Jump to content
marsiano

výměna brzd a odvzdušnění

Recommended Posts

Ahoj lidi, potřeboval bych radu, včera jsem si měnil kotouče a destičky na přední nápravě a zároveň jsem repasoval brzdové segmenty, musel jsem vyndat brzdové válečky jelikož jsem musel vyměnit prachovky, i když jsem vše udělal a odvzdušnil kola tak jak se to normálně dělá, tak mi to pořád skoro vubec nebrzdí.

Četl jsem tu něco že se to dělá přes VAG, tak jsem to zkoušel podle návodu

RJ 03-ABS

Zakladne nastavenia - 04

skupina-001 a potvrdis enterom.

Malo by sa rozbehnut cerpadlo asi na 10s. A je to

Hotovo, navrat.

Ak to nepomoze tak postup opakuj

no ale já když dám skupinu 001, tak mi to píše že nenalezeno

Vubec si už nevim rady, auto nebrzdí, asi to budu muset dát do servisu, ale raději bych si to udělal sám, nevíte někdo jak??

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A odvzdušnil jsi to komplet, nejdřív odzadu? Jde to i bez kompu, odzkoušeno. Zkus to nechat protéct. Na odvzdušňováky nasaď hadičky, ponoř je do kapaliny a povol a dolévej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A odvzdušnil jsi to komplet, nejdřív odzadu? Jde to i bez kompu, odzkoušeno. Zkus to nechat protéct. Na odvzdušňováky nasaď hadičky, ponoř je do kapaliny a povol a dolévej.

no zítra to s mechanikem ještě zkusíme, ale tady na netu jsem četl že se to musí dělat přes pc kvuli nějakým magnetickým ventilům nebo co? Hale a nevíš jestli musí bejt nastartováno když se to ovzdušnuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem to odvzdušnil i bez PC, jde to přesně jak psal ace ventura.

Vyskytl se mi však další problém a s tím si fakt nevím rady, skoro pokaždé když brzdím tak se ozve od pravého kola jakási rána jako by kov o kov, vubec nemužu přijít co by to mohlo být?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Může to být volnější destička. Mě se teď ozívá stejný zvuk, a při malé rychlosti to poklepává kovově. A je to KO čep na spodním hlavním rameni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chystám se na výměnu komplet vsech brzd (kotouče i desky) a chci se zeptat pokud budu menit jen tyto veci a nezasahovat hloubeji do brzd tak nemusim nic odvzdusnovat nebo nastavovat pres PC - nebo ANO?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není za co! Ale necituj předchozí příspěvek nebo až to uvidí Sejda tak dostane infarkt. :smich:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj. Vim ze se tu diskutovalo o citovani predchozich prispevku, ale nekdy to je nezbytne, protoze pokud je odpovedi moc a nekdo odpovi např. na 1 otazku a odpovedi je 20 tak nikdo nebude vedet k cemu dotycny presne odpovedel. Nas pripad to ale dnes neni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim vas , ja by som potreboval vymenit kvapalinu na Supe. Ale mam automat a tu mam otazku ako treba tu odvzdusnovat? Nakolko na starsom aute (passatB5) som odzdusnoval vaakuom. Len neviem ci aj tu sa bude dat takimta sposobom odvzdusnit?? A este jedna vec, nemam VAG. Takze sa neviem nijako napojit na RJ.Poradte, vopred dakujem. :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, to že máš automat na odvzdušnění nic nemění. Pokud jde o výměnu: vysaj starou brzdovku z nádobky a pak odvzdušni ZP, ZL, PP a nakonec PL kolo a je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, včera jsem vyměnil kotouče a destičky a přešel jsem k bodu odvzdušnění s VAG. Skončil jsem ale u bodu kdy se dá základní nastavení a skupina 01 viz obrázky a dál ani tuk :(((

Pak naskočila i chyba viz poslední obrázek. Ale nikdy se mi nepodařilo spustit to odvzdušnení.

Prosím jak na to? Prosím kolem poledne jdu na to a nevím co dál :(

Děkuji

post-18550-0-64915000-1340348353_thumb.p

post-18550-0-23719100-1340348414_thumb.p

post-18550-0-30038800-1340348444_thumb.p

post-18550-0-88053800-1340348466_thumb.p

Edited by Martin P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevím proč jsi se rozhodl odvzdušňovat pomocí vagu.To vůbec není potřeba.Já to udělal klasicky pomocí odvzdušnováku a klíče a postupoval jsem kolo od kola a byl klid.Spojku odvzdušnit netřeba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protože mechanik co mi to dělal naposledy brzdy spíš zavzdusnil než odvzdušnil. Měnil brzdovku stylem vypustím a naleju. Pak kolem toho lítal celej den a pořád je to měkký.

Kolo od kola, nejak systematicky? Jak je to správně nějak do kříže, nebo nejdříve zadek pak předek?

Děkuji moc.

PS:Odvzdušnuju pomocí VAgu protože si myslím že v systému je někde furt vzduch a tady se někde psalo, že pokud je pedál pořád měkký a bylo odvzdušněno klasicky tak že pak jedině přes VAG čepradlem ABS.... jenže co ted když mi to píše toto a nemůžu spustit tu skupinu 001?

Edited by Martin P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha tak to jo.Tomu rozumím.No já odvzdušňoval podle staré školy(ikdyž se to prý už nemusí) Takže PZ kolo pak LZ pak PP a nakonec LP kolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuji. No zkusím ale myslím, že si moc nepomůžu, pak jsem někde vyčetl že systém ABS lze bez PC ale ABS/ESP už bez PC neodvzdušní :( tak nevím.

Ale poradí někdo proč mi to nechce 001 jet? Ostatní věci na VAGCOM jedou. Už nevím ... protokol? mám KKL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nepůjde ti to, je to normální. ŘJ nepodporuje odvzdušnění. Odvzdušni to klasicky a musí to fungovat. I prázdný okruh s ABS jednotkou se dá odvzdušnit klasicky (několikrát ověřeno).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co je lepši při vyměne brzdove kapaliny ? vytlačit starou a pak lit novou nebo přes starou tlačit novou ? :-) Chystam se nato a budu to dělat starym zpusobem bez VAGU :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:kol-47: Vytiahnut staru kvapalinu z nadrzky a naliat novu!!!! A odvzdusnovat cez brzdove valceky. Zacat vzadu P.Z. koleso, L.Z. ,P.P., L.P. a dolievat kvapalinu do nadrzky. Stary dobry overeny system.

Nic sa nezavzdusni a bude vsetko fungovat jak ma ABS,atd. :kol-31:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čau chlapy, nevíte někdo jaký rozměr klíče je zapotřebí k demontáži kotoučů? Vpředu celý trmen drží snad dva sestihrane šrouby a vzadu imbusy? Nevíte někdo rozměr?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...