Přejít na obsah

Je tady někdo, kdo už má chipnutyho supa ?


dc98

Doporučené příspěvky

je to určitě věc názoru..ale samozřejmě jsem si byl po celou dobu vědom 7°DSG se suchou dvojspojkou..a pokud my bylo nezávisle vývojářem z Audi a mechanikem ze Škody 2x potvrzeno, že tato převodovka je dimenzována dlouhodobě na 350 N.m. nemám důvod, tomu nevěřit. Ale nejdůležitější pro mě je,že jsem teď celý víkend jezdil s chipovanou Fabii II RS 1.4 TSI 7°DSG. Chip od Cimbu. Chipovana v cca 10t km, ted najeto 228t km (stále původní spojky) To auto se chová úžasně a moc se mi líbilo..a když vezmu, že je to stejná převodovka jako v Supu 1.8TSI DSG a porovnám si tabulky obou aut na stránkách Cimbu, těším se a vzhledem k uvedeným číslům se toho u Supu nebojím

Editováno: , autor: Boumik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja tedy nevim, ale podle veskere dokumentace k te prevodovce je dimenzovana na 250Nm. A moc bych to v soucasne dobe kdy se setri kde se da nechapal proc by mela byt predimenzovana o 40%. A v tezkem Superbu budou ty spojky trpet vic nez v lehke Fabii.

Editováno: , autor: Marty8
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Taak..věc se má asi tak..mám se svým 1.8TSI+DSG najeto cca 4000km a s výkonem jsem plně spokojenej,takže ho asi trápit nebudu. Ale kamarád má to samé,ale manuála, chce chipovat a váhá mezi Cimbu a Eko verzí od Sportmotoru..máte někdo zkušenosti s Eko chipem od Sportmotoru-147kw? jak byste hodnotili souboj variant? prý pro něj není důležitá max rychlost,ale akcelerace..díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

chalani , pozrite si stránku : www.racechip.de , spokojný nadovšetko, a hlavne človek čo má auto ešte v záruke môže chodiť spávať so spokojným svedomím. Mne osobne pri mojom štýle jazdy upravilo spotrebu o 0,8 L na 100 km , a bol som aj na brzde, a hodnoty uvádzané na stránke boli aj troška vyžšie ako uvádzali :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přemýšlím o chipu pro Superb Combi 2.0 / 103 kW, rok výroby 2010, najeto cca 40 tis. km. Koukal jsem na stránky http://www.chiptuner.cz. Tam mě zaujala hlavně akční cena. Má někdo s touto firmou zkušenosti?

Tahle firma je jen o malinko horší než ABC.Nevím zda tato/zákazník nepotvrdil....nechápu proč/, ale některé firmy sypou před vašima očima zpět orig sw. Placebo funguje fantasticky. Pokud chcete solidní úpravu, na 170 až 185PS dle dohody napište SZ. Reference...dodám po SZ telefony. Např. Přerost-Švorc, Auto-Poly Příbram, a konkrétní osoby. Navíc jsem jedinný kdo je schopen dodržet full záruku. Nenechte se zmást tvrzením, že v servisu nic nepoznají. První tři pro srovnání a reference..možno lehká sleva. Můžete poté srovnat s Cimbu, Sportmotor, či Chiptuner.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

DSG graf............. není to snad horší než série....TFSI G5 před po.pdf

Tak tohle každopádně není 1,8 která se ostatně ani do golfu nedávala. Tipoval bych to na 2,0 a to měření si děláš srandu viděl si vůbec někdy jak vypadá vnější křivka? Takhle určitě ne. Jestli bylo první měření seriové tak měříte a nevíte co měříte. Serivý auto nemůže mít 340Nm protože má plochou křivku 280Nm. Kdyby si dával někdy na fyzice nebo termodynamice pozor nemůže ti nikdy kroutící moment a výkon růst donekonečna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Již brzo k SW doktorovi TDIfun :kol-47: do ordinace vjede muj SUP (15.11.12), takže konečně bude jak se sluší a patří na VELKÝHO KLUKA, zDravě polikat km :kol-24:

už ma chuděra klučina nalítáno 28tis oproti spolubydlícím v garáži , to je zatim jako když jezdí v NOUZÁKU :kol-28: :kol-28:

Editováno: , autor: HANZTD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

motorpower :

Jo ve škole jsem dával pozor. Kdyby ne nemohl bych dělat to co dělám.

Někde jsem četl, že hranicí pro 2,0 turbo motor co jde udržet v seriove výrobě je kolem 300PS tedy asi 220kW to má tuším nová Audi S3. A tady se objeví graf s 274kW?

Zajímalo by mě kolik by tam musel být plnící tlak. Todle se seriovým ATL dosáhnout nejde a s větším to auto bude uplně mrtvé zespoda .

Upravoval se kompresní poměr? Říká ti něco detonační spalování a samovznícení směsi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže včera proběhlo přeladění EDC 17 ŘJ SUPA u TDIfuna s dokumentací na brzdě a vysledek je velice uspokojivej :kol-47:

seriové hodnoty 172HP 4164ot/min 362NM 2237ot/min

....nové hodnoty 200HP 3916ot/min 427NM 2000ot/min :kol-24:

klasicky velká spokojenost s odvedenym vysledkem , jako u ostatních povozů z garáže :kol-31: DÍKY :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak dneska jsem byl u TDIfuna se supem 1.9Tdi green line...Motor na kod BLS s FAP.Pred upravu bylo na brzde 117ps a kroutak 298..Po uprave 142ps a kroutak353.

Proti prispevku predemnou je to slabota,ale s 1.9ky s FAP se vice dostat neda a ja jsem spokojeny,slo i tech 25 koniku hned poznat,jede to jak octa s 104kw...

I ja jsem byl s praci spokojeny,byl uz jsem tam po druhe,prvni octa uz ma naslapano prez 300 tisic a porad jede jak zamlada...

Tdi fun tomu dost hodne rozumi a vi,ze nejlepsi reklama jsou spokojeni zakaznici.... :kol-47:

Tak nekdy zase priste,uz ale s minimalne 170ps poladit na 200ps

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

tak já mám superba II combi,z října 2010,a kupoval jsem to jako předváděčku,měl najeto kolem 30 000 km,asi tak na 40 000 km jsem ho nechával načipovat v Kladně,http://www.chiptuning.cz/ ,mám s touto firmou už dlouholeté zkušenosti,toto je už třetí auto co mi upravovali a vždy jsem byl spokojen,mám 2.0 103 kW DSG a čipovali mi to na 128 kw,teď mám na tachometru 78 000 km a žádný problém,olej měním podle doporučení místo 30 tis,po 15tisících,ještě mám přidaný sportovní filtr k&n,to mi tam taky dávali v tom Kladně a spotřebou se držím kolem 5,5-6 l/100 a jede super,jsem moc spokojen.

Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak také jsem zajel do garáže k tdifunovi škoda superb 103 kw a musím říci, že autíčku to velmi pomohlo. Cesta zpět půl litru méně a autu celkově se nějak odlehčilo. Už konečně aj při vyšším převodovým stupni pěkně reaguje na plyn. Velká spokojenost jakožto asi všichni s tdifunem. Sice jsem to měl trošku z ruky, ale jízda se oplatila. Graf dodám následně. Mimo jiné zjistil aj špatné nastavení na tažném a jak jinak poopravil )))

Ještě jednou velké díky tdifunovi. :kol-24: :kol-24: :kol-24::kol-47:

Editováno: , autor: frenkyyy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...