Přejít na obsah

diagnostika


lubakar

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,

Octavia II generace přestala vždy táhnout když jsem se dostal na rychlost kolem 100km/h, pak jsem měl problem vyject i menčí stoupání na dálnici. Když se vypne motor tak zas nějakou dobu jela cca k té stovce. Po nějaké době se rozsvítila kontrolka výfukovích plynú a při nastartování to psalo emise do dílny!

Dnes jsem byl ve Škodovce a tam mi řekly že to bude turbo cena je 40000kč + práce a nebo oprava 20000kč + práce. Při dotazu na číslo dílu který potřebuji se zaměstnanec cukal:-) nakonec mi napsal na kousek lístku číslo viz foto. bohužel podle toho čísla se mi nedaří nic najít, nevím jestli mi ho napsal schválně špatně... Dá se vyčíst z diagnostiky? Navíc mi to přijde že diagnostika našla další závadu, proč mě o ní neřekl? Prosím o rady, tipy a názory.

Díky Luboš

post-40199-1279888415,5075_thumb.jpg

post-40199-1279888432,5848_thumb.jpg

post-40199-1279888441,9729_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, auto by som radsej niekomu kto sa tomu venuje a je sikovnejsi ako mastri zo Skodovky.

Auto najprv treba nalogovat cim zistis ako ide turbo. Je to lacnesie ako zistovanie s novym dielom ;)

Ak nemas ziadneho znameho pokukaj tu na fore su tu sikovny ludia :palec2:

Este k tomu dielu je to vyfukove potrubie s turbom.

Vela stastia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som zo zapadneho slovenska takze moc kamosov v Prahe nemam :rolleyes:

Treba napichnut auto, povozit sa a hned zistis ci je turbo k.o.

Pri tom cisle dielu co Ti napisal ten mechos treba brat do uvahy ludsky faktor :smich:

Turbo ze začátku funguje normálně, vypne až při větší zátěži.

Nevíš co znamená to H v závorce?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta první chyba - mělo by stačit turbo vyndat a vyčistit naklápění lopatek. děla to často snad u všech tdi. Chce to taky trošku to auto prohnat a ne to furt podtáčet a šetřit, pak to dělá tohle.

Ve škodovce ti řekli že je turbo v háji protože je to pro ně snažší dát jinej díl než se s*át s tim tvým. Osobně bych to ze Škoda "servisu" odvezl co nejrychleji pryč a dal to někam jinam.

tu druhou chybu nevím co je

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta první chyba - mělo by stačit turbo vyndat a vyčistit naklápění lopatek. děla to často snad u všech tdi. Chce to taky trošku to auto prohnat a ne to furt podtáčet a šetřit, pak to dělá tohle.

Ve škodovce ti řekli že je turbo v háji protože je to pro ně snažší dát jinej díl než se s*át s tim tvým. Osobně bych to ze Škoda "servisu" odvezl co nejrychleji pryč a dal to někam jinam.

tu druhou chybu nevím co je

No ze škodovky jsem to už odvezl... Napadlo mě spíš jestli není třeba ho nechat někde zrepasovat protože bylo slyšet i houkání v určitých otáčkách.

Jinak máš asi pravdu že se stím nechtěj s*át protože mi nechtěl říct ani co s tím turbem je, nabídl opravu za 20000kč :aggressive:

Doufám že najdu někoho vstřícnějšího....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...