Přejít na obsah

Klima - problém


omartinek

Doporučené příspěvky

Ahoj kluci, nastaly perný dny, tak jsem začal provětrávat klimu a zjistil jsem takové větší nedostatky. Po hledáni na fóru jsem se nedočetl žádné odpovědi, tak se zeptám nyní. Když mám zaplou klimu vše v pohodě, ale jen do té doby, než třeba ve městě vyřadím. Auto chcípne. Volnoběh bez klimy v pohodě, ale s klimou auto na křižovatce prostě chcípne. Není to nějak pravidelný ale stane se. A když je to třeba 5x za sebou, připadám si na křižovatce jak čerstvě z autoškoly co se neumí rozjet. Poradíte někdo co se stím dá dělat, že volnoběh s puštěnou klimou chcípne motor? Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U 1,2 je dost poznat, kolik vykonu ti klima sebere. Autu se "nechce" rozjet a je potreba ho trochu vic tocit. Navic pri seslapnuti spojky klimatizace motor porad zatezuje a tak klesaji otacky desne rychle. A asi tohle bude tvuj problem ta zatez klimy zpusobi, ze otacky motoru pri volnobehu spadnou az pod hranici, kdy se udrzi v chodu. To by ale nemelo, PP by mel automaticky "pridat plyn", resp zvysit volnobezne otacky. Zajed nekam do servisu, at se na to podivaj. Normalni to neni. ;) Obzvlast u 1,4. Hmmm ta klapka by mohla byt "nacata"

Editováno: , autor: Blacky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě to nic není, klimtizace ubere dost výkonu a ještě pokud ji máš naplno tak tuplem. Mě to taky jednou udělalo u studenýho motoru klimatizace mě jela ne plný výkon a jak jsem sešlápnul spojku tam motor chcípnul. S klimatizací se člověk musí naučit jezdit, hlavně u slabších motorů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U 1,4 MPi nebo u staré Feliciové 1,3 je to jasná klapka.... Je pravda ta, že při sepnuté klimě se upravují mapy v ř.j. Hledal bych softwerový problém než problém v hardweru... Přece jen, pokud by byla klapka špatná, neprojevilo by se to jen při klimě, ale při každém stání na křižovatce, pověstným "houpáním" otáček a podobnými projevy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Ahoj, nechtěl jsem zakládat nové téma. Můj problém souvisí s manuální klimou resp se směrováním proudu vzduchu. I když nastavím směr proudění třeba jen na sklo tak mi pořád (dle mě dost) fouká na nohy, jakoby ta klapka která má přejíždět mezi výdechy (sklo, nohy atp.) prostě netěsnila. Tato regulace je mechanická, dále ještě mam (možná jen doměnka) problém s regulací teploty, většinou jezdím s teplotou nastavenou na střed (teplý/studený vzduch). Stačí ale trochu pootočit na studený vzduch a vzduch jde téměř studený. Možná bude špatný ten trimr na desce, že by měl třeba vydřenou nebo přerušenou cestu, na to jsem se ještě nedostal. Pokud jste se s tímto někdo setkal prosím o radu. Auto již není v záruce. Jedná se o FII 8/2010 1.6 TDI.

dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...