jtfcobra Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 Octavia 2 na Octavia 2 Facelift přestavba kabeláže komfortky plus BSG na BMC Dotaz chci prendat kabelaz do sve Octavia 2 Predface a dat tam O2 face s BMC Co vse budu muset vymenit: Co vim: - BMC za BSG a komfortku - Budíky? Imobilizer ?Panel climatronic mam face?A dale ? Nevim jestli do toho jit pokud by to bylo moc prace zatim jen tereticky.A zda by to fungovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 je to celkem šílenost, skoro každý pin budeš muset přepájet a předělat relátka, to už je lepší sehnat centrální kabeláž z FL a dát ji tam komplet. Ale nejspíš nepůjde komunikace s budíkama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 15. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 je to celkem šílenost, skoro každý pin budeš muset přepájet a předělat relátka, to už je lepší sehnat centrální kabeláž z FL a dát ji tam komplet. Ale nejspíš nepůjde komunikace s budíkama Tak jsem to myslel ze budu mit facelift kabelaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 takže u tvé 06 ještě: kabeláže dveří a RJ dveří trošku si pohrát se zapojením ABS, FL má trošku jiné nevím, jaký máš EBOX, ale je možné, že nepůjde Jinak když se mění kabeláž, musí se vyndat celý interiér a co nejvíce z motoráku, defakto zůstane motor, osy a skla a pokud nechceš vyndavat celou mezistěnu, tak se musí vše, co jde do motoráku vypinovat aby to prolezlo skrz stěnu. Je to celkem maso Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 15. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 takže u tvé 06 ještě: kabeláže dveří a RJ dveří trošku si pohrát se zapojením ABS, FL má trošku jiné nevím, jaký máš EBOX, ale je možné, že nepůjde Jinak když se mění kabeláž, musí se vyndat celý interiér a co nejvíce z motoráku, defakto zůstane motor, osy a skla a pokud nechceš vyndavat celou mezistěnu, tak se musí vše, co jde do motoráku vypinovat aby to prolezlo skrz stěnu. Je to celkem maso Tak to je sado!U roomstra to byla teda docela prdel........ale tohle to je fakt husty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 jj, u roomstra to celkem jde, jen se musí svěsit motor u převodovky. Dobře si rozmysli, jakou výbavu chceš, protože jestli půjdeš do výměny kabeláže, tak už do toho nebudeš mít chuť později rejpat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 15. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 jj, u roomstra to celkem jde, jen se musí svěsit motor u převodovky. Dobře si rozmysli, jakou výbavu chceš, protože jestli půjdeš do výměny kabeláže, tak už do toho nebudeš mít chuť později rejpat. No maximalni co jde Ale nevim jestli neni lepsi dodelat: Zatmivaci zrcatka Xenony naklapeni Facelift RS Denni sviceni jako diody Facelift RS ( to zatim nevim jak) A to je asi vse jinak zbytek mam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 tak to nemá cenu hned měnit kabeláž pro těchto pár drobností Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 15. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 tak to nemá cenu hned měnit kabeláž pro těchto pár drobností Ty umíš denní svícení ty LED RS?To jediné přesně nevím jak zapojit ted o vykendu to chci otestovat a vyzkoušet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.