Přejít na obsah

Fabia 1.2 TSI 77kw problem


Misiak

Doporučené příspěvky

Zdravim, od piatku mam novu Fabiu 105HP, ale hned v prvy den ako som s nou prisiel domov sa rozsvietila kontrolka vyfukovych plynov /oranzovy motor/ hm nove auto, tak som isiel obratom do servisu a na diagnostike im to vyhodilo neznamu chybu. vymazali a ze vraj by to malo byt OK. na druhy den idem startovat, otacky vyleteli na 3000 a nespadli. po vypnuti a naslednom zapnuti auto absolutne nereagovalo na plynovy pedal. po niekolkych startoch tp vsak prestalo. pri startovani na MaxiDOT ukazuje "porucha motoru, zajedte do servisu" alebo take nieco... auto taktiez pri pridavani vydava divny plechovy zvuk + kolisu otacky na volnobehu.

stretol sa nejaky novy majitel s nieciim podobnym? s autom idem hned buduci tyzden do servisu, takze budem informovat o priebehu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Davaju sa aj do Pola, nabeh mali cca o mesiac - dva skorej. aj nad Polom som uvazoval, ale cakacia doba bola podla importera az pol roka / konkretne na TSI, na 1.2 - 1.4 2-3 mesiace / a Polo vo vybave Fabie je +1500Euro navyse / pocitajuc vsetko / a servis na VW je tiez niekde inde ako u Skody. verim ze po oprave sa uz nic nestane. ale ta skrtiaca klapka ma vytocila

Editováno: , autor: Misiak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze je to tu znova. dnes som dostal auto zo servisu. idem na zmrzlinu a znova " porucha motora, do servisu" ja uz nemam naladu, sil, chut, nic ine nerobim iba beham s tym do servisu. + negunguje plny dojazd okien hore/dole. ja uz fakt neviem. nemam slov

Tu škrtící klapku ti vyměnili,nebo co s tím provedl servis?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze "ze vraj" problem spociva v tom, ze nemozu nastavit skrtiacu klapku, pretoze SKODA, ani VW nemaju nikde na slovnensku ani v okoli potrebne softwarove vybavenie na ten ukon. tolko slova mechanika. ja sa preto pytam, naco nieco Skodovka a vobec cely koncern dava do aut ked sa to stale ***** a oni to ani nevedia opravit? to mam akoze ako ***** behat stale 20 km hore- dole do servisu? na to som si kupoval nove auto aby som sa trepal MHD? nic ine s tym SUPER MOTOROM ROKA nie je, IBA SAME PROBLEMY UZ OD NOVOTY. A ludi s tymto problemom STALE pribuda. TSI = FAIL

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zas no hned ho odsudzovat...chyby s astavaju a je smola ze prave tebe....isto by som mal taky postoj ako ty keby som ho kupil a mal by som problemy...ale zatial mi secko ide...a snad ked sa teraz do 1350km nic nedosralo snad to pojde dalej..inac 100ka na dialnici ide za 5 priemerne....nedky vic nekdy min....drzim palce nech ti to vyriesia..ke dnie fakt ziadat druhe auto...a hnat to cez pravnika...ich postrasit trochu tak skor polavia...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto kdyz ctu, tak si rikam - jeste ze jsem do Yetiho koupil 2.0TDI kdyz uz VW nema poradnou 1,8 benzinovou atmosferu . . .

no zrovna 2,0 tdi taky není žádná sláva spolehlivosti, teď už je to sice lepší, ale dřívější 16V varianty byly dost poruchové, člověk si nevybere, když se trefí blbej kus ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ked mam nove auto, chcem mat aspon 4 roky pokoj pokial je zarucna doba. / hlavne pokoj od vaznejsich zavad/ uz nemienim chodit hore dole s novym autom do servisu 2x denne / idem z neho rano a pobede na otocku znova tam / pojdem tam naposledy: bud to urobia tak, ze auto pojde tak, ako sa na nove patri, alebo budem ziadat vymenu za rovnake auto - len nove. bud - alebo. dam vediet ako sa k celej situacii postavi servis-importer-a vobec cela Skodovka. pretoze mat nove auto, a uz X krat opravovane, to som mohol kupit nejaku hajtru z bazaru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ked mam nove auto, chcem mat aspon 4 roky pokoj pokial je zarucna doba. / hlavne pokoj od vaznejsich zavad/ uz nemienim chodit hore dole s novym autom do servisu 2x denne / idem z neho rano a pobede na otocku znova tam / pojdem tam naposledy: bud to urobia tak, ze auto pojde tak, ako sa na nove patri, alebo budem ziadat vymenu za rovnake auto - len nove. bud - alebo. dam vediet ako sa k celej situacii postavi servis-importer-a vobec cela Skodovka. pretoze mat nove auto, a uz X krat opravovane, to som mohol kupit nejaku hajtru z bazaru.

suhlasim :palec2:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

auto je v záruce, dvakrát opravované, závada neodstraněná, máš plné právo auto vrátit a nechat vyměnit za jiné

to bohužel není tak jednoduché. závada se neprojevila ještě před použitím (např. při předávání v prodejně), není neodstranitelná (byť mu nebyla opravena napoprvé) a prodejce podle popisu situace taky procesně nepochybil (např. překročením doby opravy). no a hlavně to vypadá, že výměnou auta se stejným motorem by se moc nemuselo vyřešit.

nárok na vrácení peněz je po třetím výskytu stejné závady a nebo po čtyřech reklamacích různých závad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zavada sa neprejavila hned, ale po 10km ako som s nim isiel z predajne. A podla slov mechanika oni tu skrtiacu klapku nevedia nastavit, lebo na to nemaju software. / aj to mi pride divne, ze to "nevedia nastavit" /lenze mna ako zakaznika fakt nezaujima ze skodovka na to nema soft. to je ich problem, nie moj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...