Přejít na obsah

Osvětlení nástupního prostoru ve zpětných zrcátkách


Martyp

Doporučené příspěvky

jestli mám správný info tak je to standartne v eleganci. A bohužel u jinejch výbav to prej nejde aktivovat

Nevim co znamena "...standard v Octavii...", pokud se ta poznamka tykala Coming/leaving-home, ale cerstve jsem se dozvedel, ze je to (Coming/leaving-home) mozne u Elegance take nakodovat. Pokud se jednalo o osvetleni ve zpetnych zrcatkach, tak to samozrejme je standard v Eleganci...

Take jsem si donedavna myslel, ze je k tomu (Coming/leaving-home) nutne mit takovy ten kombinovany prepinac svetel (to znamena dalsi hardware) s polohami navic, ale staci na to udejne VAG (VAS). Nevm, ale jak to potom ovladat, bez toho rozsireneho prepinace...

Evidentne to ale asi take bude chtit silnejsi baterku. Rad bych to asi take, jak to ale bude makat, kdyz uz mam aktivovane automaticke rozveceni pri zapnuti zapalovani (mam xenony, takze tak velka spotreba jakou u H4 to neni) ???

Rekl bych, ze se zde mozna opakuje stejna situace jako kdysi u O1 TDI (od MR2001 po faceliftu s elektronickym plynem) situace, kde si Skoda nehorazne nechala platit z vyroby za "priplatek za tempomat" asi 11-13 tis. (presne jiz nevzpominam), pricemz se velmi rychle zjistilo, ze se o nejaky HW navic vubec nejedna, a ze funkce "tempomatu" je v podstate integrovana v software RJ, a k jejimu ovladani byla zapotrebi pouze a jen nova packa za par stovek s prepinacem navic, a aktivace one funkce v RJ pomoci VAGu. Dobry byznys, ze ?

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rekl bych, ze se zde mozna opakuje stejna situace jako kdysi u O1 TDI (od MR2001 po faceliftu s elektronickym plynem) situace, kde si Skoda nehorazne nechala platit z vyroby za "priplatek za tempomat" asi 11-13 tis. (presne jiz nevzpominam), pricemz se velmi rychle zjistilo, ze se o nejaky HW navic vubec nejedna, a ze funkce "tempomatu" je v podstate integrovana v software RJ, a k jejimu ovladani byla zapotrebi pouze a jen nova packa za par stovek s prepinacem navic, a aktivace one funkce v RJ pomoci VAGu. Dobry byznys, ze ?

by si sa divil ze to nie je iba Skoda kto to takto robi :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli mám správný info tak je to standartne v eleganci. A bohužel u jinejch výbav to prej nejde aktivovat

Nevim co znamena "...standard v Octavii...", pokud se ta poznamka tykala Coming/leaving-home, ale cerstve jsem se dozvedel, ze je to (Coming/leaving-home) mozne u Elegance take nakodovat. Pokud se jednalo o osvetleni ve zpetnych zrcatkach, tak to samozrejme je standard v Eleganci...

Take jsem si donedavna myslel, ze je k tomu (Coming/leaving-home) nutne mit takovy ten kombinovany prepinac svetel (to znamena dalsi hardware) s polohami navic, ale staci na to udejne VAG (VAS). Nevm, ale jak to potom ovladat, bez toho rozsireneho prepinace...

Evidentne to ale asi take bude chtit silnejsi baterku. Rad bych to asi take, jak to ale bude makat, kdyz uz mam aktivovane automaticke rozveceni pri zapnuti zapalovani (mam xenony, takze tak velka spotreba jakou u H4 to neni) ???

Rekl bych, ze se zde mozna opakuje stejna situace jako kdysi u O1 TDI (od MR2001 po faceliftu s elektronickym plynem) situace, kde si Skoda nehorazne nechala platit z vyroby za "priplatek za tempomat" asi 11-13 tis. (presne jiz nevzpominam), pricemz se velmi rychle zjistilo, ze se o nejaky HW navic vubec nejedna, a ze funkce "tempomatu" je v podstate integrovana v software RJ, a k jejimu ovladani byla zapotrebi pouze a jen nova packa za par stovek s prepinacem navic, a aktivace one funkce v RJ pomoci VAGu. Dobry byznys, ze ?

No ptal jsem se jak je to s osvetlenim v zrcatkach..Zda je nutno k coming/leaving-home..Neni k tomu potreba ten rozsireny ovladac a tak dale,to vim..Hlavne mi slo o to,jestli se to da nakodovat u ORS II ve standardni vybave-ktera je uz tak dost bohata :D (a i bez coming/leaving..)? V servisu mi tvrdi,ze ne,ale to se mi nezda,ze by to delali jen do elegance a do ORS II uz pak ne...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Coming/leaving-home

Takže zcela čerstvá informace-zkušenost. Coming/leaving-home jde nakodovat dodatecne do kazde Elegance od MR2006 (starsi nevim, a mam rain senzor/elektrochromaticke zpetne vnitrni zrcatko, a nakodovane denni sviceni), a samozrejme neni nutne menit hlavni svet. vypinac, jak je tomu napr. pri originalnim objednani s novym autem, kdy je k tomu dodavan jiny prepinac svetel s jednou polohou navic.

Po nakodovani teto nove funkce staci nechat prepinac trvale v poloze zapnutych hlavnich svetel, a v MaxiDOTu (objevi se nova polozka pro toto nastaveni v nastaveni osvetleni) si nastavit zpozdeni pro oba rezimy (comming resp. leaving.

Chodi to perfektne. Spokojenost - udelal Alesio, Praha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak. Ja síce Comming/Leaving mám z fabriky, ale svatlá nechávam vždy v polohe zapnuté a ani som si nekódoval denné svietenie. Po vypnutí zapaľovania svetlá zhasnú. Sa čudujem, že to takto nefunguje u každej OII.

A ako sa potom správa to Leaving home, keď sa auto odomkne DO v kľúči? Mne sa za tmy zapnú tlmené svetlá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 7 měsíců později...

Zdar,

mám OII Elegance a je zde funkce osvětlení nástupního prostoru dveří z předních zrcátek. Po otevření přes DO se rozsvítí žárovka v zrcátku u spolujezdce u řidiče nikoliv. Dle servisní knížky je pro osvětlení použitá žárovka W5W. V zrcátku u řidiče bude asi prasklá...máte někdo zkušenost s výměnou této žárovky popř. nevíte kolik by stále výměna v orig. servisu?

Díky

Pítr :palec2:

Editováno: , autor: Pítr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar,

mám OII Elegance a je zde funkce osvětlení nástupního prostoru dveří z předních zracátek. Po otevření přes DO se rozsvítí žárovka v zrcátku u spolujezdce u řidiče nikoliv. Dle servisní knížky je pro osvětlení použitá žárovka W5W. V zrcátku u řidiče bude asi prasklá...máte někdo zkušenost s výměnou této žárovky popř. nevíte kolik by stále výměna v orig. servisu?

Díky

Pítr :palec2:

Už jsem je měnil osobně tak 5x na mojich Oct.II,je to fakt jednoduchý,nemusiš ani vydloubávat sklo zrcátka,stačí jen ten lakovaný kryt tahem směrem nahoru vycvaknout-NENI PŘIŠROUBOVANÍ (jde trochu ztuha,ale neboj)protáhneš ho nahoru normálně i přes to sklo zrcátka a už si u žárovky.Je tam klasická obýmka,pootočíš,vytáhneš,vyměníš a hotovo.Práce na 5.min.

Když budeš vycvakávat ten lakovanej kryt tak se fakt neboj,nemá tam co prasknout.Chyt ho odspoda a pomalu kolem dokola s trochou síly ho popotahávej nahoru,on se bude chviličku bránit ale pak sám vyskočí.Vyzkoušeno.

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem je měnil osobně tak 5x na mojich Oct.II,je to fakt jednoduchý,nemusiš ani vydloubávat sklo zrcátka,stačí jen ten lakovaný kryt tahem směrem nahoru vycvaknout-NENI PŘIŠROUBOVANÍ (jde trochu ztuha,ale neboj)protáhneš ho nahoru normálně i přes to sklo zrcátka a už si u žárovky.Je tam klasická obýmka,pootočíš,vytáhneš,vyměníš a hotovo.Práce na 5.min.

Když budeš vycvakávat ten lakovanej kryt tak se fakt neboj,nemá tam co prasknout.Chyt ho odspoda a pomalu kolem dokola s trochou síly ho popotahávej nahoru,on se bude chviličku bránit ale pak sám vyskočí.Vyzkoušeno.

OK...až se trošku oteplí tak to zkusím....díky

Pítr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar,

tak jsem to zkoušel a zatím né moc úspěšně....dole u spodní hrany to povolí jakoby lehce...ale pak se tomu nechce....a nechtěl bych aby to prasklo....myslel jsi to jako táhnot nahoru nebo spíš jakoby se to snažit vyvrátit směrem dopředu/dozadu?

Pítr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...