Přejít na obsah

Nízký plnící tlak 1.9 TDi


galaher

Doporučené příspěvky

Zdarec.Tak jsem byl dneska měnit motorový olej.A jak byly při nulování počítačem servisního intervalu na výměnu jsem je požádal o kontrolu počítačem celého auta.Jelikož mi při vetší rychlosti nad 100 km šel motor do nouzáku.Nebyl jsem z odpovědi mechanika moc moudrej tak se ptám vás co to je .Řekli mi jen cituji toto """ REGULACE PLNÍCÍHO TLAKU,VENTIL nebo je to INTERCOLER......Kde teda hledat závadu ?Možná se s tím někdo už setkal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chce to diag v zátěži.

Klasický problém, popsaný tady na foru mnohokrát.

Hledej.

Zdarec.Dík za info.Jedu do toho servisu ještě na výměnu ramen na nápravě.Mechanik říkal,že se mi na to potom podívá,ale chtěl jsem se zeptat........pokud si nebude umět poradit mohu dojet za tebou ? Jsem z Karviné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec.Dík za info.Jedu do toho servisu ještě na výměnu ramen na nápravě.Mechanik říkal,že se mi na to potom podívá,ale chtěl jsem se zeptat........pokud si nebude umět poradit mohu dojet za tebou ? Jsem z Karviné.

Není problém, tel.: je v podpisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj všem, prosím o radu. Mam Octávku 1.9 TDi 66kw, rv.2002, najeto 360 000km.

Dělal jsem generálku přední nápravy, měl jsem vyndané potrubí od turba až po ERG a

ERG ventil jsem měl venku a trochu ho vyčistil. Teď se mi však zdá, že má motor při záběru

takový hrubší zvuk (připomíná mi 2l v OII Tdi). Udelal jsem proto diagnostiku všech možných

věcí podle servisní příručky, všechno je tak jak má být (od začátku co auto vlastním je v paměti

závad 19561 - Prepinaci Ventil klapky v sani (N239) Preruseni/zkrat ke kostre - sporadicky ale někde

jsem četl že to nemá žádný zásadní vliv na funkci motoru, takže jsem to neřešil) až tedy na jednu věc.

Dělal jsem kontrolu plnícího tlaku turba podle příručky, kde se má nejdříve odpojit