Přejít na obsah

Autorizovaný servis Škoda


Host Makyn20

Doporučené příspěvky

Do tvého motoru patří určitá norma, ať si "mechoš" myslí cokoliv. Pokud nedodrželi normu je to na okamžitou reklamaci, ten olej tam nemá co dělat, pokud dodrželi, tak je všechno v pořádku. Je normální že třeba u normy 505.01 je jak 5W30 tak 5W40. Shell má 30, Castrol 40 - pokud servis používá oleje Shell, tak prostě 5W40 dát v té normě nemůže, protože ho nemá. Obecně se 30 doporučuje na kratší trasy (je řidší) a 40 na dálniční cesty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prostě pokud pojedu do servisu kde mají smlouvu se Shellem, tak dostanu 5W30 protože 5W40 v té normě nedělá, pokud pojedu někam, kde mají smlouvu s Castrolem, tak dostanu 5W40, protože zas nedělá v té normě 5W30. Oboje ale správné normy. Proto to řeším tak, že si podle normy sám koupím co mi vyhovuje (značka, viskozita), splňuje to požadovanou normu a nechám si ho tam od servisu vyměnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu záruku nemám. Ale jelikož tohle riziko můžu podstoupit i pokud si nechám nalít ten jejich za 800 Kč litr a třeba ho ani nevymění, tak alespoň ušetřím. :D

Asi jsem bláhově důvěřivý, zrovna dneska jsem měl auto v servisu. Neměl jsem půl dne na to, abych tam stál a kontroloval je. Prostě jim věřím. Zatím mi žádné auto neumřelo na špatný olej, tak to asi funguje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj pánové,

dnes se mi došla odpověď na mou reklamaci ohledně špatného umístění zvedáku ma mou o1:

 

Vážený pane ......,

děkujeme Vám za dotaz týkající se dílenského postupu zvedání vozidla ŠKODA Octavia I na hydraulickém zvedáku.

Jak správně uvádíte a zasíláte obrázek z dílenské příručky, ramena zvedáku smí být u vozidla ŠKODA Octavia I nasazena pouze pod
podélné nosníky, nikoliv pod prahy.

Je nám velmi líto, že měl s naším smluvním partnerem popisované potíže. Pokud nám zašlete název a sídlo autorizovaného servisu
ŠKODA, se kterým máte tuto zkušenost, budeme moci podniknout kroky, aby se tato situace v budoucnu neopakovala.

Se zájmem očekáváme Vaši odpověď.

S pozdravem z Mladé Boleslavi

Péče o zákazníka / Kundenbetreuung / Customer Care
ŠKODA AUTO a.s., Tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav, Czech Republic

 

post-65973-0-64956100-1364244695_thumb.j
 

Editováno: , autor: ccdeny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JirkaBrno, ukludni sa, lebo to čo tu píšeš je už viac než smiešne.

 

1. Pozri sa do manuálu tvojho auta a zisti si aký tam má ísť olej.

2. Viskozita tam určite nebude, tak prosím netvrď že do toho motoru má ísť 5W-40, lebo to nie je pravda. Naštuduj si niečo o olejoch a o ich viskozitách.

3. Ak sa ti nepáči aký olej dáva servis, tak sa dohodni na inom, alebo si dones vlastný olej, podľa bodu 1.

4. Ak nie si spokojný s jedným servisom, tak choď do iného.

5. Ak im neveríš že čo ti nalejú do auta, choď do takého servisu, ktorý ti umožní byť pri aute.

6. Ak sa ti značkový servis nepáči, môžeš ísť aj do neznačkového, aj keď máš auto v záruke.

7. Pochlap sa trochu, lebo ako tak čítam tvoje príspevky, tak mám pocit ako keby si bol 13 ročná puberťáčka ktorá nedostala krámy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Tak já sem přidám několik mých zkušeností J

 Nejdříve popíší na foru popisovanou závadu na Fabii II 1,2TSI – na straně řidiče se ozývalo „drnčení“ při akceleraci

 

1/Auto Šídlo – Horoměřice

Projel se technik s moji manželkou v autě, slyšel to, ale byl asi líný se podívat pod kapotu. Tak se jenom podíval do počítače a manželce sdělil, že dostal informaci od škodovky, že se jedná o záměrně uvolněné klapky turba a že se jedná pouze o provozní zvuk L

 

2/ Tu samou závadu jsem reklamoval v autorizovaném servisu AUTO POLY Praha:

Při přijímaní mi servisní technik tvrdil, že to jsou pouze nějaké klapky a že zítra si mohu pro auto přijet. Druhý den volám, jestli se mohu zastavit. Prý to klapky nebyly, tak napsali do škodovky a čekají odppověď. Ať si zavolám zítra. Další den jim prý škodovka řekla vyměnit palivové trubky ale prý to nebylo ono (auto stálo venku na dvoře a nedělalo se na něm). Další den, čekají na odpověď ze škodovky, další den taky čekají. Když jsem jim řekl, že si auto potřebuji odvézt a až si vyřídí se škodovkou e-mailovou komunikaci, tak jim ho přivezu. To mi řekl, že když mi auto vydá, tak se bude muset komunikace se škodovkou ohledně záruční opravy ukončit. Tak jsem jim ho nechal. Další den mi už do telefonu tvrdil, že jim škodovka poslala nějaký molitan, který je nutné vyměnit, ale dnes se k tomu nedostali (auto tam stálo celý den bez zásahu technika), ale zítra si už pro něj mohu přijet. Tak jsem už další den nevolal a rovnou přijel. Samozřejmě to nebylo. Prý to není ono a prý napsali do škodovky a zase čekají…………. To už jsem skoro vytekl. Napsal jsem na zákaznickou podporu Škoda Auto, jestli je normální, že autorizovaný servis údajně opakovaně čeká na odpovědi ze škodovky a zákazník jenž si pořídil nové auto kvůli zajištění mobility je bez auta už takovou dobu.

Druhý den škodovka poslala do servisu dva techniky. Za hodinu vyměnili trubky klimatizace a volali mi, že to mám hotové….:-)

 

Zlatý hřeb:

 

3/AUTO Klokočka Karlovarká, Praha 6

Do služebního auta jsem natankoval benzín (do naftového motoru). Auto je psané na leasingovku, tak jsem si zavolal asistenční službu a nechal auto odtáhnout do servisu. Naši ženskou v práci málem porazilo, když mi volala, že dostala ze servisu rozpočet na opravu (havarijní pojištění se na to nevztahuje, tak by to firma musela vymáhat po mně) . Cena za opravu přesahovala 104 000,- bez DPH. Podotýkám, na 3-letém autě, které mělo najeto 105 000,- km. Samozřejmě, servis vidí firemní auto, tak si technik řekne – velká firma, tam se to ztratí…   Málem mě taky kleplo.

Po té naši správcové vozového parku jsem tedy požádal rozpis náhradních dílů a práce, kterou je nutné za tolik peněz vykonat.

Od technika (p. Veselý) dostala toto:

Po předchozím tel. rozhovoru zasílám rozpočet na opravu palivové soustavy
 
Jednotka vstřikovací – 4x 12011,- = 48.044,-
Deska napínací – 2x310,- = 620,-
Šroub – vstřikovače – 106,-
Vedení paliva zpětné – 2053,-
Trubka tlaková – 4x 860,- = 3440,-
Rozdělovač paliva – 11265,-
Trubka tlaková – 1125,-
Vedení paliva – 1570,-
Čerpadlo vysokotlaké – 24360,-
Šroub – 72,-
Šroub M8 – 22,-
Matice – 48,-
Šroub M8 – 42,-
Kroužek těsnící – 4x190,- 760,-
Kroužek těsnící – 2x33,- = 66,-
Celkem materiál:   93.593,-
Práce bude činit cca : 10.000,-
Celkem : 103.593,- bez DPH

Samozřejmě, leasingovka to auto chce v takovém stavu, jako bylo, tak jsme tu opravu museli schválit

Ale, nedalo mi to a do konkrétního servisu jsem zajel osobně za panem Veselým a chtěl vysvětlení, co se mohlo natankováním čistšího benzínu než je nafta, poškodit na tlakové, trubce, na šroubech, na napínací desce aa pod. Pochopil bych zadření čerpadla apod….ale

Dostal jsem pouze odpověď, že toto je doporučení výrobce a že to se musí vyměnit. 

Požádal jsem ho teda, aby mi VEŠKERÉ vyměněné díly zabalili a nechali v kufru auta, protože si na ně chci nechat udělat znalecký posudek, zda-li byly poškozené a bylo je nutné měnit. A doufám, že mají od výrobce černý na bílém, že jim v tom konkrétním případě „doporučil“ vyměnit vše, včetně šroubků, jelikož se hodlám soudit.

Pán Veselý se začal kroutit, že mi náhradní díly nechat nemůže, protože je posílá na zpětný odběr do škodovky. Jinak by ty díly byly dražší. Apod. Odešel jsem s tím, že zaplatím i dražší díly, ale vyměněné díly chci mít pro soudního znalce a likvidátora pojišťovny v kufru auta.

Večer po 19-té hodině mi volal jiný technik, že prý udělali chybu v rozpočtu a prý to stačí vypláchnout.

Druhý den to bylo hotové a moje firma nakonec dostala fakturu

-čistič paliva 101,70,-kč

-odsátí paliva-čištění palivové soustavy 1628,-Kč

-Nafta 10l – 366,-Kč

- Další čistič paliva 822,-Kč

Celkem 2917,-Kč  bez DPH a to je sakra rozdíl

 

Teď by mně už jenom zajímalo, jaká by byla faktura, když jsme jim tu původní odsouhlasili a kdybych jim nevyhrožoval znaleckým posudkem apod. To je sakra rozdíl

Editováno: , autor: pcnatko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pcnatko: přesně o tom to je pokud Servis zkusí nějakou metodu a zákazník to jenom tiše odkýve tak mají vyhráno a věřím že by na autě udělali jenom to co ti pak ve finále na fakturovali takže malá domů 100tis. ;) Tady platí pravidlo, že pokud se člověk neozve tak platíš a platíš ... bohužel, samozřejmě to může být v dalším servise jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pcnatko:Tak to je fakt mazec,pokusit se takhle vědomě okrast zakazníka,to už nejsou žadne drobne ale dost velky balik pěněz.Ještě že ses nedal a trval na svem,kdo tomu třeba nerozumi tak by svolil s opravou za takove peníze a autorizak by se jen smal,to jen potvrdilo moje miněni že je to banda zlodějskych fušeru,nic vic....

Editováno: , autor: bitttpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minulý týden jsem na servisní prohlídce reklamoval odchlípnuté až upadlé těsnění a krytech A sloupků (obě strany). Bylo mi vysvětleno, že je to mechanicky poškození a že to Škoda auto nebude měnit na záruku. Je zajímavé že při návštěvě jiného autorizovaného servisu včera odpoledne byl přístup jiný a dnes volali, že to ŠA schválila že mi lišty zítra vymění..

 

jo hold není servis jako servis.. je potřeba ty špatné bojkotovat :)

Editováno: , autor: FreeCZman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...