Přejít na obsah

prehrievanie kotucov


jozzef17

Doporučené příspěvky

Zdravim, mam taky problem. Velmi sa mi hreju brzdove kotuce a to na vsetkych kolesach v predu viac ako v zadu ale aj tak je to taka teplota ze ked zastanem tak normalne citit ze sa nieco pali a az disk je teply a to nehovorim o kotuci ten je az zeravy. Skusil som ci nie su zatuhnute tie valceky tak som dvihol auto, stalacim pedal koleso stoji, pustim pedal koleso normalne sa odbrzi a ide volne takze sa ten valcek asi normalne vracia a to na setkych kolesach. Potom som rozmyslal ci to nebude uz starou brzdovodu kvapalinou ale dnes som sa previezol po ulici asi len 500 metrov bez brzdenia len tak na dojazd a predne kotuce hned boli letne. Dalej som rozmyslal ci nebude neaka chyba v diskoch lebo nemam originalne disky skoda ale neake 18" som uz kuipl s autom. Niekde som pocul nieco o nerovnakych dlzkach skrutiek ale nrozumiem aky by mala dlzka skrutiek vpliv na toto ked koleso ide volne ked je auto dvihnute. Dalej som robil to ze som si natrel tie myslim ze to volate ,,prasiatka,, a aj kotuc po obvode tam kde su tie drazky na chladenia ale nemyslim ze by som bol tie drazdy neako farbou zalepil ze by to teraz nechladilo. V dajakych loziskach to asi tiez nebude pochybujem zy by sa to prejavilo na vsetkych 4 kolesach. Fakt uz neviem na co by som sa mal pozriet. Dakujem za kazdu radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je tu o tom mnoho psáno,stačí pořádně hladat.Jinak pokud se to hřeje bude chyba ve třmenech nebo jsou orezlý a pořádně nechoděj.zkontrolovat vodící kolíky třmenu tam to bývá nejčastějc.Pak i destičky musí v držákách-třmenech v drážkách chodit volně pokud ne je třeba důkladně pročistit.Kotouče pak ty desky neodtlačí od sebe a stále se třou o sebe Měl jsem ten samej problém po vypucování je vše ok.Pokud by to nepomohlo zaměřil bych se na hlavní brzdovej válec.Ten jsem taktéž měl čest vyměnit. Byl stále lehce natlakovanej i když jsem nestál na brzdě.Zjištěno pomocí vagu.Mám sice OII ale problémy podobný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Vzdy nadavam na clanky kde na konci neni napisane ci bol problem vyrieseny alebo nie a ja sam som to zabudol urobit. Tak na dobre rady kolegu z OII /za co mu dakujem/ o vyčisteni a premazani vsetkeho co sa len dalo je problem odstraneny a vsetko funguje ako ma brzdy sa hraju len v ramci normi. Takze este raz diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak jsem provedl namazání měděnou pastou vodícího kolíku a bohužel stále když pustím brzdu, tak to občas škrtne, škrunde ... no prostě jsem jak velryba, tak až budu měnit desky, tak to rozeberu pořádně a promažu snad vše co jde, ale mám strach, že to asi nepomůže :-(

Trvalo to pár dnů a byl klid. Zatim je to super - někde jsem četl, že měd se nemá ráda s hliníkem, ale kontroloval jsem to při výměně desek teď a vše ok.

post-51929-028361500 1281783034_thumb.jp

post-51929-082720600 1281783035_thumb.jp

post-51929-018239600 1281783037_thumb.jp

post-51929-034870400 1281783038_thumb.jp

Editováno: , autor: JohanJFV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

ja som menil vsetko kotuce dosticky a po silnych mrazoch mi to po niekolkych pribrzdeniach zacne brzdit permanentne. potom ked chvilu pockam tak prestane ale ked zoslapnem pedal znovu niekolko krat asi 3-4 krat tak pedal sa da zoslapnut menej a znovu brzdi........nevie niekto cim to je som pred cestou a neviem co stym

dik milan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak myslím že to nic neřeší žes to měl ve vyhřívané garáži.Pokud už ti to jednou někde zmrzlo tak pak už je fuk kde to máš.Může to být opravdu tou vodou v kapalině.Nech si ji v servise proměřit a uvidíš.To je to nejjednodušší co můžeš udělat

Teda aspoň dle mého

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak myslím že to nic neřeší žes to měl ve vyhřívané garáži.Pokud už ti to jednou někde zmrzlo tak pak už je fuk kde to máš.Může to být opravdu tou vodou v kapalině.Nech si ji v servise proměřit a uvidíš.To je to nejjednodušší co můžeš udělat

Teda aspoň dle mého

tak sme to nasli .........voda v posilovaci bola ked bola zmrznuta som slapol na brzdu a v posilovaci vyletela segerka alebo zaistovaci kruzok ktory je celkom vzadu.....,musel som otvorit posilovac zozadu......ten sa zasekol a posilovac sa nevratil a preto brzdil stale....to je zamnou ale teraz aj po odvzdusneni ma pedal velky mrtvy chod....berie az od polovicky.......takze vymena hlavneho valca,vysledok to iste....uz tri dni sa stym hraju v skodovke a nevedia co stym........ked som im povedal ze nech to skusia z VAGom tak zacal prskat ze on je mechanik a tak to musi ist tiez...ale aj v dielenskom manuali jepostup opisany tak ako to on robi

Potřebné speciální nářadí, kontrolní a měřicí přístroje

a pomocné prostředky

♦ Zajišťovač brzdového pedálu, např. -V.A.G 1869/2 -

♦ Přístroj pro plnění a odvzdušňování brzd

např.-ROMESS S15-

♦ Odvzdušňovací nádobka (běžná)

♦ Brzdová kapalina ⇒ Kap. 00-3

Odvzdušňování brzdové soustavy u vozidel s ABS se

provádí stejně jako u vozidel bez ABS

Doodvzdušnění

Následně musí být po připojení plnicího a odvzdušňovacího

přístroje brzdový systém odvzdušněn. K tomu je

zapotřebí 2. mechanika:

– Sešlápnout velkou silou brzdový pedál a držet.

– Otevřít na pravém zadním třmenu odvzdušňovací

šroub.

– Sešlápnout až nadoraz brzdový pedál.

– Uzavřít při sešlápnutém brzdovém pedálu odvzdušňovací

šroub.

– Pomalu uvolnit brzdový pedál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...