Přejít na obsah

Problém při tankování - vypínání pistole


Jirkass

Doporučené příspěvky

Trošku zvláštní závada. Moc to nechápu jak tam nemůžeš normálně bez přerušení natankovat. Zhodˇ zadní plast. podběh a mrkni jestli tam není v něčem problém od vedení z hrdla nádrže. Tahle závada se asi moc často nestává víš.

Editováno: , autor: Mirek 835
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pistol se automaticky zastaví,benzín je po vytažení až nad klapou a potom pomalu klesne do nádrže!Pořád tak dokola :kol-29:

 

tak to je divný. Zasekávání pistole při tankování je normální, a jak už bylo napsáno, stačí ji povytáhnout, ale to by se benzín nedostal nad klapku. A vlastně by se tam neměl dostat ani v jiných případech, protože i kdyby hrozilo přetečení, tak pistole by se měla zastavit. A hlavně po jejím vytažení by hladina měla klesnout (Archimédův zákon :-).Tak to tam asi opravdu teče tím odvzdušněním, ale absolutně nechápu jak. A není to tak, že se pistole zastaví a jak ji vytahuješ, tak ještě cmrndneš nad klapku? Zkus vrazit delší drát do hrdla jestli je v něm volný průchod až dolu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Dobrý den,

mám prosbu o radu ohledně následující závady.

Při tankování (tedy spíš pokusu o tankování) mi cca. po 2-3 vteřinách vypne pistole a při opětovném zmáčknutí přecvakává a nevyteče z ní ani kapka.

Přitom v nádrži je jen cca. asi 10l benzínu, ale palivoměr, ukazuje přitom, jako bych měl plnou nádrž.

Nevíte prosím někdo, čím by to mohlo být? Nebo nemáte nějakou radu, jak to opravit?

 

Jsem z toho docela nešťastný, neb budu potřebovat odvést syna a nejsem schopen natankovat.

 

Všem předem, moc děkuji!!!

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Wittmann napsal:

 

no úplně nevím, jak na tom vlastně jsi

 

Jinak při vypínání pistole ji stačí o kousek povytáhnout.

Díky za odpověď, ale povytažení vůbec nepomáhá :-( Ať dělám s pistolí, co dělám, pokaždé vypne...U pumpy, jsem myslel, že mě zabijou, jaká už za mnou byla fronta a já byl skoro na suchu a potřeboval jsem ujet cca. 100km...nacmrndal jsem to tam po kapkách... A jak jsem psal, palivoměr, mi stále ukazuje plnou nádrž, i když je tam třeba jen cca. 10l...bude to mít nějakou souvislost, ale nemohu na to přijít jakou..

Editováno: , autor: arison
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je zajímavé. Benzín nestéká z plnicího hrdla do nádrže. Když to zlobí, je v hrdle vidět hladina benzínu? V podběhu je vidět na plnící trubku mezi hrdlem a nádrží. Není někde zmáčknutá nebo nějak deformovaná? Že by tě nějaký dobrák naspal něco dovnitř plnící trubky je pravděpodobné, když je nádrž zamčená.

 

Plovák palivoměru je u čerpadla, tak vyndat čerpadlo z nádrže a podívat se proč se nepohybuje nebo by to mohl být elektrická problém, někde ohnilé dráty.

Editováno: , autor: McMatej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si, že mám problém s přetlakem v nádrži. U plnícího hrdla je dole dirka a pod ní hadička (jejíž umístění asi vymyslel idiot :-(

). Protoze ten žlábek, mám pořád plný bordelu, co padá ze stromů, keřů atd. a myslím si že to mám ucpané a neufukuje mi to vzduch - tím pádem mi to vypíná pistoli.

Zkoušel jsem to prošťouchnout drátem a nepovedlo se. Napadlo mě zkusit to u pumpy profouknout kompresorem na huštění pneumatik, ale nevím, co je na druhém konci, tak mám strach, abych tam nenadělal nějakou paseku...

Nemáte s tím odvětráváním (resp. s tou ucpanou hadičkou), někdo nějaké zkušenosti - rady, jak to opravit?

 

Předem díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 19. 5. 2019 na 9:48, ben06 napsal:

ten otvor nemá nic společného s odvzdušněním, na to by měl být ventilek v hrdle za který když zachytíš pistolí dojde k odpuštění vzduchu v nádrži, lze tak "přeplnit" nádrž což se nedoporučuje z několika důvodů ale zkusit to můžeš.

Podařilo se mi pomocí toho odvzdušňováku v hrdle nabrat plnou nádrž (Moc díky za radu!:-) Samozřejmě jsem jí ale přeplnil, ale jsem rád, že mám plnou, potřebuji teď a vlétě jezdit a jinou možnost, jak do auta dostat benzín nemám.

Píšeš, že "přeplnit! nádrž se z několika důvodů nedoporučuje...mohl bys mi prosím ty důvody vysvětlit, já jinou možnost jak nabrat plnou nemám ale bojím se, abych tím nějak něco  nepoškodil :-(

JInak PROSÍM VŠECHNY, JESTLI BY SE NENAŠEL NĚKDO TAK HODNÝ A NEPORADIL MI JAK  VYČISTIT, PROTÁHNOUT, VYMĚNIT ODVZDUŠŇOVACÍ HADIČKU CO JE DOLE U HRDLA NÁDRŽE, PROTOŽE JE TUTOVĚ UCPANÁ - napadlo mě zkusit jí profouknput u pumpy kompresorem na huštění pneumatik, ale nevím, co  je na jejím konci v nádrži...nějaký ventil, membrána, atd...tak, abych tomu ještě nějak víc neposvítil...

 

Předem všem moc díky za rady!!!

Editováno: , autor: arison
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozor, hlavně v létě MUSÍ zůstat volný prostor v nádrži kvůli rozpínání paliva, to může unikat a HROZÍ požár tobě i ostatním a další je technický, někdo tady před lety psal, že se poškozuje nádobka s aktivním uhlím v palivovém systému. Zapátrej. Nech to na servisu, nebo kdo tomu rozumí. Ve fábii se doma nevrtám, koupil jsem ji jen na dojetí manželce a nechci blbě radit :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, ben06 napsal:

Pozor, hlavně v létě MUSÍ zůstat volný prostor v nádrži kvůli rozpínání paliva, to může unikat a HROZÍ požár tobě i ostatním a další je technický, někdo tady před lety psal, že se poškozuje nádobka s aktivním uhlím v palivovém systému. Zapátrej. Nech to na servisu, nebo kdo tomu rozumí. Ve fábii se doma nevrtám, koupil jsem ji jen na dojetí manželce a nechci blbě radit :D

Dík! Nevíš, k  čemu tam prosím je ta nádobka s aktivním uhlím?

Známý, co nám auto servisoval, bohužel zemřel a v autorizovaném, bysme se nedoplatili,,,proto ta prosba i na ostatní o rady?

Editováno: , autor: arison
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvám se! Uteklo mi to, byl jsem tady na fóru zatím jen párkrát a tak mi to nedošlo...

Spíš bych potřeboval nějakou radu ohledně toho odvzdušňování.

 

Děkuji

Editováno: , autor: Pawouk
Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aktivne uhlie sluzi na zachytenie vyparov z nadrze , aby ti auto nesmrdelo po benzine alebo nafte

ked ho zalejes , uz vypari zachytavat nebude a bude trvat velmi dlho kym sa znovu pozbiera (mozno aj nikdy). Ked ho zalejes, budes smrdiet ako stare auta z preduhlikovej ery (skoda 120 a pod)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpověď. Benzín  už mi v autě ( nebo okolo hrdla nádrže) smrdí  a smrděl dávno před tím problémem s tankováním. Přičítal jsem to ale tomu, že po tom, co se mi rozbil zámek na origo víčku, jsem tam koupil nejaké neorigo s jiným klíčem a myslel jsem si, že tosmrdí okolo něj...

 

Ještě se chci zeptat, kde je tedy ten odvzdušňovací ventil (který mám asi ucpaný), když to ta hadička, co jsem si myslel podvíkem nádrže není...

A taky mám radost, že jsem to tím odvzdušnovákem přeplnil a asi mi to nateklo (nebo teprve nateče až se sluncem nádrž natlakuje, protože s plnou nádrží mi teď asi měsíc bude stát před barákem) do uhlíkového filtru a zničí mi ho:-(

Editováno: , autor: arison
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Origo víčko mi taky už nejde zamknout. Ono to nebude zas tak horký, jak fungovalo odvzdušnění na Š120 vím, ale od favorita jsem to neřešil. To přeplnění nádrže jsem udělal při dlouhé cestě třeba na Jadran, abych nemusel často zastavovat takže palivo navíc jsem hned vyjel. Myslím, že to tak dělali i nafťáci při tankování při napěnění nafty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to opravdu s tím uhlíkovým filtrem asi nebude tak horký. Obě fábie, tu co jsem měl (2,0 l) i tu co mám teď (RS), přeplňuju vždycky o 12l a nikdy jsem žádný problém s uhlíkovým filtrem ani s ničím jiným neměl (ujeto dohromady 266000km) . Expanzka má objem 13l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 19. 5. 2019 na 9:48, ben06 napsal:

ten otvor nemá nic společného s odvzdušněním, na to by měl být ventilek v hrdle za který když zachytíš pistolí dojde k odpuštění vzduchu v nádrži, lze tak "přeplnit" nádrž což se nedoporučuje z několika důvodů ale zkusit to můžeš.

Díky za odpovědi! Ale nějakou radu, ohledně přecvakávání piostole a tím pádem neschopnosti natankovat, pls. nemáte? Někde, přeci musí být nějaké odvzdušňování nádrže, které mám asi ucpané...ale nemohu nikde najít kde to je (krom tedy již zmíněného odvzdušňováku v hrdle nádže, ale to stím nemá co do činění).

Jediné, co jsem našel, je nějaký odvzdušňovací ventil přichycený na bandasce s fridexem, ale ten nevím, jestli má s neschopností natankovat a přecvakáváním pistole něco společného...bílá hadička s pod motoru a pravděpodobně od nádrže, do něj ale vede...tak nevím...

 

Všem předem díky za rady!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...