tch Posted July 2, 2010 Share Posted July 2, 2010 (edited) Ahoj, OctI, najeto cca 290.000km.. Odeslo turbo, vymeneno vcetne regulace, sani vcetne IC dukladne vycisteno, novy olej. filtr, novy olej.. Auto absolutne nejede, mezi 3000 a 4000 ot se to parkrat cukne, potom to vystreli kupredu.. Kolikrat jedu za dva, max 2000 ot, vic z toho nevymacknu. Vaha menena, chova se to stejne.. SVAG tvrdi, ze je nedostatecny tlak -namereno 1.2, melo byt 1.9. S teplym motorem se mi na volnobeh a 'turovani' povedlo vysypat par sazi z vyfuku - kdyz turbo odeslo, vysalo mi to komplet olej z motoru, par litru bylo v IC, zbytek asi bude ve vyfuku - da se to nejak vycistit? Ted jeste zkusim jednou projet hadicky, ale pred 'odchodem' turba to jezdilo naprosto v pohode.. Budu vdecny za jakoukoli radu.. ps: jen dodam, ze to i docela zere, prumer i pres 10l/100km po meste, mimo mesto okolo 8l - driv jsem bezne jezdil za 5.5l/100km ... Edited July 3, 2010 by tch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tch Posted July 13, 2010 Author Share Posted July 13, 2010 tady jsou ke stazeni logy a obrazky hodnot z ruznych kanalu pri volnobehu: http://orin.meinlschmidt.org/~znouza/swamp/octavia-logy/ zkouseli jsme - vymenit N75 - vymenit vahu vzduchu - "oslepit" EGR (ucpani podtlakove hadicky) Kat tam neni. nepomohlo nic, jede to porad stejne. Zvuk ala stihacka F16 (piskani). Mam pocit, ze do 3000ot turbo se sice toci, ale ma stabilni otacky.. staci pak povolit plyn a znovu pridat, pak se to chytne a vystreli kupredu. viz logy diky za kazdou radu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.