Smoker87 Vloženo 4. Červen 2010 Sdílet Vloženo 4. Červen 2010 Zdravim dneska se mi stal takovej problem. Odjíždím od firmy a kdyz tocím volantem auto začlo vydávat zvlaštní zvuky.zastavím koukli jsme na kapalinu servořízeni byla pod minimem. Tak jsme dojel k opravnne a to uz jsme měl zastříklej motor žlutou kapalinou. Kamarád auto zvedl a říká že to chcije přes manžetu na hřebenu řízení. Mohl by mi někdo říct jestli se dá koupit nová manžeta, nebo musím celý hřeben řízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smoker87 Vloženo 4. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2010 Tam kde je šipka mi vystřikuje kapalina az na kapotu. Stačí jen vyměnit manžeta? nebo muže být pod tím ještě něco v háji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 4. Červen 2010 Sdílet Vloženo 4. Červen 2010 Manžetu vyměnit je sranda ale to ti nepomůže bude tam nějaký gufero nebo O-kroužek a ten netěsní a olej natéká do manžety a odtamtud ven.Nikdo se ti do řízení hrabat nebude a ani servis ti ho neopraví.Doporučuji koupit buď starší funkční nebo nový.Nedávno jsem scháněl skorošvagroví gufero do řízení na renaulta 19 (Ten samej problém s únikem do manžety) a ani v servisu ho nemaj jako náhradní díl ikdyž se dá poměrně jednoduše vyndat.Tak jsem navštívil specializovanou prodejnu Hostr a tam po měrění a rozhovoru s prodavačem mi nabídly spešl těsnící kroužek do pístnice na hydrauliku a se slovy že to už ani nekápne že v řízení není takovej tlak a že to to auto přežije.Tak se i stalo. namontoval jsem to a opravdu funguje a neteče.Jsem sice dobrodruh ale pokud nejsi zručnej tak dej raděj celí jiný.Všechno jde jenom malý děti ne.A to tvoje by šlo určitě taky opravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smoker87 Vloženo 4. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2010 (editace) jj Kamarád žíkal něco o Guferu. čekáme co nam řekne v ponděli jeden znamej ze ŠKODA Štádler... Prej zjisti jestli se to dá sehnat.. Jestě jedna otázka liší se ty hřebeny řízení motorově? nebo jsou všechny stejný? Editováno: 4. Červen 2010, autor: Smoker87 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 4. Červen 2010 Sdílet Vloženo 4. Červen 2010 To se musí někdo mrknout do etky,já s OI nemám zkušenost,tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smoker87 Vloženo 7. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2010 Nevíte někdo jestli je to hřebenové řízení stejné pro všechny motory? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 7. Červen 2010 Sdílet Vloženo 7. Červen 2010 Hele mrkni tady třeba ti to pomůže. http://www.cc-autodily.cz/rizeni-octavia?brand=SKODA&model=OCTAVIA&keyword=%C5%99%C3%ADzen%C3%AD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 21. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2019 To je u Octy jak se říká hotovo. Hřeben řízení musí na 100% těsnit a být bez jakékoliv mouchy. Když se repasuje řízení, tak se celý hřeben leští, aby těsnil. Takže teče-li ti to kolem hřebenu tak musí ven a všechno oleštit a zkontrolovat ohyb. Já doporučuju tyhle: http://servisdecin.cz/skladem-repasovane-rizeni-vw-golf-4-new-beetle-a-bora-skoda-octavia-1-seat-leon-a-toledo-audi-a3/ . Už dělám druhý řízení. První na G4 - mizel olej a řízení pískalo. Teďka na Superbu 1 - chlap mě tam akorát překvapil nutností geometrie. Minule jsem nedělal normálně to tam hodil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.