Přejít na obsah

Buchot ventilátora u faceliftu


Diamant

Doporučené příspěvky

no ja mam meneny ventilator uz za ten novsi typ a bucha to este viac ako pri starom...

v záruce výměna 3x(moje urputnost nezná hranic)a stále to samé,hluk v přední části vozu tak to nazval servis jo po předání vozu mně něco tlačilo do híždě (sport sedačky ) a ejhle šroubek -technik mě řekl že to vypadlo mechošovi z kapsy a že určitě to není moje ale že mám suvenýr.no skrátím to za čas jsem vyndal radio( špatně nasunutá antena) a za radiem schází šroubek tak jsem se ho jal doplnit tím co jsem našel..... no a on tam nepasoval.časem ho určitě doplním.(no je to ho mnohe víc .........kur... fix).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ako ste pokročili s tými ventilátormi? Už to vymenili niekomu ďalšiemu a pomohlo? Ja s tým svojim stále bojujem a zatiaľ som sa neodhodlal k výmene. Nepáči sa my predstava, že by som si mal dať niekoľko krát demontovať prístrojovku a pritom výsledok je neistý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, dnes jsem vezl Fabii 2FL MR 11/2010 na reklamaci divného zvuku ventilátoru. Asi nejlépe se to dá popsat jak píše Kong: hučení - Ú-tón. Jsem zvědavý jak to vyřeší, dám pak vědět do pátku bych měl mít auto zpátky. Jinak po pokecu se servisákem prý škodovka doporučila překontrolovat cosi okolo ventilátoru (možná klapy, bordel...nevím podrobné info jsem nedostal) pak druhá varianta je výměna. Protože mě to ten zvuk dělá při jakékoli rychlosti, myslím to tak že jestli je ventilace zapnuta na 1, nebo na 2,3,4 tak tón i hlasitost je totožná. jen když dám 0 tak zvuk zmizí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jo, celá jednotka je rozměrově shodná - fábule 1 i 2, Room, Seat Ibiza, Poloauto i Audi A2 mají stejnou, odlišnosti jsou jen mezi verzemi socka edišn, Climatic a Climatronic, případně i s PTC u dehtů - u každé jsou jinak vyřešené pohony klapek a měření teplot + regulace. Samotný "futrál" je ale z 95% stejný - včetně toho držáku motoru. Odlišný jsou jen "pravácký" jednotky = pro auta s pravostranným řízením = ty jsou zrcadlově obrácený...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 1 rok později...

Já mám zase něco jiného, když nastartuju a sešlápnu plyn, je slyšet (když nehraje autorádio) taková slabá rezonace jako by plech o plech. Pak jsem zjistil že když vypnu topení, jako vrtulu tak to nedělá. V létě jsem to nespozoroval protože se ventilátor (topení) nezapíná že ale teď je už celkem zima tak mám topení na jedničku a je to slyšet. Když je topení vyplé na nule neděje se nic. Nevíte čím to je?

 

Buď rezonuje vrtulka, to je ale asi blbost protože mám najeto 20tiskm, nebo nemůže to dělat ještě alternátor? Je to jen spekulace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jen pro info ostatním, kteří s ventilátorem topení budou mít taky problém. U FII se musí rozebrat komplet celá palubovka, bohužel, nebo spíše bohudík pro Škodu, se už nejde k ventilátoru dostat jako u FI - tedy vymontováním přihrádky před spolujezdcem. Celá tato operace, včetně nového ventilátoru, výjde ve Škodě výjde na 10tis. Kč. Cenu jsem zjišťoval u 3 servisů Škoda.

 

Neměl by někdo obrázek z DP jak rozebrat palubku u FII, abych ten vergl s vrtulí mohl zkusit aspoň promazat?

Editováno: , autor: LukášCBR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem buchot vyřešil bez výměny ventilátoru viz: http://forum.skodahome.cz/topic/50714-ventilator-topeni-a-klimatizace/?p=1812008

Zatím je vše OK.

 

Pokud budeš chtít ventilátor namazat, tak by mělo stačit sundat protihlukový kryt pod palubkou (u nohou spolujezdce) a zapnout vnitřní cirkulaci. Klapkou se k ventilátoru dostaneš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Jak psal Jarda237: ale moc tomu nerozumím: 

Tak ventilace F U N G U J E. Pomohli osobní radou přejímací technici ve škodovce v Bruntále, seznámili mě s firemním know-how a následujícím postupem:

- nechat ventilátor projet nejméně 5 vteřin na 1. rychlost,

-nejméně 5 vteřin na 2. rychlost,

-pak na pár minut na 3. rychlost

- a pak na nejméně 10 minut na 4. rychlost.

 

     Dojde tím k samočištění komutátoru motorku. Tak jsem to zkusil dle jejich rady a dobrý. Tak děkuji za tipy a zejména jsem překvapen ochotou a přístupem lidí v servisu škoda v Bruntále. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...