Přejít na obsah

OII TDI 77kW PD - škubání při akceleraci


suzukiman

Doporučené příspěvky

Ak ti to robi:

- len pri zabere v nizkych otackach (pod 1500, cim nizsie tym vyraznejsie)

- na vyssich prevodovych stupnoch (ale aj na spiatocke, cuvanie na malych otackach do kopca)

- hlavne pri zatazi, mierny kopec atd...

- trasenie sa strati podradenim alebo pribudajucimi otackami

- dalsim neklamnym prejavom su vibracie na volnobehu, zadymenie po nastartovani studeneho motora (najma v pokrocilejsom stadiu)

- edit: este 1 pozorovanie: pri uplne studenom motore to robi menej alebo vobec, prejavuje sa to naplno az trocha po zahriati

Tak to vidim na vstrekovac(e). Dalsi priznak je, ze ak drzis motor stale vo vyssich otackach (povedzme okolo 2000) a nerobi to,... mas to takmer iste.. Ta klasicka diagnostika moze byt kludne OK, zavadu na vstrekovacoch (chyba zapalovania, valec xy...) vyhlasi az v pokrocilejsom stadiu. Mam s tym skusenost, sice 2.0 TDI, ale co opisujes mi znie presne takto.

Riesenie sa nebude moc pacit tvojej penazenke.

Editováno: , autor: sector
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dělá to pouze při akceleraci, jedu mám tam například 4. (1400 ot) a přidám trochu prudčeji plyn, zacuká a jede dál bez problémů. Jindy to nedělá, volnoběh OK, vyšší otáčky OK prostě jen okolo 1500 ot. a hlavně jen když mu přidám prudčeji nebo jedu do kopce. Nemůže to být prokluzující spojka?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A neni 1400 otacek malo na prudke zrychleni? Obzvlaste na 4 stupen. Myslim ze trapis dvouhmotak.

Ja se snazim nemit min jak 1500 otacek. A i tak ten plyn pri zrychleni jenom lechtam. Az je tam tak 1700 - 1800 otacek tak to rozjizdim a u 2000 ot. plyn na podlahu.

Jinak jsem mel ty same potize kdyz jsem se ucil jezdit s OII.

Sel jsem z benzinu na naftu a trochu jsem se musel ucit kdy radit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda že ji mám chvíli (asi čtyři týdny) ale jiná naftová auta to nedělají, třeba Passat B6 77kW. Mám také podezření na setrvačník, přece jenom má najeto už 140tkm a všichni víme že u OII trpí. Teď jsem přijel z práce a auto pocukávalo i na volnoběh. Může to mít spojitost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak ti to robi:

- len pri zabere v nizkych otackach (pod 1500, cim nizsie tym vyraznejsie)

- na vyssich prevodovych stupnoch (ale aj na spiatocke, cuvanie na malych otackach do kopca)

- hlavne pri zatazi, mierny kopec atd...

- trasenie sa strati podradenim alebo pribudajucimi otackami

- dalsim neklamnym prejavom su vibracie na volnobehu, zadymenie po nastartovani studeneho motora (najma v pokrocilejsom stadiu)

- edit: este 1 pozorovanie: pri uplne studenom motore to robi menej alebo vobec, prejavuje sa to naplno az trocha po zahriati

Tak to vidim na vstrekovac(e). Dalsi priznak je, ze ak drzis motor stale vo vyssich otackach (povedzme okolo 2000) a nerobi to,... mas to takmer iste.. Ta klasicka diagnostika moze byt kludne OK, zavadu na vstrekovacoch (chyba zapalovania, valec xy...) vyhlasi az v pokrocilejsom stadiu. Mam s tym skusenost, sice 2.0 TDI, ale co opisujes mi znie presne takto.

Riesenie sa nebude moc pacit tvojej penazenke.

Mne to trasie hlavne na 2100az2500ot pri zatazi do kopca na 4a5prevodovom stupni Motor na volnobeh ide ok .Kolko ta stala oprava a vymena vstrekoch?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli se nepletu, tak ti to dělá okolo 1800 otaček(jestli se nepletu). Zařadíš, zmáčkneš prudce plyn a už to kope (kopne) a jede to dál.

Pokud je to ono, tak si přečti céle forum o tomto motoru. Mám zato, že se to tam taky řešilo. A jak jsem pochopil tak je to vlastnost motoru.

Mě pomohlo pomalu sešlapovat plynový pedál a až u 2000 otáček trhat asfalt. :)

Jinak tento problém mi zmizel po čipu.

Na kolko si ju dal nacipovat a kolko to stalo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na kolko si ju dal nacipovat a kolko to stalo?

Ja jsem to nechal jenom na 99kw . Nejsem žádný sportovec, jezdím na spotřebu.

Cenu jsem měl řekněme za hubičku, protože to byla protislužba.

A čipování se řeší jinde na foru - moderátor by mohl hudrovat

Editováno: , autor: GinBook
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teplé i studené. Mě osobně to cuká, jako kdyby vynechával motor. Vždy při 1500 ot./min. Prostě cuk, cuk a pak zase táhne.

Mne robilo to isté, auto mám 1,9 TDI , tiež pri určitých otáčkach okolo 2000 začalo auto trhať,akoby vynechával nejaký vstrek a robilo to pri zohriatom aute. Chyba bola v kábloch, čo vedú k vstrekom - len som ich vymenil a problém prestal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na diagnostike nevypisalo žiadnu chybu, ani u jedného zo štyroch servisov. Káble som kupoval priamo v škodovke a stáli 55 eur. Za výmenu som platil 30 eur. a ešte nejakých 10 eur stálo tesnenie pod vekom.

Ten mechanik čo mi to menil, hneď vedel čo to bude , ked som za ním prvý krát prišiel a opísal mu, ako sa správa auto.

Aj ten pán v škodovke o danom probléme vedel, ked som si objednával kábly do auta na výmenu. Hned sa ma opýtal, či mi auto trhá. Vraj je to častý problém.

Dúfam, že som niekomu aspoň trochu pomohol.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...