani. Nie je to husty dym, je to skor len take jemne podymovanie bielej farby...

 

Včera som čistil motor Arvou a som to tam nalial, som si isty že ten dym je koli tomu, predtym to nerobilo. Oplachol som to vodou ako sa dalo no nepomohlo...

 

Auto je TSI 63kw r.v. 2010, najazdene 29 700km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Arva je na odstranění bordelu. tzn. nanést a opláchnout vodou. Jestli si jen nanesl a pak nastartoval,tak nejspíš kouří ta Arva-je to chemie. Zkus to pořádně opláchnout. Pak by měl být kouř jen z odpařující se vody?

Editováno: , autor: Jay Kay
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli jsi to pořádně opláchnul,tak by neměl být problém,budou to nejspíš nějaké zatečené zbytky Arvy. Důležitý je Alternátor a ostatní elektronika. Pro klid si připrav HASIČÁK pak nastartuj a čekej.... :kol-28: Humor. Ale já bych to tak udělal :kol-47:  :kol-47:  :kol-47:  Přece jen jistota je jistota.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ARVA je ropnej produkt - převážně obsahuje petrolej, z menší části další látky jako je neionogenní tenzidy a detergenty - je proto ředitelná vodou, i když sama je schopná rozpouštět mastnoty. Uvědom si, co dělá taková kapalina, když se dostane na povrch motoru, všech hadic a turba - ona má určitý kapilární napětí, který se projevuje tím, že se snaží vsáknout do spár a škvír. Turbo samotný má kvůli tlakům veškerý trubky a hadice napojený ne jen tak nějakým spojem, ale PŘÍRUBOU - a ta se vyznačuje velice tenkou spárou. Samozřejmě že petrolej se do tý spáry velice chtivě vsákne - a když pak motor natočíš, začne se vsáknutý čistidlo pálit a vypařovat, dyť tam jsou už na volnoběh teploty přes 300-400°C a v běžnejch otáčkách nejsou vzácný ani hodnoty blížící se k 1000°C - tak to prostě čmoudí... 

Pohlídej to, ujeď s tím cca 100km, aby to mělo šanci se odpařit a vydejmat - pokud možno najednou a ne na plnej knedlik. Dávej pozor, aby to nezačalo dejmat víc - to by byl průser. Teprve kdyby to dejmalo dál, tak bych se začal zajímat o možnost průsaku dalších kapalin někam do turba - kdyby třeba rapidně ubejval olej a pod...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdy by mne nenapadlo udělat zrovna na TSI plného drátů, trubek a čidel umýt ho doma. Raději třeba 200 Kč servisu ať to má přes zakázku na triku, než to zkurvit sám a řešit teď takové zrůdnosti.

Je asi pravda, že pokud nedojde k nějaké nepříjemnosti se znečištěním motoru, tak se u moderních vozů už motory nemyjí. Není to třeba, a je to spíše ke škodě. Tato činnost mnohdy zbytečná je činností kterou se ještě mnozí zabývají jako že udělají autu dobře. Ale je to činnost z motoristického pravěku, většinou zbytečná a mnohdy ke škodě !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je blbý, že to TSI není překryto deklem jak TDIčka a nebyl by ten vnitřněpocitově brajgl vidět. Jak to ten popelnicový dekl nemá, je každá chcíplá můra na motoru vidět a v kombinaci s našplíchanou uschlou špinavou vodou ze silnice to vypadá dost nesympaticky. Jinak by to nikoho nelákalo to mejt a nemuselo by se to řešit. Ten motor, dnes snad žádný sám o sobě, když vyloženě není trabl olej prosakováním nepouští a do mých 56000 ten původní byl čistý jak prdýlka. Jediný foukanec byl na přírubě turba, ale to je dáno mikrospárou mezi Alu a litinovou částí turba.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...