Přejít na obsah

Originální rádio ŠKODA Symphony - VŠECHNY DOTAZY SEM!!!


Host Lacer

Doporučené příspěvky

  • o 4 měsíce později...

Zdravím,

bylo to tu už stokrát... Přesto já jsem nějakej speciální případ. Měnil jsem baterku u mé Octavie 1U a jelikož jsem rádio pustil když byl motor vypnutý, rádio se zablokovalo. Kód jsem v té době nevěděl a rádio se mi po dvou marných pokusech uzamklo. Pak jsem googlil a dočetl se (i v manuálu), že se rádio po hodině odemkne. Nechal jsem ho tedy zapnuté s vypnutým motorem bez klíčku. Rádio se odemklo a já zadal už správný kód, který mám velmi tučně napsaný na manuálu k rádiu. Marný dva pokusy, rádio se neodblokovalo. Bylo mi řečeno, že auto musí být nastartované nebo klíček v zapalování aby se rádio opět odemklo (???). Jezdil jsem tedy přes hodinu a půl se zapnutým rádiem, ale to se neodblokovalo. Vzdal jsem to tedy a zaparkoval do garáže. Po vypnutí motoru jsem nevytahoval klíček, aby se rádio nevyplo. Ráno jsme přišel k autu a rádio zůstalo přes noc zapnuté a opět "odblokované". Zadal jsem tedy opět můj kód, bezvýsledně. Ten kód byl už v minulosti používán. Není důvod se tedy domnívat, že je špatný. Nevím si rady, mám chuť to poslat ze srázu.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí jezdit, cestou do práce, z práce zadat kód, určitě jsi na tlačítkách nastavil správně čísla? Je to dost krkolomné, ani mě se to na poprvé nepovedlo. Potvrzení kódu potvrdíš tlačítkem play myslím, psal jsem to sem, pár příspěvků zpátky. Zkus znovu odpojit jeden kabel od baterie, a tím to znovu zresetuj. Držím palce. 

Editováno: , autor: Anvil747
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Suchic, tak pro změnu zase já odvezl svojí Octávii k mechanikovi, kterej na diagnostice našel problém s vačkovou hřídelí, a pod kapotou našel "vyčvachtaný konektor k sonďe, co tam je z boku. Tohle zjistil za deset minut, a řekl, že to je nejspíš ono. Jako posledně, i tentokrát řekl, že nemá čas xD Tak jedu ke svému druhému mechanikovi (byl pátek dopoledne, no spíš ještě ráno) a ten taky neměl čas, tak jedu poprvé do Škoda servisu, kde mě objednali až po víkendu, na úterý. Chlápkovi, říkám kde je asi problém, zvedne kapotu motoru, o prohlédl si ten kabel. OK říkám si, prej v úterý auto na 7:30 abych přivezl. Nechal jsem mu náhrádní klíče, a auto tam nechal už o den dříve na parkovišti. V úterý odpoledne volám co a jak, a prej to akorát připojujou na diagnostiku xD Říkám o tom kabelu, a oni že nic neví, že jim nikdo nepředal informace xD Do hodiny mi volaj zpět, že to magnetické čidlo je v háji, jestli souhlasím s objednáním nového...

 

Na druhou stranu, jim tam "vyskočilo (asi na PC) že spadám do svolávací akce, na upgrade software ASP, ASR, ..., a že ta úprava je zdarma, takže aspoň něco pozitivního, protože tohle můj mechanik "neumí. 

 

A k tvému začarovanému rádiu, zkus to nechat v jiném Škoda servisu, třeba jinde budou úspěšnější. U nás máme Škoda Servisy dva určitě, a v sousedním městě vím o dalších třech nejmíň.

A jak píšeš, že koupíš nové auto, tak já to udělal (ne kvůli rádiu xD) A v mladší Octávii je kód rádia nahrán v řídící jednotce, a po nastartování se to vše zkontroluje, takže odpadá to trapné zadávání kódu. Ještě jednu věc ti doporučím, a to je film Monolith (2016).

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si, že ta možnost tu není. Pokud je v manuálu ruční zadávání, tak jinak to nejde. Já mám v manuaĺlu, pro Octávii 2008 přímo napsáno, že kód je uložen v řídící jednotce. Takže pokud to někdo nenaprogramuje už ve výrobě, tak máte smůlu. Na druhou stranu, kolikrát za rok odpojíte baterii?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

https://www.alza.cz/hobby/compass-nabijecka-12v-solarni-levne-d5091863.htm#discussionPosts

 

"nejlepší solární nabíječka co je na prodej, dává při optimálním světle zhruba 0,6Ah, takže Vám to baterii nabije za cca 20 hodin slunečního svitu. Pokud potřebujete rychlejší nabíjení, tak budete potřebovat větší solární článek, ideálně umístit někam na střechu.

 

Pak jedině koupit jednu novou autobaterii, kterou budete prohazovat v autě za vybitou, a tu pak doma zase dobíjet. Na kabely autobaterie udělat nějaké konektory, pro snadné odpojení/ zapojení. Tohle udělat na obou bateriích, a jednoduše je přehazovat. V Obi, v regálu autodoplňků, jsem Tátovi kupoval měřák napětí autobaterie, do autozásuvky na 12V. Takhle by jste snadno měřil kdy ji budete muset přehodit za druhou autobaterii.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten solární panel mám přichycený suchými zipy na platě v kufru,do kufru krátké Fábie jsem udělal zásuvku,do které je připojená. Tu zásuvku jsem zapojil k té stávající mezi sedačkami.Ještě jsem za ní,vedle ruční brzdy,přidal vypínač,aby šla ta zásuvka v kufru z kabiny vypnout.V návodu u těch solárních panelů se píše,že jim vadí kolísání napětí při startování a při běhu motoru,když dobíjí alternátor.Takže ji před jízdou jednoduše z kabiny vypnu a po jízdě zapnu.Žádný zázrak od toho ale nečekejte,spíš než aby to tu baterii nějak dobilo,tak to sníží,nebo odstraní ten klidový odběr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vás lidi ale stejně nechápu, jezdím denně dvacet kiláků do, a dvacet z práce. Na autobaterii mám napojenou GPS/GPRS/GSM hledačku proti krádeži, která se furt dobíjí. A teď když u nás bylo x-dní -15 pod nulou, tak i přesto jsem ráno otočil klíčkem , a nastartoval! Jediný co v těch mrazech vypovědělo, byl tempomat, a xenony. Tempomat ale přes den, kdy se o pár stupňů oteplilo, zase začal fungovat. A xenonová výbojka, to už mám zmáklý, stačí otočit vypínačem světel na nulu, pak na obrysové, a zase na potkávací světla, a zase se rozsvítila. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...