Jump to content

Zabezpečení světel deního svícení proti krádeži


Vlastik1
 Share

Recommended Posts

Kdo z Vás má na fabii 1 zabudované dení svícení v mřížce vedle mlhovek, a poradí jak tyto světla zabezpečit proti krádeži, neboť se stalo, že mřížka byla vyloupnuta i se světly které v ní byly a dráty přestřiženy. Tudíž auto bez světel deního svícení i s mřížkou.Poraďte jak na zloděje !!!

Link to comment
Share on other sites

Co se dnes neukradne! Už se to tu ale rozebíralo - nějaký člen fóra to má odnímací - uchyceno na magnet. Osobně je mám přišroubované do nárazníku (ne do mřížky) a mřížku pojištěnou černou stahovací páskou.

Link to comment
Share on other sites

Kdo z Vás má na fabii 1 zabudované dení svícení v mřížce vedle mlhovek, a poradí jak tyto světla zabezpečit proti krádeži, neboť se stalo, že mřížka byla vyloupnuta i se světly které v ní byly a dráty přestřiženy. Tudíž auto bez světel deního svícení i s mřížkou.Poraďte jak na zloděje !!!

Ahoj já to měl takhle ale tet to mám jinak.

Edited by lukas513
Link to comment
Share on other sites

Co se dnes neukradne! Už se to tu ale rozebíralo - nějaký člen fóra to má odnímací - uchyceno na magnet. Osobně je mám přišroubované do nárazníku (ne do mřížky) a mřížku pojištěnou černou stahovací páskou.

Taková plastická páska nic nezmůže, když zlodšji na to jdou se šroubovákem, a jinými věcmi, vyloupnutí mřížky pak i s ustřižením drátů je otázka minuty.

Link to comment
Share on other sites

Světla se musí přidělat k autu (nárazníku), a ne k té mřížce. To rovnou volají ukradni mě. :doh

Přiděláním těch světel k nárazníku se také zhoršuje možnost vyndání té mřížky, protože se musí z tu mřížku vzít tak, aby jsi netahal za to světlo. :palec2:

Link to comment
Share on other sites

Světla se musí přidělat k autu (nárazníku), a ne k té mřížce. To rovnou volají ukradni mě. :doh

Přiděláním těch světel k nárazníku se také zhoršuje možnost vyndání té mřížky, protože se musí z tu mřížku vzít tak, aby jsi netahal za to světlo. :palec2:

Tam nepotřebuješ tahat za mřížku, to se páčí šroubovákem po okraji mřížky, nic jim nevadí že ti protlačí jamky do nárazníku od šroubováku. Jinak světla jsou k mřížce přišroubována a přlepena. Jedná se o to, jak zabezpečit vyndání nebo vypáčení mřížky.

Link to comment
Share on other sites

Boha co tu řešíte... za pár stovek relé pro automatické rožínání světel a nesere mě žádné ukradené denní svícení... Výhody nulové, auto s tím vypadá hrozně, nehledě na to, že když je to tak dole tak je to prd vidět.. mám to už skoro dva roky a ještě jsem neměnil žárovky!!! a i kdyby.. těch 60 korun za H4 i kdybych platil co chvila, vyjde mě to levněji než denní svícení.. Tak se na to vyserte a nemusíte řešit jestli do nárazníku nebo kam...

Link to comment
Share on other sites

royce: 1,pokud máš problem vidět auto ve dne tak mám pochybnosti o tom jestli máš na silnici co dělat......

           2,když si projdeš tohle tema tak tam najdeš i celkem slušny varianty ktery splnuji umístěny a maj homologaci 

           3, pokud nemáš nic k tematu nech si ty svoje výlevy třeba do lamparny,hospody apodnych temat děkuji

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Problém vidět auto nemám, jen když jedeš třeba po sídlišti, kde se parkuje všeljak a na první pohled počítáš s tím, že auto co nesvítí tak stojí, tak potom je docela zajímavé když najednou jede... slušných variant pár je.. třeba jak to mají (nejen/některé) audiny součástí hlavního světlometu. Jediná věc kdy chápu denní svícení je u xenonů, jinak nemají význam.. je to dražší a horší varianta svícení ve dne.

Co se týče umístění do nárazníku nemá to vůbec smysl.. když je zloděj ukrást chce, tak je ukardne, ať jsou kdekoliv.. přidělat je na magnet s konektorem a nosit je s sebou pryč...

Link to comment
Share on other sites

no já mám naučeno nespolíhat na nic co muže ovladat někdo v cizím autě od blinkru počinaje po denní svícení konče...a hlavně na parkovišti někde u kauflandu kde je koncentrace dementů hlavně kolem vchodu téměř 100%.

já denní dával proto že se mi to líbí a proto že si furt říkám na co zatěžovat altík a spojenou kabeláž když nemusím(je mi jasny že to altiku nevadí ale prostě mi to vadilo) mám je místo mlhovek který bych využil párkrát do roka a o jejich účinnosti si myslím své.

nijak zvlašt je zabezpečeny nemám ono když je někdo chce ukrast tak at aspon neponičí něco okolo to je to sami jako radio to mam taky je zastrčeny žádný šroubky a nic podobnýho (už sem viděl par fotek totalně zrušeny palubky šroubovákem a vyrvanýho rádia.)

  

Link to comment
Share on other sites

Boha co tu řešíte... za pár stovek relé pro automatické rožínání světel a nesere mě žádné ukradené denní svícení... Výhody nulové, auto s tím vypadá hrozně, nehledě na to, že když je to tak dole tak je to prd vidět.. mám to už skoro dva roky a ještě jsem neměnil žárovky!!! a i kdyby.. těch 60 korun za H4 i kdybych platil co chvila, vyjde mě to levněji než denní svícení.. Tak se na to vyserte a nemusíte řešit jestli do nárazníku nebo kam...

Já mám auto 5 roků a ještě jsem taky žárovky neměnil. Tady jde o to, jestli umíš počítat. Ušetří aspoň 130 W na elektrice, které nenusíš dobíjet za jízdy. Jinak jestli jsi proti- tvůj názor ale nevnucuj jej druhým.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...