Přejít na obsah

Fabia 1.2 TSI 77kw problem


Misiak

Doporučené příspěvky

chcem sa vás spýtať že neni mi jasné prečo ked preradujem z jednotky do dvojky tak ked pustím spojku tak sa ozve taký ako keby cvak alebo puknutie a to isté ked napríklad vyradujem na neutrál z jednotky alebo spiatočky a ked pustím spojku tak taký cvak...ale počuť to len zvonka alebo pri otvorených oknách robí to aj vám?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak už som po výmene rozvového reťazu

aj tlaky v hlave mi zmerali boli

1-13,8

2-13,8

3-13,9

4-14,2

rozdiel v previse reťaze0 bol cca 1 cm na dĺžku to je ešte viac

auto stíchlo získalo ťah a lepšiu spotrebu

a soom zase šťastný majitel TSI

;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravim tak že me problemy z cukani vyřešeny prokousane od kun, jinak potom cosem udělal vitr ve škodovce. sem neplatil ani startovaci kabely. sice asik 3 hovory z boleslavi ale aspon neco. Ale postupně začinam pozorovat velice divny zvuk při startovani. plus stale vetši spotřeba, tak že se chystam znova z fabkou do servisu, Už po 3. A vzhledem tomu že problem budou řešit z boleslavi tak že ja taky budu volat do škodovky až nato dohlidnou,tato praktika se mě osvěčila,přece jen sem nedal penize za auto prodejci ale Škode tak že škoda nevyužitt peče o zakazniky :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja idem dnes ráno do práce, teplota -7 a naštartujem a trochu som sa zlakol motor nabehol, otáčky išli hore možno aj o niečo vyššie ako ked naskočí normálne a len pomaly padali asi aj súčasne zo zvukom napínajúcej sa reťaze pretože som tú reťaz až tak dobre nepočul lebo motor ako keby chvílu tak vysoko zaručal takže paráda a to som 4 mesiace po výmene rozvodov....ako vám to štartuje pri týchto mrazoch?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nestartuji auto venku kde mrzne až prašti. auto mam v garaži, kde je 10stupnu. a vydava startovani přišerny zvuk. 15 jdu na servisku tak to rovnou reklamuji.. plus když auto zmrzne venku tak ten zvuk je ješte šilenějši než v teple garaži.auto ma najeto 13 000.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes som išiel asi 15 km zaparkoval som a za dve hodiny som znova naštartoval a bol to doteraz asi najsilnejší zvuk napnutia sa reťaze. Doteraz sa napínala dlhšie a frekvencia toho rapčania bola pomalšia ale teraz sa napla asi do sekundy a pol a strašne rýchlo to zarapčalo....budúci týžden to idem reklamovať a bude ma velmi zaujímať ako sa môže toto stať po odjazdení 3000 km po predchádzajúcej výmene reťaze proste neuveritelné....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes som išiel asi 15 km zaparkoval som a za dve hodiny som znova naštartoval a bol to doteraz asi najsilnejší zvuk napnutia sa reťaze. Doteraz sa napínala dlhšie a frekvencia toho rapčania bola pomalšia ale teraz sa napla asi do sekundy a pol a strašne rýchlo to zarapčalo....budúci týžden to idem reklamovať a bude ma velmi zaujímať ako sa môže toto stať po odjazdení 3000 km po predchádzajúcej výmene reťaze proste neuveritelné....

Mne to po vymene zachrastelo uz to ani nepocitam mozno 20 krat a viac. Nie je to uz take silne ako s povodnou retazou. Chrastenie tam bude stale, je tam proste dlha retaz, male opasanie na koleckach a napinak nahovno. Tak to konstrukteri navrhli. Treba sa s tym zmierit alebo auto predat...ja uz to neriesim. Zacal som parkovat vylucne na rucnu brzdu az potom rychlost, je to lepsie pre pnutie retaze, menej chrastivych startov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím, co řešíte... sama škodovka v manuálu píše, že zachrastění u tohoto motoru při startu je normální, protože se napíná hydraulický napínák řetězu.. kdosi to tu již psal.. takže je to normální vlastnost tohoto motoru... čím bude větší kosa a olej bude víc ztuhlý, tím bude chrastění intenzivnější.. to je celkem logický.. takže to není závada, ale vlastnost... schválně si projděte přiručku k vozidlu---

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to sice jen 63kw, ale pro ukázku jsem nahrál svůj dnešní studený start. Auto stálo asi 3 dny, teplotu vidíte na budících a kilometry také. Rozvody mám původní, myslím, že start je v pořádku. Po startu je trochu hlučnější, po takové době stání a v takové zimě je to řekl bych v pořádku. Oproti dřívějším TDi co jsem měl je to balzám na uši. :)

Editováno: , autor: samurai
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právěže v tom manuálu se nic takového NEPÍŠE! Už se to tady objevuje po několikáté. Někdo to tady plácnul a pak už to ti ostatní jenom kopírují.

Na straně Rozjezd a jízda se v kapitole Start motoru přesně píše:

"Po nastartování studeného motoru může krátkodobě dojít k zesílení hlučnosti motoru,neboť se v hydraulickém vymezování vůle ventilů musí nejprve vytvořit tlak oleje. To je normální jev a není třeba se tím znepokojovat." (Mimochodem,cvakání hydroštelů u 1.2 TSI jsem ještě neslyšel.)

Kde je tedy ten blud o tom, že je normální,když ten řetěz rachotí? Já s tímto motorem jezdím od června 2010, a do té doby než to začalo občas rachotit, byl start i v mrazech vždy TICHÝ. Prostě je to konstrukční nedodělek, který, jak je vidět, není schopen výrobce řádně odstranit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

naštěstí po výměně řetězu je vše ok, co mě ale zaráží jsou vyšší otáčky a běh "sytiče". Samozřejmě chápu, že ze začátku budou 1000 ot, ale po ujetí 25 km, klesnou na 950 ot. Předtím t obylo tak 800 ot. A ten " sytič" jde jako by pořád.A po 5 minutách stání na volnoběh se auto začně lehce v určitých intervalech oklepávat a třást.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si to včera mastím po dalnici a najednou spozoruji snížení výkonu a v tom se rosvítí EPC+znak motoru a palubní pc mě napsal porucha motoru. :kol-26: :kol-26:

Zastavil jsem na krajnici a vypnul klíček a natočil jsem to kontrolky zhasly tak jsem jen tak tak dojel.

Druhý den volám do servisu řekl jsem jim co to děla a odpověd že mám přehryzané kabely. Tak jsem nato koukl a jeden kabel byl trochu překousaný.

Tak jsem si koupil nový a jel to projet,bohuzel když to trochu ssešlapnu tak ten motor začne škubat jakoby vynechavat.

Tak jsem objednaný do servisu. Uvidím co natom zjistěj. Jinak mám občas hlučné starty tak nevím jestly to není těma rozvodama :kol-32: :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...