Hugo z hor Vloženo 6. Červen 2010 Sdílet Vloženo 6. Červen 2010 Zdravím, mám Felicii LXi, 1,3 BMM, r.v. 1995, na Benzin i LPG mám problém se škubáním motoru, dělá to na benzin i LPG, častěji se to projevuje při teplém motoru. Dělá to náhodně několik kilometrů v pohodě a potom to citelně škubne jakoby se chvilku vypnulo zapalování a zase nějakou dobu klid. Čím víc mám sešláplý plyn tím je škubnutí citelnější. Dělá to v různých otáčkách motoru i rychlostech. Volnoběh drží dobře. Svíčky najeto 3.000 Km. Palec rozdělovače i víčko - nové. Vzduchový filtr nový. Rozvody seřízené. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snoopy_awn Vloženo 6. Červen 2010 Sdílet Vloženo 6. Červen 2010 (editace) Ahoj, mam uplne ten samy problem. Nemam LPG, ale obcas motor skubne a vsiml jsem si, ze je trosku vyssi spotreba. Diagnostika nic nerekla. vse je v poradku. Kabely,vicko a palec jsou nove, modul zapalovani take a svicky maji najeto maximalne 2000km. Nekdo mi radil ze to muze byt palivovy filtr. ten budu nejspise zitra kupovat a zkusim ho vymenit. Popripade pokud bys na neco prisel dej mi vedet. Diky Honza Editováno: 3. Květen 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hugo z hor Vloženo 8. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 8. Červen 2010 (editace) Ahoj, tak jak jsi dopadl s tou výměnou filtru? Já si myslím, že v mém případě, když to dělá na LPG i na benzin, ten problém asi nebude v palivové soustavě, ale spíš bych se přikláněl k elektrice. Někde jsem na netu vyčetl, že by to mohl dělat snímač otáček, ale nevím. Doufám, že to vyřešíme brzy, protože to škubání je děs. Editováno: 3. Květen 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marťan z Venuše Vloženo 8. Červen 2010 Sdílet Vloženo 8. Červen 2010 (editace) Mám stejný problém avšak s MPI 1,3 1999 - diagnostika = nic, nové svíčky = nic, stává se to hlavně při déletrvajícím vlhkém prostředí ... ptal jsem se jestli to nedělají třeba kabely ke svíčkám - prý ne ... problém jsem se snažil řešit ve více servisech - nikdo neví .... vidím to také na elektriku .. ale těžko říci, v čem to je ... Editováno: 3. Květen 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hugo z hor Vloženo 16. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 16. Červen 2010 Zdravím, tak už jsem to vyřešil. Nakonec byl špatný palec rozdělovače. Měl najeto 3000km původně na něm nebylo nic vidět, ale teď se to škubání zhoršovalo, tak jsem všechno prolezl a palec měl upadlý ten kontakt na konci a byl dost ohořelý. Asi to byl zmetek. Vyměnil jsem ho za nový, zatím ujeto jen 20km, ale úplně bez škubnutí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snoopy_awn Vloženo 16. Červen 2010 Sdílet Vloženo 16. Červen 2010 ja jsem furt tam kde jsem byl... Diagnostika nic nehlasi mam namerene hodnoty tak kdyby tu byla nejak hodna duse co by na to mrkla jestli je to v cajku. Jinak zitra koupim jeste palivovej filtr a nejpozdeji v patek vymenim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noneac Vloženo 16. Červen 2010 Sdílet Vloženo 16. Červen 2010 a jakou to máš feliciu? Prohlídni si to sám. Je dost pravděpodobné pokud diagnostika nevykazuje závady, že je problém v zapalování. Teď je otázkou co máš za typ felicie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bompar Vloženo 17. Červen 2010 Sdílet Vloženo 17. Červen 2010 Zdravím, tak už jsem to vyřešil. Nakonec byl špatný palec rozdělovače. Měl najeto 3000km původně na něm nebylo nic vidět, ale teď se to škubání zhoršovalo, tak jsem všechno prolezl a palec měl upadlý ten kontakt na konci a byl dost ohořelý. Asi to byl zmetek. Vyměnil jsem ho za nový, zatím ujeto jen 20km, ale úplně bez škubnutí. Měl jsem naprosto totožný případ :-) koupil jsem nový palec za 30 kč a od te doby klid :-P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snoopy_awn Vloženo 19. Červen 2010 Sdílet Vloženo 19. Červen 2010 a jakou to máš feliciu? Prohlídni si to sám. Je dost pravděpodobné pokud diagnostika nevykazuje závady, že je problém v zapalování. Teď je otázkou co máš za typ felicie. Je to 1,3BMM 50kW, palivovej filtr vymenen, stredovy dil vyfuku taky novy a mechanik rikal ze je koncovy dil vypaleny. Ten se bude menit zacatkem tydne. Jinak co se tyce zapalovani byl v haji zapalovaci modul. Ten je novy stejne jako kabely, vicko a palec rozdelovace a svicky maj najeto max 2000km (momentalne). Serizovaly se ventily a nastavoval se rozdelovac (byl kousek pretoceny). Uz mne jen napada skrtici klapka ale neumim ji nastavit do zakladni polohy kdybych ji cistil. jeste mne napada ze je znat i ztrata vykonu. diky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hugo z hor Vloženo 20. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 Škrtící klapku jsem před časem čistil, před vyčištěním nedržel volnoběh. Po vyčištění pohoda. Nic jsem nenastavoval a pomohlo to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snoopy_awn Vloženo 25. Červen 2010 Sdílet Vloženo 25. Červen 2010 Je to 1,3BMM 50kW, palivovej filtr vymenen, stredovy dil vyfuku taky novy a mechanik rikal ze je koncovy dil vypaleny. Ten se bude menit zacatkem tydne. Jinak co se tyce zapalovani byl v haji zapalovaci modul. Ten je novy stejne jako kabely, vicko a palec rozdelovace a svicky maj najeto max 2000km (momentalne). Serizovaly se ventily a nastavoval se rozdelovac (byl kousek pretoceny). Uz mne jen napada skrtici klapka ale neumim ji nastavit do zakladni polohy kdybych ji cistil. jeste mne napada ze je znat i ztrata vykonu. diky za rady. Problem částečně vyřešen. v elitu i v autokely maji v katalogu špatně uvedene typy svíček. Přiznal mi to i prodejce v autokely. Prodavaji tam svíčky s teplotnim oznacenim 5, ale do 1,3BMM 50kW patří teplotni oznaceni 6. Po výměně za svíčky co předepisuje výrobce, tj. NGK BCPR6ES se motoru vratil opet vykon. Sice minimalni skubani za jizdy je stale znatelne, ale to se nejspis vyresi poradnym serizenim ventilu a rozdelovace. Jeste se vymeni koncovy dil vyfuku a bude to uz vsechno v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snoopy_awn Vloženo 25. Červen 2010 Sdílet Vloženo 25. Červen 2010 Škrtící klapku jsem před časem čistil, před vyčištěním nedržel volnoběh. Po vyčištění pohoda. Nic jsem nenastavoval a pomohlo to. A co tam mas za svicky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RappiN Vloženo 17. Duben 2011 Sdílet Vloženo 17. Duben 2011 (editace) Ahoj, mám také problém se škubáním. Mám Felicia 1,9D r.v.1998 (nová maska). Volnoběh je v pořádku, motor šlape jako hodinky. Jde pěkně za plynem. Ale když držím konstantní rychlost a otáčky, tak prostě občas sem tam škubne a někdy škube docela dost. Když přidám plyn, tak neškube. A škube v rozmezí 1500-2500 ot./min. Mám nový naftový i olejový filtr (dělalo to před výměnou i po). Vyčistil jsem nádrž i trubky od nádrže k filtru. Stejně to pořád cukne. Známý říkal, že by to mohlo být čerpadlem? Jo a mám nové svíčky od února originál od BOSCH. Díky za radu. Jo a co se týče rady změny benzinky, tak tankuju někdy u Globusu, někdy u SHELL, někdy u OMV v Plzni. Editováno: 17. Duben 2011, autor: RappiN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joppien Vloženo 17. Duben 2011 Sdílet Vloženo 17. Duben 2011 (editace) Já jsem měl za celý rok 2010 3x problém s motorem, Felda combi 1.3 MPi, r.v. 1999. Po pár servisech, kde na nic nepřišli, jsem to zjistil sám, že příčinou neustálého škubání, vysoké spotřeby, ztráty výkonu a častého zničehonic zdechání byl nekvalitní benzín. Vyměnil sem stálou benzinku Lukoil za jinou a k tomu jsem doplnil čistič paliva a od té doby žádný problém. Takže přinejhorším zkuste vyměnit benzinku a uvidíte Jinak co se týká svíček, tak mám celou dobu svíčky Champion RC 8, který výrobce doporučuje pro tento motor a nikdy sem s tím neměl problémy, fungovalo to na výbornou. Takže co se týká svíček bych doporučoval Championy. Doporučené svíčky Škodovkou: 1.3 BMM - 40 kW - NGK - BCPR 5ES, Bosch - FR 8DC, Champion RC 12YC 1.3 BMM - 50 kW - NGK - BKR 6ES, Bosch - FR 7DC, Champion RC 9YC 1.3 MPi - 50 kW - Brisk DR 15TC, Bosch - FR 8LTC, Champion RC 89PYC 1.6 MPi - 55 kW - NGK - NGK - BUR 6ET, Bosch - W7 LTCR, Champion RN 8VTYC4 Editováno: 17. Duben 2011, autor: Joppien Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RappiN Vloženo 2. Květen 2011 Sdílet Vloženo 2. Květen 2011 na jednom jiném foru mi poradili, ať se kouknu sem a uvidím: http://felicia-diesel.ic.cz/?p=21 vyzkoušeno, hnul jsem potenciometrem o milimetr a zatím jedna 40km dlouhá cesta bez problému. uvidíme, co a jak dál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
smukito23 Vloženo 5. Květen 2011 Sdílet Vloženo 5. Květen 2011 mel jsem stejny problem se skubanim, na volnobeh to drzelo krasne otacky, pro pridani v poho ale kdyz jsem pri jizde lechtal plyn tak to skubalu ze jsem mel pocit ze vyskoci motor. cely problem byl v tom ze byl spatny vstrikovaci ventil. oprava za 400kc, ted je vsechno v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T Vloženo 30. Květen 2011 Sdílet Vloženo 30. Květen 2011 Zdravím všetkých... Mám Feliciu 1,3 LXi (mpi) 50kW r.v.1999 el.zapaľovanie cez zapaľovaciu lištu - má najazdené necelých 37 000. ked som ju dostal mala cca 36 400. Môj problém je, že auto má nepravidelný chod, resp. "cuká" naštartovať ide v pohode, pri voľnobehu sa do pár sekúnd kolísavé otáčky ustália na klasických 800... hned ako pridám (stále na N) na 1500-2000 ot/min. motor ide veľmi nepravidelne a má taký hlučnejší a hrkotavejší zvuk... Som takmer vyštudovaný autoelektrikár ale diagnóz ma napadlo strašne veľa a netuším kde začať... -sviečky? sú ako nové, bez problémov odpaľujú -zapaľovací modul? je možno že predchádzajúciu majiteľ tomu dal zabrať (chodil väčšinov raz-dva krát do mesiaca pár kilometrov po meste) -snímač nas. vzduchu? káble sú v pohode -lambda regulácia? - RJ? -škrtiaca klapka? -... takto sa dá pokračovať dalej... filtre by mali byť ok... napadlo ma aj že dávnejšie som pri takmer kolíznej situácií zaradil skoro (lamela nebola úplne uvoľnená) bez spojky zo 4 na3 pri 40-50 km/h ... samozrejme zaškrípalo,ale neverím žeby som očesal vstupný, alebo výstupný hriadeľ... a keby aj robilo by to zrejme pri všetkých otáčkach... máte niekto podobnú skúsenosť? vďaka za ohlasy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RappiN Vloženo 30. Květen 2011 Sdílet Vloženo 30. Květen 2011 Čau, hele mě to cukalo sice jen při konstantních otáčkách a rychlosti, ale pomohlo mi hejbnout potenciometrem na čerpadle o 1mm a je to OK. Tak zkus nejdříve tohle.. tady najdeš návod, co a jak na to: http://felicia-diesel.ic.cz/?p=21 PS: doporučuji prostudovat i další články. Hodně zdaru, ahoj... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T Vloženo 30. Květen 2011 Sdílet Vloženo 30. Květen 2011 (editace) Skúsim sa na tom previezť a ak sa to bude správať ako v tom článku, tak sa do toho pustím zatiaľ vďaka za odpoveď Editováno: 31. Květen 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 31. Květen 2011 Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 Čau, hele mě to cukalo sice jen při konstantních otáčkách a rychlosti, ale pomohlo mi hejbnout potenciometrem na čerpadle o 1mm a je to OK. Tak zkus nejdříve tohle.. tady najdeš návod, co a jak na to: http://felicia-diesel.ic.cz/?p=21 PS: doporučuji prostudovat i další články. Hodně zdaru, ahoj... Podotknul bych, že je zde řeč o benzínech a ne o dieselech! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T Vloženo 31. Květen 2011 Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 (editace) jj. je to benzín... Ndes som musel meniť olej... a neviem prečo, všetko šlapalo. skúšal som všetky druhy "funkčných systémov auta" (rýchla jazda, pomalá jazda, dusenie motora, vysoké otáčky, ...) auto zaberalo okamžite, bez najmenších problémov... akcelerácia bez problémov voľno beh bez problémov... chystám sa vyčistiť škrt. klapku a niekde ju dám nastaviť, za pár stoviek KM sa bude meniť pal. filter a sviečky... ak by sa náhodou niečo udialo, ihned vás budem informovať 8-) Editováno: 31. Květen 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 31. Květen 2011 Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 při odpovědi na předchozí příspěvek nepoužívej šedé tlačítko "odpovědět s citací" nýbrž to zelené dole "přidat odpověď". Tvé příspěvky jsem zeditoval a citace smázl, příště už to bude za varování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T Vloženo 2. Červen 2011 Sdílet Vloženo 2. Červen 2011 Zdravím... tak po dvojdňovom funkčnom stave mojej felície (1,3 lxi 1999) sa dnes zázrakom v mestskej premávke pri otáčkach 1500-2000 prehrievala cez 100 stupňov...malo to dosť chudobnú zmes, takže ak "spojím" môj predchádzajúci problém s týmto, vychádza mi to len na lambda sondu... tot by škrtiaca klapky nikdy nespravila, sviečky tiež nie, palivový filter takisto nie... vidím to na vadnú lambdu, alebo RJ... čo vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Červen 2011 Sdílet Vloženo 2. Červen 2011 Měřil jsi kompresní tlaky? Neubývá Ti voda, nepřibývá olej, nejsou v expanzce mastný fleky nebo vrstva? Takhle se totiž projevuje i vyražený těsnění pod hlavou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T Vloženo 3. Červen 2011 Sdílet Vloženo 3. Červen 2011 Olej Ok, voda Ok... všetko vyzerá bez problémov... rozmýšlam prečo ho jeden deň dusí a o dva dni neskôr ho zohrieva... bohatá vs. chudobná zmes... lambda alebo RJ mi z toho vychádza... tesnenie by malo byť tiež v pohode, ale do vnútra nikto nevidí, takže toto je len skôr dohad... ale samozrejme chcelo by to všetko skontorolovať... najbližší týždeň sa budem častejšie voziť a skúšať a pozorovať čo robí, možno že sa ukáže niečo úplne iné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.