Přejít na obsah

Chiptuning


Luďa

Doporučené příspěvky

U každého ne, mě i FUNovi to docela jezdí, a pokud by tohle měla být daň za nižší spotřebu tak se to rozhodně nevyplatí.

Těch sw nesrovnalostí je tam více. Zatím jsem narazil na pouze jeden záměnný sw. Prostě tudy cesta nevede. A přesně  toto je důvod proč automobilky vymýšlí  jak to ztížit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedno auto má najeto přes 30000 a bez problémů(jezdí v půjčovně a tam se hlavně líbila spotřeba, že šla dolů)...to podle mě taky něco značí. Jinak nahrávám jen když porovnám starý typ ODX souboru s novým ODX.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až na to, že to auto je z Prahy a jezdí jen dálnice(včetně Německé) a to mám dalšího ve face O2(původně 103 kW) co jezdí denně do  Prahy za prací a první po přehrání mi říkal, že to auto jelo 250 podle tacho.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím jsi neuvedl žádný důvod co dělám špatně. Pokud auto jezdí a necuká a udělá nájezd v řádu deseti tisíců kilometrů tak nevím co je na tom tak špatné...ty chceš říct, že postavíš čip tak, že to tomu malému turbu vůbec nevadí??

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je  to proste prasarna a hotovo. Pri uprave 81 nebo 103 se zdaleka nedostanu k boostu jakou ma 125kw v serii. Navic si sw pocita virtualni rychlost otacek turba atd. a kdyz nadelim turbu KKK ktere je mensi celou mapu pro Garrett, asi to koser neni.. Co vypadky tempomatu z duvodu jinak nakalibrovanych prevodu, co spatne zobrazeni doporuceneho kvalu atd atd atd. Ja si taky ted nahral do jednotky z O3 110kw softwer na RS 135kw, ze bych to zacal prezentovat po forech jakej jsem borec ze umim jedinej na svete zvednou vykon :-) (EDC17C64 nove generace nejde zatim upravit)

Ze ja blb utratil statisice za ruzne zarizeni, kdyz by to slo chinskym Vasem flashovat nahoru a dolu.

Asi proto, ze se snazim delat profesionalne a na urovni, tak aby zakaznik i za x let mel auto funkcni, resp. aby se nesralo vinou nejakeho zasahu..

P.S. myslim, ze to tady uplne zbytecne zasirame recmi ktere nikoho nezajimaji, takze sorry za OT....

Pekny den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každý soft počítá s určitou tolerancí u těchto hodnot a já rozhodně žádný klon nepoužívám. Zvýšení výkonu je vždy na úkor životnosti turba, to jsi mi tu i nepřímo potvrdil, protože jsi mi na to nedopověděl. No a když zazvoní turbo u mě v záruce nahraju originální soft a hurá do servisu a nikdo nic nepozná. U tebe to skončí pohledem na motorovou jednotku a tím, že byla otvíraná a tím veškerá záruka na motor padá. 

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ferda...Tak by mě zajímalo jak poznáš pohledem otvíranou jednotku. Ani pod lupou nenajdeš otlaky, a mám i metodu jak jí neotvírat, ale to už jsem někde psal.

 

To FUN....myslím, že nezasíráme, nýbrž rozšiřujeme obzory. Ferdovo řešení je lepší než sebelepší powerboxy, ale přesto není dobré. Stejně tak ne obhajoba...udělám prasárnu a když lehne turbo, nahraju zpátky a hurá do škodovky. Vyloženě se k tomu staví jako chlap.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otvíranou jednotku vždycky poznám a minimálně kontrolní součet vůči aktuálně nahrané verzi software Ti nemůže sedět a to se kontroluje jako první(sám jsi to tu někde psal). EDC17 určené pro 2 generaci CR motorů musíš zatím vždy otevřít. Jinak to, že něco nastavíš při jedné venkovní teplotě nic neznamená. Pokud uděláš ten samý graf při -30°C, -20°C, -10°C, 0°C, 10°C, 20°C, 30°C tak budu věřit, že tvá úprava je dobrá. Prostě tou chvílí na brzdě nejsi schopen odhalit co vše se změnilo tvými zásahy. Pak je možná lepší odladěná mapa pro ten samý motor s jiným turbem. Každý má možnost volby a já prostě říkám, že u mé je vždy možnost vše vrátit do stavu takového, že nikdo nemůže říct ani popel a turbo může odejít i na motoru bez čipu. Tohle říkám všem hned od začátku. Jinak jak jednou vyřešíš na své triko v rámci záruky něco na motoru tak tím dle mého dotyčnému uděláš ještě větší problém. 

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každý soft počítá s určitou tolerancí u těchto hodnot a já rozhodně žádný klon nepoužívám. Zvýšení výkonu je vždy na úkor životnosti turba, to jsi mi tu i nepřímo potvrdil, protože jsi mi na to nedopověděl. No a když zazvoní turbo u mě v záruce nahraju originální soft a hurá do servisu a nikdo nic nepozná. U tebe to skončí pohledem na motorovou jednotku a tím, že byla otvíraná a tím veškerá záruka na motor padá. 

Vzdyt to same snad udelam i ja. Pises ze bude problem, nahrajes orig a hura do servisu, tak ja vemu nahraji orig Vasem a hura do servisu. CHECK bude sedet, tak velice pochybuji ze nekdo pujde zkoumat jednotku (navic to na ni nepoznaji+ trhaci srouby a plech prez konektory) a na rozdil od tebe ja budu mit jen jeden flash, kdezto ty minimalne o jeden vic. Takze same negativa a vysledek ve finale horsi. :-) urcite jsi sikovnej na montaz ruznych dilu, ale tohle je fakt trochu jiny level nez neco zkouset na navigaci, kde se vinou spatneho sw nerozpadne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK počet flešů budu mít o jeden víc než Ty, a věřím, že jsi šikovný a že to co děláš není po tobě skoro vidět, ale bohužel to "skoro" je tam podle mě důležité a nemyslím si, že by to nebylo možné poznat, zda někdo v jednotce byl nebo nebyl. To je proč si myslím, že můj postup není nejhorší. To že mají v MB brzdu je jasné a já netvrdím, že tvé jedno měřené je špatné, ale tvrdím, že bohužel nemáš šanci testovat všechny možné stavy. Jinak stále hájím svůj postup jen u motorů CR 2 generace. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, po nějaké době se znovu chci zeptat: Máte někdo zkušenost s chipem u motoru 2.0 81KW 250 NM ? Pořád váhám, ale nikde nemůžu sehnat nějakou slušnou informaci zda převodovka a spojka vydrží.

I když se dá předpokládat, že MQ 250 musí mít nějakou rezervu - přece nenaladí motor na max toho co převodovka a spojka unese.

Díky za reakce a doporučení které mi pomohou v rozhodnutí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam yetiho 4x4 81kw od cimbu a musim rict ze to je fakt super.mel jsem to original do 30000km a pak jsem to nechal udelat u pana Jandy v Cimbu a je to fakt super, auto jezdi jako das,uz nemusim do kopce podrazovat a to i kdyz jsem nalozenej, nemam to abych s tim jezdil nejake sprinty, ale chtel jsem v klidu predjizdet pri seslapnuti plynu a bez podrazovani a to s 81kw fakt neslo, spotreba sla teda o trosicku vejs nez niz ale i tak 6,2 je porad dobry.uz na nem mam 61000km a uplne v pohode, v servisu nic nepoznaji.ja muzu doporucit cimbu sice je to drazsi,ale neuznavam ty vseumeli co si to nekde stahli z netu, a az se to podela tak vam nic nedaji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

MotorPower - to co ty tu předvádíš, to je nekalá konkurence a bezdůvodné hanění konkurenčních výrobků. Srovnávací reklama je mimo etiku podnikatelské společnosti. Proto v TV třeba vidíš .... běžný prací prostředek a podobně.... .

Není to etické, ba i trestné.

 

Věř tomu, že to dělat mé firmě, ženu tě k soudu a budeš platit jak mourovatej a po vyslovení mého jména, by jsi opravdu dlouho nespal z obavy, že bys musel platit znovu.

 

Podnikej tak, aby jsi nemusel pomlouvat jiné, či se s nimi měřit. A pokud to tak neumíš, tak je mi tě líto.  :kol-26:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...