Pavel 2 Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 Po výměně ložisek na pravém zadním kole v neznačkovém servisu se objevila závada - při zařazeném jakémkoli rychlostním stupni a brzdění motorem auto cuká, brzdění je téměř nulové a palubní počítač vykazuje spotřebu. Průměrná spotřeba je větší než byla dříve. Diagnostický přístroj (ve značkovém servisu) nezaznamenal žádnou závadu. Jestli jste se někdo s tímto problémem setkal, prosím ozvěte se. Děkuji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sportovecs Posted July 2, 2010 Share Posted July 2, 2010 (edited) Tak jestli jedes 20 km/h a mas tam zarazenou 4ku,tak je to normalni Ale ted vazne... nevim jak ji poradit... zkus se project s nakym mechanikem,on by to poznat mel... Co se tyce ze kdyz brzdis ( i treba na neutral ) tak i me stoupa spotreba ( napr. 1,6 ..za 2 vteriny treba 4,5..za dalsi dve vteriny treba 8,1 a zastavim a spadne to na normalnich 0,9 (( se zaplou klimou cca 1,3 ). Me zase sere,ze kdyz mam zaplou klimu a mam ject do kopce ,tak je to liny jak prase a maj me tendenci predjizdet i HTPcka nebo feliny..noha na podlaze ,momentalni spotreba i 20 litru a stejne to sotva jede... Edited July 3, 2010 by Luďa necituj předchozí příspěvky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WLK111 Posted July 7, 2010 Share Posted July 7, 2010 No zkus si po jízdě šáhnout na kolo či není moc zahřáté. Kdysi sem měl něco podobného a bylo to přidřené, mechanik při servisu něco moc dotáhl a něco tam dřelo:( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.