Přejít na obsah

Studený start - problém


Vinnic

Doporučené příspěvky

s imobilizerom to nema nic. pozri si rozborku motoru tam mas dost o nepravidelnom volnobehu.

No uz je tomu tyzden a problemy so studenym startom zmizli,tiez niekedy mrzlo,no nebol vobec problem ,chytil na prvy krat :palec2: ,takze tam musela byt nejaka chyba v systeme,ktora sa vynulovala,{tiez si spominam ze na jesen som robil el.stahovanie okna,kde sa mi roztrhlo lanko.A pri odpajani konektora z prednych dveri som zabudol odpojit baterku,a zamkol sa central.Asi to robilo nejaku chybu v systeme :rolleyes: neviem nie som odbornik......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar,když je motor studený,chytne a chcípne.Klidně pétkrát po sobě.Když náhodou vydrží volnoběh,tak je nízko,že se motor chvěje.Diagnos.nic neříká,já to tipuju na teplotní čidlo.Nevím ale kde je a jek vypadá.Poradíte mi,prosím?Dík.Jinak po pár metrech vše OK.Tak ,připojil se i nepravidelný vilnoběh,výměna cívky nepomohla,tak dnes 23.2.10 jsem to nevydržel a dol to do servisu.Hned jsem dal změřit tlaky ve válcích.Podle technika to jsou ventily,to je prý normální,najeto 98.000km.Dřív jsem měl citrona ZX.Tam jsem měnil těsnění pod hlavou ve 250.000km a byl jsem nasr.Tak jsem si koupil novou Fabii,a nenajel jsem ani polovinu a už se hrabou v motoru.To je síla.Večer dám vědět,jak to dopadlo,zdarec. :aggressive:

Tak je 15.3oh a je to jasné.hlava jde dolů,jsou to ventily v prd..Kdo máte velké chvění na volnoběh,hůř chytá,je to hajzlu.Jako první si nechte změřit tlaky ve válcích.Takový věci jako čidla,zap.cívky atd...utopíte v tom hromadu peněz a výsledek stejný.Hodně štěstí.

Editováno: , autor: esorimmer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau, já jsem měl letos na podzim podobný problém...jak se ochladilo, tak mi šel motor špatně natočit-neudržel otáčky a zhasl. Diagnostika nic nenašla...pak jsem sundal kryt motoru (celej plast i s filtrem) a zjistil jsem, že je prasklá gumová hadice, která vede z levé strany doprava-ústí do prostoru klapky a je uchycená na tom krytu. Nevím co je to za hadicu, ale asi bude vyrovnávat nejaký tlaky nebo tak neco...nechci kecat...jakmile jsem ji vyměnil za kus oplétané hadice na hydrauliku, tak problémy se studenýma startama okamžitě přestaly...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec. Vcera mi to zacalo delat totez - Chytne zakucka se a chcipne, otacky napred vylitnou na nakejch 1200 a postupne spadnou a chcip... Tak na patej pokus se to chyti s pridanim plynu. Volnobezne otacky jsou ale nizssi (tak 900) nez obvykle. Jako kdyby prestal fungovat sytic. Posledni dobou si to auto dela co chce. Napred zacala blbnout teplota, nekdy mu trvalo mnohem dyl nez se ohralo pak tam zas teplota skakala jak zbesila, po vymene cidla teploty se to zda lepsi ale motor ohraty na 90 stupnu na volnobeh zchladne nekdy i o tri carky, a pri jizde z kopce totez, to pred tim nedelalo. A jeste k tomu mi pred tydnem odesel spinac otevrenych dveri u ridice. Napred sem tomu ze se mi nerozsvitilo svetylko nevenoval pozornost ale pak kdyz sem dalkove odemkl, otevrel dvere, hodil klicky a bagl na sedacku, zavrel a sel omect snih se mi auto samo zamklo. To uz sem poznal ze bude neco spatne. Zkratka mam naladu to HODIT ZE SKALY. Mozna ze ta teplota ma souvislost se spatnym startem. Mate nekdo podobnou zkusenost? Diky za rady! :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

s imobilizerom to nema nic. pozri si rozborku motoru tam mas dost o nepravidelnom volnobehu.

Ja mam problem skor s tym startovanim :) zo zaciatku bolo dobre no problem sa vratil naspat :aggressive:

- na vagu neukazuje nic

- zapalovacie cievky su dobre [ meral som ich ]

- sviecky som menil

- nove filtre

- skrtiaca klapka bola cistena

- cidlo teploty ukazuje spravne[ motor sa nahreje na prevackovu teplotu bez problemov ]

Akurat jedna vec ma trochu zarazuje ked startujem tak otacky by mali vyskocit aspon na 1500 a hned klesnut nie [ po par minutach ustalit sa na 800 ] .Vsetko suhlasi lenze vyskocia iba na max 1000 a potom pomaly klesnu na 800.....

Tiez posledna vec co prichadza v uvahu je to palivove cerpadlo [ ako som sa tu docital ] Bolo tu o tom pisane vela no moj problem sa zatial nevyriesil :aggressive: Prekliate HTPecka.......

Editováno: , autor: matej halak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Akurat jedna vec ma trochu zarazuje ked startujem tak otacky by mali vyskocit aspon na 1500 a hned klesnut nie [ po par minutach ustalit sa na 800 ] .Vsetko suhlasi lenze vyskocia iba na max 1000 a potom pomaly klesnu na 800.....

Tiez posledna vec co prichadza v uvahu je to palivove cerpadlo [ ako som sa tu docital ] Bolo tu o tom pisane vela no moj problem sa zatial nevyriesil :aggressive: Prekliate HTPecka.......

Nevidim dôvod preco by Ti mali vyskočit na 1500. Mas elektronicky sytic a ten si prispôsobuje otacky teplote... Fabiu mam mesiac ale ani v tych najvačsich mrazoch čo boli posledne mi pri nastartovani nevybehli nad cca 1200, ako sa motor zohrieval tak klesli... To iste aj u Felicie. Nic neries, hlavne do toho nevrtaj a lej benzin a jazdi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím, mám podobný problém a nevím co s tím. Mám fabii 1.2 mpi 40 kw, rv. 2002, najeto podctivých 51 000 km. Auto je koupené nové, hodně stálo v garáži, protože ho původní majitelka využívala spíš jako druhé auto. Je v perfektním stavu, ale k věci. Mám problémy se startováním za studena. Motor vždycky strašně cuká, pak zdechne. Abych se vůbec rozjel, tak tam musim hodit kvalt a teprv se to nějak vzpamatuje. Tohle mi dělá nepravidelně a většinou za studena, děnně s tím dávám 100 km a vůbec nic. A jěště mi tam svítí kontrolka chyby motoru, ale bohužel nevím co stím. Na VAGu to bylo napojené 2x. Pokaždé se chyba vymazala a kontrolka svítit přestala. Nevím jestli to budou svíčky, nebo zapalovací cívky, nebo něco jiného.Taky uplně nevim, jestli tenhle příspěvek patří zrovna sem, tak mě kdyžtak neukamenujte :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nazdar fabiáni.Mám fábii combi 1,2 htp rv 2003,nalítáno 89000 km.Jak už tady na fóru píše spousta lidí,zlobí mě starty motoru za studena.Přesně jak se tady popisuje,po startu vylítnou otáčky max na 1000 ot/min a pak pomalu klesjí na cca 750.Jen je mi divné,proč když je chladno tak to točí těch zmińovaných 1000 a když je teplo a auto stojí třeba vyhřáté na sluníčku,tak to brnkne hned ze startu na 1200 ot/min a spokojeně bublá.Nemělo by to být přesně opačně?Vyměnil jsem čidlo teploty chladící kapaliny a žádná změna.Netušíte v čem by mohl být problém?Nenadávejte mi,nebíte mě, :) jestli jsem plácnul nějaký blud,ale autům zrovna dvakrát nerzumím.Díky za případný odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím, mám takový problém u 40Kw verze, při studeném startu a prvním zařazení rychlosti a pokusu o rozjetí se ozve jakoby bouchání tyčí o sebe a auto zhasne, pokud to samé opakuju s větším plynem a nebo poprvé taky mírně přidám plyn vše je o.k., další funkce už je bez problémů, sleduji to už tak 2 měsíce a stále se to zhoršuje, má někdo takovou zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Zdarec, mám podobný problém u Fabie 1.2 MPI 40kw 2002 (60 000km). Stává se mi to, že když nastartuju, vyletí otáčky zhruba na 1300, pak padají až to nakonec zhasne. Jak už tu někdo popisoval, stane se to i 5x za sebou než se motor chytne. Přijde mi, jakoby nezapálil jeden válec (možná je to blbost, ale při těch nepovedených startech to hnusně kucká) až když přidám plyn a trošku to vytočím, tak se chod rozběhne. Svíčky měněny zhruba při 56tkm. Včera se mi stalo to, že jsem přijel se zahřátým motorem, vypnul sem ho, za 5 minut nastartoval a už to nechtělo chytit vůbec. Po 5ti pokusech v motor jakoby zakuckal (prostě zvuk, který není moc příjemný) a pak se vzchopil (s trochou plynu). K tomu zdarma mi už asi rok bliká chyba elektroniky motoru (někdy svítí, někdy ne). Asi 3x to bylo napíchlé na diagnostice a nic...Napadají mě zapalovací cívky (v lepším případě)... Auto stálo 8 let v garáži, já ho koupil od matky před rokem při 30 000 najetých km a za ten rok, co v něm jezdím se tahle závada projevuje výhradně v chladnějším počasí. Jsem z toho docela nervozní, ale nechtěl bych měnit z toho důvodu, že je to pomalu nové auto a přesně znám jeho historii....mohl by někdo zkusit pomoct?....ještě jsem chtěl dodat, že po těch startech kdy se rozjedu, mi přijde, že motor občas trošku kucká, ale to se stává málo kdy....jsem z toho na větvi

Editováno: , autor: shakes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je mi divné, že bliká check a že by nebylo nic zapsáno v chybách, alespoň jako chyba sporadická :feve: . Cívka by to mhla být, ale tam bych to viděl spíš na to, že ten problém bude pořád a spíš se to bude zhoršovat. Píšeš že stála dlouho, takže mě napadá problém s benzínem, jestli nebudou zasr..né benzínové vstřiky. No a v neposlední řadě bych si asi nechal změřit tlaky ve válcích, páč můžou být podpálené ventily (častá nemoc 40kW motorů).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zdravym.Mam taky problem.Rano ked startujem tak ma problem chytit.Pridam plyn a po par sekundach sa rozbehne.Potom uz ide vsetko ok.Kazdy dalsi start ok.Pripada mi to ako keby hned nepalil valec.Je to 1,2 HTP ,47 KW,rv 2005.Ma 60000 KM.Auto mam asi mesiac a je po vymene oleja + filtra.Moze to byt sviecka?Tie som zatial nemenil ani vzduchovy filter.Chystam sa cez vykend.Vdaka za kazdu radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahojte,

mam taky maly problem.. pri studenych startoch sa po otoceni klucika motor zachveje a potom asi po pol sekunde tocenia (normalne toci kratsie) pocas ktorych sa motor chveje naskoci a ide krasne hladko.. ked ihned vypnem a nastartujem, startuje to uz v poriadku..

Sviecky su nove, olej menim kazdych 10 000 km (kazde 2 mesiace).. mam pocit ze s prichadzajucou zimou sa to zhorsuje..

Neviete mi prosim poradit cim to koze byt? Ja to tipujem na cievky, su este povodne a maju 194 tis km.. Ak by to nebolo cievkami, kde mozem hladat problem?

Dakujem vopred za kazdu radu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

startujem na benzin.. na LPG to system automaticky prepina, ked sa splnia 2 podmienky - teplota chladiacej kvapaliny nad 38°C a jednorazove zvysenie otacok nad 1600.. system mam od zaciatku takto nastaveny a doteraz (cca 78 tis km) to nerobilo.. robi to asi poslednych 2000km (asi posledne 2 tyzdne ako sa ochladilo)..

..este nejake napady?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...