Mates_XIV Vloženo 8. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2011 1,8 TSi nemá v žádném případě DSG na 350Nm. Je tam sucgá dvojspojka. Jestli si někdo necháte cipnout tudle variantu bude to horší jak serie už jsem takovy auto měl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boumik Vloženo 8. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2011 (editace) je to určitě věc názoru..ale samozřejmě jsem si byl po celou dobu vědom 7°DSG se suchou dvojspojkou..a pokud my bylo nezávisle vývojářem z Audi a mechanikem ze Škody 2x potvrzeno, že tato převodovka je dimenzována dlouhodobě na 350 N.m. nemám důvod, tomu nevěřit. Ale nejdůležitější pro mě je,že jsem teď celý víkend jezdil s chipovanou Fabii II RS 1.4 TSI 7°DSG. Chip od Cimbu. Chipovana v cca 10t km, ted najeto 228t km (stále původní spojky) To auto se chová úžasně a moc se mi líbilo..a když vezmu, že je to stejná převodovka jako v Supu 1.8TSI DSG a porovnám si tabulky obou aut na stránkách Cimbu, těším se a vzhledem k uvedeným číslům se toho u Supu nebojím Editováno: 8. Srpen 2011, autor: Boumik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty8 Vloženo 8. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2011 (editace) Ja tedy nevim, ale podle veskere dokumentace k te prevodovce je dimenzovana na 250Nm. A moc bych to v soucasne dobe kdy se setri kde se da nechapal proc by mela byt predimenzovana o 40%. A v tezkem Superbu budou ty spojky trpet vic nez v lehke Fabii. Editováno: 8. Srpen 2011, autor: Marty8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 9. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 ...chipovana v cca 10t km, ted najeto 228t km (stále původní spojky)... Kdo najel za cca rok 228tkm? Vzhledem k tomu, ze Fabia RS vyjela pred rokem a kousek (v cervnu 2010), bylo by to cca 530km kazdy den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boumik Vloženo 9. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 tomu autu je skoro presne rok (par dni pres)..a tech cca 600km / kazdy den by odpovidalo, protoze s ni jezdi nekolik lidi v ramci dalkove prepravni sluzby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 9. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 Nevím s jakejma vývojářema ses bavil, ale jestli ti tvrdí, že je suchá dvojspojka na 350Nm tak je to odbornýamatér. Já měl taky data od cimbu do 1,8 DSG a hrůza průběh otřesný a výsledek za velký prachy, že jezdíš pod sérií. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boumik Vloženo 9. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 Fakt? no dobrá..myslíte,že by byla verze od Sportmotoru naladěna lépe? (Eco tuning 147KW) když odhlédneme od životnosti DSG.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 10. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2011 Já bych se do úpravy tydle převodovky vůbec nepouštěl. Tam jde o to, že ti to pak omezí převodovka. Takže ti nic nepomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boumik Vloženo 26. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2011 Taak..věc se má asi tak..mám se svým 1.8TSI+DSG najeto cca 4000km a s výkonem jsem plně spokojenej,takže ho asi trápit nebudu. Ale kamarád má to samé,ale manuála, chce chipovat a váhá mezi Cimbu a Eko verzí od Sportmotoru..máte někdo zkušenosti s Eko chipem od Sportmotoru-147kw? jak byste hodnotili souboj variant? prý pro něj není důležitá max rychlost,ale akcelerace..díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RobSol Vloženo 28. leden 2012 Sdílet Vloženo 28. leden 2012 Přemýšlím o chipu pro Superb Combi 2.0 / 103 kW, rok výroby 2010, najeto cca 40 tis. km. Koukal jsem na stránky http://www.chiptuner.cz. Tam mě zaujala hlavně akční cena. Má někdo s touto firmou zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Čako Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 chalani , pozrite si stránku : www.racechip.de , spokojný nadovšetko, a hlavne človek čo má auto ešte v záruke môže chodiť spávať so spokojným svedomím. Mne osobne pri mojom štýle jazdy upravilo spotrebu o 0,8 L na 100 km , a bol som aj na brzde, a hodnoty uvádzané na stránke boli aj troška vyžšie ako uvádzali :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Přemýšlím o chipu pro Superb Combi 2.0 / 103 kW, rok výroby 2010, najeto cca 40 tis. km. Koukal jsem na stránky http://www.chiptuner.cz. Tam mě zaujala hlavně akční cena. Má někdo s touto firmou zkušenosti? Tahle firma je jen o malinko horší než ABC.Nevím zda tato/zákazník nepotvrdil....nechápu proč/, ale některé firmy sypou před vašima očima zpět orig sw. Placebo funguje fantasticky. Pokud chcete solidní úpravu, na 170 až 185PS dle dohody napište SZ. Reference...dodám po SZ telefony. Např. Přerost-Švorc, Auto-Poly Příbram, a konkrétní osoby. Navíc jsem jedinný kdo je schopen dodržet full záruku. Nenechte se zmást tvrzením, že v servisu nic nepoznají. První tři pro srovnání a reference..možno lehká sleva. Můžete poté srovnat s Cimbu, Sportmotor, či Chiptuner. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 (editace) 1,8 TSi nemá v žádném případě DSG na 350Nm. Je tam sucgá dvojspojka. Jestli si někdo necháte cipnout tudle variantu bude to horší jak serie už jsem takovy auto měl. DSG graf............. není to snad horší než série....TFSI G5 před po.pdf Editováno: 8. Listopad 2012, autor: motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinPV Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 Ahoj měl bych zájem o chip jsem Prostějov za kolik se dá udělat mám SupII Combi 2.0 TDI CR DPF 103kW DSG 4x4 díky za zprávu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 DSG graf............. není to snad horší než série....TFSI G5 před po.pdf Tak tohle každopádně není 1,8 která se ostatně ani do golfu nedávala. Tipoval bych to na 2,0 a to měření si děláš srandu viděl si vůbec někdy jak vypadá vnější křivka? Takhle určitě ne. Jestli bylo první měření seriové tak měříte a nevíte co měříte. Serivý auto nemůže mít 340Nm protože má plochou křivku 280Nm. Kdyby si dával někdy na fyzice nebo termodynamice pozor nemůže ti nikdy kroutící moment a výkon růst donekonečna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 Taky neroste...předčasně ukončené měření. Nemám na tohle psaní sílu. Ale je dobře , že ve škole dáváš pozor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 tohle ti ale na důvěryhodnosti moc nepřidá.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZTD Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 (editace) Již brzo k SW doktorovi TDIfun do ordinace vjede muj SUP (15.11.12), takže konečně bude jak se sluší a patří na VELKÝHO KLUKA, zDravě polikat km už ma chuděra klučina nalítáno 28tis oproti spolubydlícím v garáži , to je zatim jako když jezdí v NOUZÁKU :kol-28: Editováno: 10. Listopad 2012, autor: HANZTD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 motorpower : Jo ve škole jsem dával pozor. Kdyby ne nemohl bych dělat to co dělám. Někde jsem četl, že hranicí pro 2,0 turbo motor co jde udržet v seriove výrobě je kolem 300PS tedy asi 220kW to má tuším nová Audi S3. A tady se objeví graf s 274kW? Zajímalo by mě kolik by tam musel být plnící tlak. Todle se seriovým ATL dosáhnout nejde a s větším to auto bude uplně mrtvé zespoda . Upravoval se kompresní poměr? Říká ti něco detonační spalování a samovznícení směsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZTD Vloženo 16. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2012 Takže včera proběhlo přeladění EDC 17 ŘJ SUPA u TDIfuna s dokumentací na brzdě a vysledek je velice uspokojivej seriové hodnoty 172HP 4164ot/min 362NM 2237ot/min ....nové hodnoty 200HP 3916ot/min 427NM 2000ot/min klasicky velká spokojenost s odvedenym vysledkem , jako u ostatních povozů z garáže DÍKY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cyklon Vloženo 6. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2012 Tak dneska jsem byl u TDIfuna se supem 1.9Tdi green line...Motor na kod BLS s FAP.Pred upravu bylo na brzde 117ps a kroutak 298..Po uprave 142ps a kroutak353. Proti prispevku predemnou je to slabota,ale s 1.9ky s FAP se vice dostat neda a ja jsem spokojeny,slo i tech 25 koniku hned poznat,jede to jak octa s 104kw... I ja jsem byl s praci spokojeny,byl uz jsem tam po druhe,prvni octa uz ma naslapano prez 300 tisic a porad jede jak zamlada... Tdi fun tomu dost hodne rozumi a vi,ze nejlepsi reklama jsou spokojeni zakaznici.... Tak nekdy zase priste,uz ale s minimalne 170ps poladit na 200ps Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wsharan Vloženo 7. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2012 Ahoj tak já mám superba II combi,z října 2010,a kupoval jsem to jako předváděčku,měl najeto kolem 30 000 km,asi tak na 40 000 km jsem ho nechával načipovat v Kladně,http://www.chiptuning.cz/ ,mám s touto firmou už dlouholeté zkušenosti,toto je už třetí auto co mi upravovali a vždy jsem byl spokojen,mám 2.0 103 kW DSG a čipovali mi to na 128 kw,teď mám na tachometru 78 000 km a žádný problém,olej měním podle doporučení místo 30 tis,po 15tisících,ještě mám přidaný sportovní filtr k&n,to mi tam taky dávali v tom Kladně a spotřebou se držím kolem 5,5-6 l/100 a jede super,jsem moc spokojen. Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 7. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2012 Bože, ti taky chipujou všechno. Asi tam odvezu svoji zahradní sekačku a motorovou pilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 7. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2012 (editace) c Editováno: 7. Prosinec 2012, autor: motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frenkyyy Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 (editace) Tak také jsem zajel do garáže k tdifunovi škoda superb 103 kw a musím říci, že autíčku to velmi pomohlo. Cesta zpět půl litru méně a autu celkově se nějak odlehčilo. Už konečně aj při vyšším převodovým stupni pěkně reaguje na plyn. Velká spokojenost jakožto asi všichni s tdifunem. Sice jsem to měl trošku z ruky, ale jízda se oplatila. Graf dodám následně. Mimo jiné zjistil aj špatné nastavení na tažném a jak jinak poopravil ))) Ještě jednou velké díky tdifunovi. :kol-24: Editováno: 9. Prosinec 2012, autor: frenkyyy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.