Přejít na obsah

Kódovanie BCM u faceliftu


Diamant

Doporučené příspěvky

Odkaz na anglický label nefunguje.

Dnes jsem si alespoň aktivoval to, co ostatní nesnášejí a deaktivují to - dodatečné setření. Stěrače mě obecně pěkně štvou, když víc prší, tak veškerá voda teče přes okna tak šikovně, že není vidět na boční zrcátka, když se ostřikuje a setře se, tak poslední setření vždy hodí trochu nesetřené vody na část čelního skla ke spolujezdci (kterou to už pěkně štve :) ) a poslední dobou mi nestírá stěrač u řidiče ve směru "dolů" uprostřed, prostě nedoléhá k oknu... Tak jsem snad alespoň trochu eliminoval to házení vody ke spolujezdci tím dodatečným setřením, které jsem teď musel dělat ručně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm, tekuté stěrače by na tenhle problém mohly být řešením, pokud to po nich nepoteče úplně stejně. Na tom okně ta voda teče díky rychlosti vzduchu vodorovně... ale zkusím to. :)

Dodatečné setření jsem aktivoval, vyzkoušel, fungovalo, teď jsem jel, ostřikoval jsem a nesetřelo se, tak se na to kouknu kde je zakopaná chyba. :)

No v servisu na hodně věcí říkají, že to nejde, ale ono se jim spíše nechce, není to oficiální funkce, kterou by to auto mělo umět, stejně jako zobrazení rychlosti tempomatu, tak buď nevědí jak na to, nebo se tím nechtějí zabývat, protože je to "neoficiální". :) Kdyby to někdo chtěl aktivovat, nebo něco podobného a je z Prahy, tak není problém. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Mám dotaz, vim už z návodu že autolock autounlock lze aktivovat i přesto že u prodejce mi řekli že to fabie neumí ona neumí ale dá se to zapnout uvidim co mi na to řeknou jesi budou umět nebo ne… No a pak by mě zajímal ukazatel zařazeného stupně hádám dobře, že u 1,2 HTP 12V není podporovaný nebo jen není od výroby ale jde dokodovat? Celkem by se mi to líbilo ani ne kvuli tomu jak řadit ale líbí se mi vidět zařazenej stupeň jde o zvyk z ostatních rodinných škodovek. Díky za odpovědi, btw. protočení ruček by se mi taky moc líbilo :) ale to mi v servisu jak tak koukám na zprávy od vás asi neudělají kdyžtak se pak dohodnu s někym šikovnym z vás ideálně ústeckej kraj ale praha taky neni problém pokud to je na počkání a za rozumný peníze.

Editováno: , autor: ArnieX
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak základní předpoklad je, že máš Fabii II po faceliftu s maxidotem - jinak ukazatel zařazeného stupně nefunguje a protočení ručiček neaktivuješ. U Fabie po faceliftu s maxidotem jsem zatím vždy viděl ukazatel zařazeného stupně, ale pokud bys ho z nějakého důvodu neměl, tak dokódovat asi nepůjde - nejde totiž vypnout, takže pochybuji, že jde zapnout. :)

Pokud se budeš pohybovat v Praze, tak se ti na to můžu podívat, rozhodně to bude na počkání. :D Auto-lock a auto-unlock půjde určitě. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten autolock/unlock jde ofiko to si nechám dát v servisu s constructem až tam půjdu, jinak mám Fabii II FC Elegance (takže maxidot mám tj. jasny) jen nemám ucelený info o tom ukazateli protože u HTP 51kW si myslím, že není já bych ho ocenil ale vím na 100% že je u TSI, Greenline a asi většině těch TDI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ já se jich i zeptám na toho rádce řazení protože ono pokud to nemá na převodovce nějakej senzor co tam je zakvaltovanýho tak to nemůže umět jinak co se mi celkově nezdá je absolutní absence komfortky respektive její zastoupení v maxidotim menu. Ještě k tomu stagingu pokud otočim klíčkem rychle a chci hned nastartovat nemá to nějakej vliv? Nesekne se to apod? Ono je to sice hezký :) ale dovedu si představit jak hrozně nepraktický to je :D zdržuje to :D a co ten CH/LH už ste to někdo vyřešili jestli jde Fabii naučit tuhle vymoženost?

EDIT: Ještě mě napadá jedna věc jde udělat nějaká fce. automatickýho zatažení všech oken po zamčení bez držení dálky??

Editováno: , autor: ArnieX
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezdržuje to, jen to má jeden "bug" a to, že když máš rozsvíceno a startuješ s rozsvícenými světly, tak během startování shasne maxidot, svítí jen ručičky, udělají si to svoje kolečko a pak až se rozsvítí maxidot. :D Ale jinak startovat můžeš hned, nevím jakou máš představu že to trvá dlouho, ale věř, že to nezdržuje. :) A nesekne se to. :)

CH a LH je v nabídce kódování, naučit se určitě dá, já to zatím ani nezkoušel, protože to nevyužiju. Ale myslím, že to jen kódováním nebude, bude v tom ještě něco jiného...

Na nastavování komfortních funkcí jsem byl zvyklý z Octavie, kde si člověk v maxidotu nastaví téměř cokoliv, co potřebuje, tady mě překvapilo, že tohle vůbec není... Asi lobby Ross Tech. :D (Výrobce kabelů pro diagnostiku)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ttj ja zrovna koupil jeden z referentskych vozu skoda 08/2010 takze modelovy rok 2011 je to sice novy auto ale prislo o tuhle SW aktualizaci. Napisu do skoda co s tim delat jestli to jde dodelat apod. diky za info. Jo a zkusmi prosim zjistit s tim CHLH v cem je zakopanej pes :) ne ze bych to potreboval ale ja to chci ;) jinak ta fce je na nic tj jasny. Je to jen frajerinka.

EDIT: Ještě mě tak kucí napadlo co takovej start-stop to asi nepujde do auta jentak dodělat co. Je mi jasný, že to asi nebude jen o nakodovani ale co si myslíte, že by to mohlo obnášet?

EDIT2: CH/LH samotny je k ničemu ideální by byla dostupnost fce. AUTO jak jí máme v Octavii L&K to je parádička ale předpokládám, že je k tomu právě zapotřebí děšťový senzor atp. asi i nějaká řídící jednotka světel ale musím říct, že to je rozhodně návyková funkce už nikdy se pak člověk nemusí starat o světla.

Editováno: , autor: ArnieX
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

U FIIFL ukazatel řazeni nemá nic společného s panelem přístrojú, musí být podpora v řj motoru , funguje to tak že vyhodnocuje otáčky motoru vs otáčky kola a z toho vypočte převodový poměr a zobrazi na panelu a je jedno jestli obyč zelenej neb maxík... rychlostní stupeň....... takže žádný hlídání šaltpáky :smich: není to ale uplně dokonalý protože to nepozná neutrál a když jedeš na neutrál třeba 50 tak to tvrdí že máš 5 :palec2: mají to všechny motorizace TSI i TDI ale HTP nikoli neb jsem jel v vybavené HTP s maxikem , ESP HHC ale ukazatel řazení nikoli byl to mr 2011

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Znovu všechny zdravim pánové, udělali mi dneska v servise automatické zamykání při rozjezdu s tím že odemčení po vytažení klíčku prý nejde. Tak se chci zeptat jestli někdo z vás už zkoušel jestli když si to nakodujete nebo pokud to máte od někoho jinýho jestli se to i odemyká mě řekli že odemčení nejde ale zamčení mi aktivovali. BTW cena asi 80kč... což je zadarmo :D ale muj problém to moc neřeší... a to ten že když si vevnitř neodemknu tak se do kufru nedostanu ani když odemknu dálkou musim podržet na dálce otevření kufru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znovu všechny zdravim pánové, udělali mi dneska v servise automatické zamykání při rozjezdu s tím že odemčení po vytažení klíčku prý nejde. Tak se chci zeptat jestli někdo z vás už zkoušel jestli když si to nakodujete nebo pokud to máte od někoho jinýho jestli se to i odemyká mě řekli že odemčení nejde ale zamčení mi aktivovali. BTW cena asi 80kč... což je zadarmo :D ale muj problém to moc neřeší... a to ten že když si vevnitř neodemknu tak se do kufru nedostanu ani když odemknu dálkou musim podržet na dálce otevření kufru.

Ahoj, já jsem si to nechal kodovat v servisu, udělali mi to zadarmo. Auto se zamkne při rychlosti 17km/h a odemkne při vytažení klíčku ze zapalování. Jestli jsem dobře četl, tak ti špatně nakodovali...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Achjo to je v pr... já si to myslel že to jde nevim proč je vždy nějakej problém asi zajedu i do jinýho servisu co mi na to řeknou máme tu dva tak třeba pochodim v jiném myslim si že to jít musí jinak to je přece blbost žejo umí to jiný auta tak to musí umět i tohle.... No ok tak díky za potvrzení, že to opravdu jde.

EDIT: Stejně jako mi nejde dálkou stahovat a zatahovat okna z více jak 1m od auta... a jiný fabie to umí... takže to může bejt řídící jednotkou ale nevim no... připadám si jak deb... že mi to ten servis neumí udělat jenom vždy maj nějaký chytrý vysvětlení proč to nejde.

Editováno: , autor: ArnieX
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Vie niekto poradiť, presne ktorý byte nastavuje hranicu prúdu pre kontrolu žiaroviek zadných svetiel? Počítam, že tam nebude konkrétny hodnota, bude sa len prepínať medzi obyčajnou FII a Greenline. Ja by som potreboval tú kontrolu nastaviť na Greenline, ale netusším, ktorý byte to je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...