Přejít na obsah

Mizí voda


nothing

Doporučené příspěvky

Zdravím panové.

Asi mám podobný problém. Asi před měsícem jsem auto trochu víc prohnal, pak nechal auto chvilku klepat. Při dálší jízdě mi pípala kontrolka vody a nádržka byla prázná. Vodu jsem dolel a asi po 2km jsem otevřel kapotu a otevřel nadržku a vodu to tlačilo, bylo ji tam moc, tak jsem přebytek odsál. Od té doby jsem to parkrát dolél a včera jsem se díval a dolél zase. Dnes jsem se podíval a dolél jsem asi 2-3dl jel auto projet a zkusil zapnout topení. Jak jsem dojel, motor jsem nechal klepat a opatrně otevřel nádržku a vody tam bylo to co jsem dolél, ale v prostoru motoru bylo mokro (viz. příložené foto) a na zemi mokro jak to kapalo. Prosím o radu, nebo aspoň názor čím to je....

Auto mám skoro 2roky a to těd jsem skoro níc nemusel dolévat.

post-26680-1274813665,4589_thumb.jpg

post-26680-1274813691,3133_thumb.jpg

post-26680-1274813717,121_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

STANA81 :

pravděpodobně ti to teklo taky tím přepadem na expanzce, jako mě, taky už netuším, čím to může být, zkusil jsem víčko, termostat i čidlo na chladiči a nic, v úterý jdu na těsnění pod hlavou, tak uvidíme. Dám vědět, jestli to bylo ono, nebo ne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Víčko expanzky může být čisté, ale kaput, spíš se koukni na víčko od oleje, jestli tam neví film, že by tam šla voda. A já doufám, že to to těsnění bude, jinak už vážně nevim

Sorry, špatně jsem se vyjádřil .Myslel jsem víčko od oleje, že je čisté.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry, špatně jsem se vyjádřil .Myslel jsem víčko od oleje, že je čisté.

V poho, já ho mam taky čistý, proto si myslim, jestli neni tesnění fouklý a netlakuje to do okruhu vody vzduch, proto by vytékala ta voda. A furt si myslim, že lepší těsnění, než hlava...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:help::help: Poradíte mi někdo čím by to mohlo bejt že mi minulej týden octa vyházela všechnu vodu ven při delší trase a se zapnutým topením na pulku.Nádobka je čistá bez náznaku oleje,olej je taky v podhodě tak si myslím že těsnění nebo hlava to nebude.Kdysi jsem měl na jiném autě prasklou hlavu a to se voda v nádobce neudržela vubec hned to vše vybublalo ven.Tady žádný bublinky nejsou.Topení neteče koberce i trubky jsou suché,už fakt netuším čím by to mohlo bejt. :help: Díky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

STANA81 no jak vidím nádobka na vodu je pěkně černá otevři víčko a skus otřít stěnu jestli naní nejsou usazené černé saze,tak to bylo i u mě fever.gif a těsnění bylo v háji,stím žese i voda vytláčela wink.gif přes zátku nádržky..

Tady na fotce je jaka si černá. Ale v autě mi to nepřišlo. A kde by se tam vzali saze? Myslíš těsnění na hlavě?? ale olej vypadá čistý? a když povoluju víčko tak slyším podtlak, jak to při povolování nasavá vzduch, tak víčko je špatné????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady na fotce je jaka si černá. Ale v autě mi to nepřišlo. A kde by se tam vzali saze? Myslíš těsnění na hlavě?? ale olej vypadá čistý? a když povoluju víčko tak slyším podtlak, jak to při povolování nasavá vzduch, tak víčko je špatné????

Tak ten okruh je natlakovaný, tak odfouknutí musí být slyšet. Víčko klidně zkus vyměnit, dáš za to kilčo a třeba budeš mít kliku ;-) Já budu dělat to těsnění, ikdyž ve vodě neni ani náznak oleje, jako v oleji ani náznak vody, ale už moc možností nemam...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co ty saze?? co tím myslel? kde se tam vzali??? To víčko stoji jen kilo? kdyby to pomohlo tak proč ne

tak okud tam máš saze, tak to vážně vypadá na to těsnění, snad ne hlavu. To víčko můžeš zkusit, na netu je universál asi za stopade, já ho kupoval v mototechně za kilčo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady na fotce je jaka si černá. Ale v autě mi to nepřišlo. A kde by se tam vzali saze? Myslíš těsnění na hlavě?? ale olej vypadá čistý? a když povoluju víčko tak slyším podtlak, jak to při povolování nasavá vzduch, tak víčko je špatné????

ty saze seti tam dostanou přes vadné těsnění,bud ti jde voda do oleje,nebo do výfuku nebo spaliny do vody,uvidíme jak dopadne nothing

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty saze seti tam dostanou přes vadné těsnění,bud ti jde voda do oleje,nebo do výfuku nebo spaliny do vody,uvidíme jak dopadne nothing

Tak jsem se dnes díval a asi jsou tam vážně saze na těch stěnách. Než jsem dolel vodu tak jsem se díval jaky je tam bordel. Mam domluveného znamého mech. že se na to příští týden podívá, jestli bude mít čas. Ale jak jsem řikal, olej vypadáčístý a ve vodě taky olej není vidět.

A muže měkdo odhadnout cenu?? Určitě se bude muset vyměnit voda a fridex a určitě i olej když už se to bude dělat, Stejně mám asi 4-5 tkm do výměny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se dnes díval a asi jsou tam vážně saze na těch stěnách. Než jsem dolel vodu tak jsem se díval jaky je tam bordel. Mam domluveného znamého mech. že se na to příští týden podívá, jestli bude mít čas. Ale jak jsem řikal, olej vypadáčístý a ve vodě taky olej není vidět.

A muže měkdo odhadnout cenu?? Určitě se bude muset vyměnit voda a fridex a určitě i olej když už se to bude dělat, Stejně mám asi 4-5 tkm do výměny.

Mě rěkli za trojku, cca tísíc těsnění a za dva práce. Jedu tam asi v úterý.

Editováno: , autor: nothing
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Adnots: tak upřímnou soustras, někdo s podobným problémem, jak já, akorát mě ta voda mizí ven tím přepadem na xepanzní nádržce, mem pod ní v rohu mokro. Ale byl bys moc hodný, kdybys pak dal vědět, jak vaše bádání dopadlo..

Já už vyměnil to víčko, termostat a čidlo teploty vody a v pátek, po delší jízdě a pár stoupáních ve 140 mi to zas začlo vařit a teplota nepadala, dokud jsem to nechcíp. Nejspíš zkusim hold to těsnění a nejspíš při tom i novou expanzku. Jen mi nejde do hlavy, proč v zimě nezmizela ani deci vody...

Ahoj, právě jsem najel tolik, kolik je na pravidelnou výměnu oleje a filtrů, tak jem strčil auto do servisu v pátek a řekl jim o tom unikání vody.

Dneska mi volali, že jsem měl na dvou místech přerušené těsnění pod hlavou - nechali zbrousit hlavu válců (možná byla trošíčku zkroucená) a při tom, když už mají ten motor otevřený budou měnit ventily (prý byly celkem jetý), zdvihátka ventilů (to vím, že to chtělo, začal mi o trošku víc klapat motor a říká se, že by měly být měněny jednou za stotisíc km) a vodítka ventilů. Ještě nevím, jak dopadne zkouška těsnosti hlavy, ale technici říkali, že to bude nejspíš ok, že asi nebude prasklá, jen trošku zkroucená. Prt vím, jak s tím jezdili ty předemnou a zda třeba nevařili někde na dálnici. Proto se to těsnění pod ní odrbalo na dvou místech a voda nejspíš unikala do válců, jak už jsem před tím psal.

Z toho je vidět, že kdo koupí jen nové těsnění a vymění ho bez zbroušení hlavy, tomu se problém za nějaký čas může znovu objevit nebo také ne - pokuď nemá hlavu křivou a hezky mu dosedá po celé ploše těsnění stejnou silou a nebo nemá prasklou hlavu. Tohleto okem člověk nepozná.

Cenu ještě nevím, ale říkali, že vyndavali hlavu půl dne. Tak to celé bude cca do 10000Kč si myslim. Ještě písnu, jak jsem dopadl. Tohleto je jen začátek a spekulace.

Ještě podotýkám, mám taky chip (jede to o třetinu lépe než sériově a baští to asi o 0,8l na 100km nafty méně při stejném výkonu jako sériový motor.)

Editováno: , autor: Adnots
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...