Přejít na obsah

Motor: Superb 3.6 vs Passat R36


DavidSK

Doporučené příspěvky

Podľa technických parametrov sú podľa výrobcov identické tieto dva motory až na rozdiel výkonu. Superb 191 kW (260 k), Passat 220 kW (300 k).

V čom je okrem softvéru rozdiel, a dá sa bez nejakých veľkých zmien a investícií mať v Superbe ten istý výkon, ako ponúka s tým istým motorom Passat R36 ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 1 rok později...
  • o 8 měsíců později...

3.6 VR6 24v FSI 191-220kW EA390
specifikace 3,598 ccm, 10.6° VR6 motor - úhel sevření; vrtání x zdvih: 89.0 x 96.4 mm, kompresní poměr: 11.4-12.0:1 Fuel Stratified Injection (FSI) vysokotlaký přímý vstřik.

Výkon, Kroutící moment a kódy motorů: 

191 Kw (260 PS) @ 6,000 rpm; 350 Nm @ 2,500-5000 rpm; — CDVA

206 Kw (280 PS) @ 6,200 rpm; 360 Nm @ 2,750 rpm; — BLV (North America and Middle-East only)

220 Kw (299 PS) @ 6,600 rpm; 350 Nm @ 2,400-5,300 rpm — BWS

použití: VW Passat B6 3.6 FSI (BLV: 09/05->, BWS: 04/07-05/07),

            VW Passat CC (BLV: 06/08->, BWS: 05/08->),

            VW Passat B6 R36  (BWS: 09/07->),

            Škoda Superb 3.6 4x4 DSG (CDVA: 09/08->),

            VW Phaeton, VW Touareg, Audi Q7 ... jde o totožný motor.

 

rozdíly bych hledal ve vstřikách, sání, SW .. jestli se ti chce mrkni na to přes ETKu, třeba online: http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1  (klikni na Free services a pak na CarProg2)

 

snad ti to bude stačit

 

.. btw něco málo k VR6 od koncernu: http://sandbox.enjoybeing.net/veedub/vw_vr6_self_study.pdf

Editováno: , autor: JohanJFV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Kontaktuj tdi chip. Ten ti rekne jak z toho dostat vice kw, stejne jako ma passat. Delal to uz parkrat :-)

pod doménou tdichip je na netu firma z Berounska, která má v hodnotových tabulkách uvedeno navýšení o 17 kW a 29 Nm. Tomu rozumím a věřím. To má ovšem do 300 koní ještě dost daleko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatim jsi to evidentne nepochopil Jirko. Je snad tohle tema o CHIPTUNINGU nebo o dostupnych informaci o techto motorech? Psal jsem snad nekde, ze takovy vykon dosahne Petr jen za pouziti ladeni? Nepsal. Vim co pisu a to, ze je na internetu napsano neco o Stage 1, je mi celkem jedno, ja se bavim o vykonu srovnatelnym s vykonem passata 3,6

Pokud ti take uniklo, Waikiki by chtel nacpat do auta turbo, takze s nejakymi upravami jiste pocita.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty si snad nečet, co jsem napsal v 11.30 ?  Pokud ano, pak ti asi je jasný, že to chápu. A s tím turbem mi to vážně uniklo a moc bych chtěl vidět výsledek. Kdyby to bylo tak jednoduchý, dělá to kdekdo. Jenže není. A není to jen "nějaká" úprava, ale zásah do motoru jak kráva. Cena tomu bude samozřejmě odpovídat. To už by snad bylo jednodušší a levnější toho Supa prodat a koupit si VW. Nicméně musím doplnit, že ve VW je to v tom okamžiku zase "pouhých" 300 k. S turbem by to muselo dostat mnohem víc. 

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani VW nedělá turbo 3,6 standartně. Navíc se mi pašík opravdu nelíbí. Diskuzi o turbu jsem rozjel jinde kluci, hlavně se neperte.  :kol-28:

 

A jinak ano levnější a jednosušší by bylo koupit jiné auto, ale ne zábavné a hlavně - pak od toho auta každý čeká vysoký výkon, tady ne a čumí, když mu pak zamáváš. Nechci, aby na první laický pohled bylo vidět, že auto má 400 - 500 koní, to bych si koupil třeba Porsche nebo Meda AMG.

Editováno: , autor: waikiki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...