Přejít na obsah

OII TDI 77kW PD - škubání při akceleraci


suzukiman

Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

zjistil jsem, že při zahřátém motoru 90. Mi tak trochu 2-3x škubne okolo 1500-2500 když jooo na to šlápnu. A dělá to jen na dvojce :D u jedničky ani u trojky to neudělá... Nevíte náhodou co by to mohlo být? EGR ventil jsem celej zdemontoval i s tou klapkou a vyčistil... Asi to nikdy nikdo nedělal. Hnus...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...

Ahoj mám problém s O2 TDI PD 77KW vždycky když je teplo teda okolo 24 stupňů venku začne mi pocukávat při akceleraci kolem 2000 ot.

na PC nic neukazuje motorový kabel nový v zimě se to neprojevuje vůbec šlape jak hodinky prosil bych o radu Děkuji :))

Editováno: , autor: Bazsai
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Čaute ,

 

Mal som ten istý problém na O2 1.9 TDI PD 77KW BJB Auto pri akcelerácii triaslo a dymilo (Čierny dym) spotreba išla hore o 1-1,5 l/100km...

Všetko bolo OK aj diag.bez chyby okrem Vačky ktorá bola KO :(

Zodratá na prvom valci výfukový ventil + diera vo zdviháku :sleep: = zlé spaľovanie...Po výmene vačky,zdvihátok,klzných ložísk,oleja + rozvody všetko OK netrasie a nedymí...

Zas vydratá vačka na sacom ventile to robí iné veci (rachot jak hovädo ) :D Doporučujem vizuálnu kontrolu vačky...;)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Já jsem tento jev zaznamenal hlavne při akceleraci v kopci. Jako kdyby prokluz a pak vibrace, na rovině v klidu. Ke spojce se přikládám i z toho důvodu, že někdy při vyslapnuti je slyšet dunivy zvuk. Ne trvalý jen při tom vyslapnuti. Vyresil toto někdo spojkou/setrvačníkem? 

::::

Vymenen EGR, zhavice, spojkova sada, 

Brzdy kousnuty nejsou

-stále vibruje

 

Má někdo další tip? 

Editováno: , autor: Sit Spider
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

Ahoj, mám podobný problém se škubáním při akceleraci v 1800-2500 otáčkách jak už zde bylo zmíněno. Motor 1.9 TDI PD BXE. Nechal jsem si udělat chip, hlavně kvůli spotřebě, denně najedu minimálně 100 km z toho je 50% dálnice. 14 dní po chipu se objevilo škubání a zvedla se spotřeba cca o 2l/100, firma co chip dělala tvrdí že to tím být nemůže a že je vše v pořádku. Když mi auto předávali, bylo mi zděleno, že auto má málo nafty a proto nemá ani deklarovaný výkon, že prý vačka a problém s podtlakem.

Na autě byla tedy vyměněna vačka,magnetický ventil co řídí podtlaky, podtlak byl změřen a vše v pořádku, udělal jsem i kabelové svazky ke vstřikům, vstřiky byly otestovány a jsou v pořádku. Na zkoušku jsem si zapůjčil i tandemové čerpadlo a žadný rozdíl. Turbo je repasované před 30 000 km. Auto má najeto 370 000 km. 

Už mi došly nápady a proto se obracím na vás, přeci jen potřebuji širší nadhled. Jinak auto na diagnostice nemá žádnou závadu, startuje na brnk i v mrazech.

Přikládám log udělaný včera na 3 rychlostní stupeň 1500-4000 otáček do kopce na plný plyn. Poprosím jestli by se mi na log mohl někdo podívat, bohužel mu nerozumím, ale dle mého lajckého nazoru to vypadá, že špatně reguluje turbo. Popřípadě mohu zaslat i csv soubor. Děkuji

log.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim,tak som par mesiacov majitelom oktavie 2 4x4 1,9tdi 77kw,BLS motor,cize z oblubenym DPF....zacnem tym ze po asi tyzdni,dvoch mi zasvietlo zhavenie,motor do dilny atd....auto ma takmer 300tis km,cize som pocital z vycistenim DPFka,ktore aj vycistili v servise na tom urcenom.Popri tom zistili ze je zle turbo,vymenili aj to,zohnal som repasovane...vymenil som aj olej,vsetky filtre....ale auto hlavne studene zacalo pri rozbiehani sklbat,niekedy az vydavat zvlastny rapotavy zvuk...a akoby nemalo dobry tah,po preradeni na 3-4-5-6 ku sa auto sprava normalne....v domneni ze je na chybe spojka co po tych km je normalne vymenili aj tu,komplet aj zortvacnik....ale auto sklbe dalej,niekedy viac niekedy menej...skusil som aj lepsiu naftu,aj aditiva do nafty...niekedy sa uz zdalo ze je problem vyrieseny,ale problem sa vratil...na diagnostike zistili ze turbo ma vysoky tlak,vysoky je aj diferencny tlak,vraj je zapchaty DPF....zas....za mesiac sa zapchal po 1500km?  Regenaracia podla VAG bola pred 340km,cize prebehla aj predtym....no dalsi pokus je buduci tyzden,ze skusia pozret vstreky....hm....mohlo sa aj turbo poskodit,aj ten dpf zapchat za tak kratky cas? Skuste niekto na to povedat svoj nazor....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim, mám už dva měsíce problém s mojí Octavii 2 FL 4x4 cukaním auta při rozjezdu. Dvouhmota byla měněna filtry měněny i vyměněný komplet Haldex. EGR byl také měněn před 30tis km. Diagnostika nic neukazuje. Už opravdu nevím budu rád za každou radu. Na Válcové zkušebně mi řekli že by vstřiky měli být zatím v normě. Diagnostika nic neukazuje.

Editováno: , autor: Replikator22
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj...slabe cukanie pri rozjazdu je normlane..tiez ma to stve ...bolo mi vysvetlene ze ten haldex proste je taky ze pri rozjazdoch cukne..robi to i u kamarada na superbu 2 a tiez podobny problem..vymenil oleje v halkdexu vpredu vzadu, filter v haldexu a skontrolovat tie gumy na kardanu ci su ok...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím pánové,mám 1.9 TDI/BXE 77KW a začal problém.Namotáno 295 000km a únik paliva do motoru (oleje) kolem vstřikovačů.Namontovaná nová hlava bez kontroly vstřikovačů.Samozrejmne nastal problém.Bílý kouř při nastartování.Pocukavaní při jízdě při otáčkách 1800-2000.Takže vstřiky ven a na stanici.Dva vyšly v normě a dva K.O.

Dva sem nechal zrepasnout a šup zase zpět.Starty jsou výborný (bez kouře),ale to pocukávání zůstalo.Když tomu šlapnu,tak to jede jako zběsilý.Máte někdo podobnout zkušenost nebo můžete poradit,co by to mohlo dělat.?Co vyměnit,aby byl klid? Může to být kabelový svazek ke vstřikovačům nebo ty dva vstřikovače? Děkuji za odpověď.

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 9. 6. 2022 na 2:08, Komy napsal:

Zdravím pánové,mám 1.9 TDI/BXE 77KW a začal problém.Namotáno 295 000km a únik paliva do motoru (oleje) kolem vstřikovačů.Namontovaná nová hlava bez kontroly vstřikovačů.Samozrejmne nastal problém.Bílý kouř při nastartování.Pocukavaní při jízdě při otáčkách 1800-2000.Takže vstřiky ven a na stanici.Dva vyšly v normě a dva K.O.

Dva sem nechal zrepasnout a šup zase zpět.Starty jsou výborný (bez kouře),ale to pocukávání zůstalo.Když tomu šlapnu,tak to jede jako zběsilý.Máte někdo podobnout zkušenost nebo můžete poradit,co by to mohlo dělat.?Co vyměnit,aby byl klid? Může to být kabelový svazek ke vstřikovačům nebo ty dva vstřikovače? Děkuji za odpověď.

 

 

 

 

A už to začlo i při nastartování kouřit. 🤦

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 8 měsíců později...

Ahoj, mám Octavii II 1.9 tdi 77kw BJB. Auto po zahřátí na 90 stupňů začne cukat v otáčkách cca 1800-2700 na každý převodový stupeň. Měnil jsem váhu vzduchu, vyčistil i odpojoval EGR ventil, vyměnil MAP sensor, vyměnil čidlo teploty chladící kapaliny i kabelový svazek ke vstřikům. Všechny filtry také vyměněny. Bohužel i přes to všechno auto stále cuká. Nemá někdo nápad, čím by to mohlo být? Vstřiky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...