esomarena Vloženo 27. Červenec 2010 Vloženo 27. Červenec 2010 Zdravim, uz zase neco resim na F1 1.4 Tdi...tentokrate je to, ze muj ted uz (ne)znamej, prodavam naftu redenou hydraulickym olejem..nikdo nevi v jakym pomeru to redil, ale kazdopadne se mi v nadrzi objevilo cca 25 litru teto nafty..hned jak jsem to zjistit tak ji dolil plnou normalni nafty a pridal jsem aditivum a cisteni palivovy soustavy a vstriku..auto jezdilo jak ma, obcas se pri startu zakourilo bilym dymem...ale..posledni dobou mi nechtelo moc dobre startovat a tak jsem to protocil vic nez je asi zdravo a rozkmitala se mi kontrolka zhaveni a elektroniky motoru...kdyz nastartuju tak auto jezdi uplne normalne...snizeni vykonu ani nejaky dym nepocituju...myslite, ze by se spatnym palivem mohlo spat neco s zhavicima svickama??nebo co myslite...dik Marek Citovat
PROCHY603 Vloženo 27. Červenec 2010 Vloženo 27. Červenec 2010 Setril si na nespravnom mieste!!! Ked ti odide cerpadlo alebo vstrekovace tak sa podakuj tomu tvojmu znamenu. :) Citovat
acek Vloženo 27. Červenec 2010 Vloženo 27. Červenec 2010 Ono to něco vydrží neboj znám pár dobrodruhů který jezděj na fritovací olej ,trafo olej,a na různý mixy nafty s vyjeťákem a o jinejma olejema.Co vím tak jsou to motory čerpadlo-tryska.A podotýkám že už je to několik let a pořád jezdí.Nevím co by tohle provedlo u u novějších motorů PD nebo CR včetně katu a DPF tam by to asi už těžko rozdejchávaly. Co se týka žhaviček těm se nic nestane.Natankuj čistou kvalitní naftu a ono se to rozředí a už tyhle sajrajty nekupuj.Dej tam VIF aditivum vyměň palivovej filtr a starty budou zas dobrý. Citovat
esomarena Vloženo 27. Červenec 2010 Autor Vloženo 27. Červenec 2010 a na cem jinym nez na nafte mam setrit? :-) vzdycky si kupuju, kdyz mam moznost za levno...presne jak rikas, naredil jsem ji a pridal aditivum...obcas jenom spatne startuje,ale jinak jezdi uplne normalne..spotreba normalni vse OK..jen me uvidivuje, ze se rozblikala kontrolka zhaveni a sviti elektronika motoru..jsem laik a nevim jak zhaveni vubec funguje a uz vubec nevim nic o elektronice a proto me hned napadlo, jestli to nema spojitost s tou naftou... Citovat
acek Vloženo 27. Červenec 2010 Vloženo 27. Červenec 2010 Tady pomůže napojit na vag a vyčíst závady pak můžeš spekulovat jestli je to špatným palivem nebo hold se něco potento. Citovat
PROCHY603 Vloženo 27. Červenec 2010 Vloženo 27. Červenec 2010 ESOMARENA: Este mi prezrad ze kolko KC si usetril na trochu lacnejsej nafte???? 20 000kc??? Precitaj si temu v OCTAVIA1 ohladne zlej nafty ktoru tam nalial clen z fora a musel vymenit naftove cerpadlo. Citovat
acek Vloženo 27. Červenec 2010 Vloženo 27. Červenec 2010 To už by musel bejt pořádnej sajrajt aby odrovnal čerpadlo pokud v tom je jen ten hydraulickej olej tak tomu neublíží krom toho že studenej start bude hold hořší se zakouřením pak jsou teplý starty bez problémů.Jsem denně ve styku s diselovými motory a vím co snesou,a hlavně ty čerpadlo-tryska. Citovat
esomarena Vloženo 27. Červenec 2010 Autor Vloženo 27. Červenec 2010 jasne, takze rikas VAG...a vite nekdo jakou maji zhruba ty zvahici svicky zivotnost??auto ma uz 118 tis. a dle servisni knizky jeste meneny nebyly..a kontrolka elektroniky znamena co? naftu jsem kupoval vzdycky za symbolickych 20 :-) a to s tou O1 uz jsem cetl neboj...koupil jsi starou naftu a cerpadlo sehnat tady na foru za 3 tis :-)...tam byl problem ale ,ze ta stara nafta uz byla zvodnatela ze jo... Citovat
acek Vloženo 27. Červenec 2010 Vloženo 27. Červenec 2010 No žhavičky by mohly být na konci svý životnosti.Nevím jak je to u fábky ale u OII ji diagnostika pokud je špatná tak ji odhalí a řekne na kterým válci.Je možný že jich je špatnejch víc a proto to blikání kontrolky žhavení a elektroniky motoru.Ale takhle můžem jen hádat.Diagnostika řekne víc.Každopádně pokud koupíš nový žhavice tak je tam dej neuškodíš tomu ba naopak.Nemá ten motor při studeným startu nepravidelnej trošku hádavej chod několik vteřin a pak je to ok? to by taky směřovalo na špatný žhavení na některej válcích. Citovat
PROCHY603 Vloženo 27. Červenec 2010 Vloženo 27. Červenec 2010 Esomarena.:Cerpadlo na tvoj motor 1,4 tdi urcite nezozenes za 3 tisicky.Kde je napisane ze aj ti nekupis zvodnatelnu +staru naftu. Citovat
acek Vloženo 27. Červenec 2010 Vloženo 27. Červenec 2010 Nová nafta má charakteristickej zápach a stará zvodnatělá je cítit uplně jinak.Nehledě pokud ji dáš do něčeho průhlednýho tak by byla kalná nádech obsažený vody nebo by si sedla voda na dno.Čerstvá nafta je do zelinkava čím je žlutější nebo hnědší svědčí o tom že není čistá a je něčím napančovaná nebo je v ní víc bionafty a čím víc pění tak je to taky příměsema něčeho co tam nepatří. Citovat
esomarena Vloženo 27. Červenec 2010 Autor Vloženo 27. Červenec 2010 tak uvidime co rekne servisak...zase jsem toho nazoru, ze kazda nova vec v aute je dobra vec :-) a k tomu chodu motoru - slysel jsi nekdy startovat naftovej trivalec ? :-) ba ne, urcite prvnich par vterin je spatnejch... Citovat
PROCHY603 Vloženo 27. Červenec 2010 Vloženo 27. Červenec 2010 ACEK: ZHAVICE teraz v lete. Ved je teplo. Podla mna cerpadlo alebo trysky. Citovat
esomarena Vloženo 27. Červenec 2010 Autor Vloženo 27. Červenec 2010 covece ty porad malujes certa na zed :-) Citovat
PROCHY603 Vloženo 27. Červenec 2010 Vloženo 27. Červenec 2010 Esomarena:Nemalujem certa na zed.Len poznam par ludi ktory doplatili na vselijaku pancovanu naftu. Pockam co ti povie mechanik co treba vsetko vymenit+co ta to bude stat. 1 Citovat
acek Vloženo 28. Červenec 2010 Vloženo 28. Červenec 2010 Ty seš ze všeho hned vyklepanej.Prostě plašan,fakt tě nechápu z komára děláš velblouda.Oni ty motory něco snesou.To už musí bejt hovado aby s tím něco provedlo. Co týče žhaviček tak tam z nějakýho důvodu jsou.Neříkám že motor teď bez žhavení nechytne ale jen si zkus otočit klíčkem bez nažhavení a rovnou startuj taky ti okamžitě nechytne jako s nažhavením a pěkně začmoudí. Ono jinak chytá větší obsah1.9 než nižší 1.4 to už je hold konstrukcí Pokud má víc žhaviček v háji tak tam má asi problém když mu blikaj kontrolky ne? A co mi řekněš na to že jezdím na bionaftu s OII 2.0TDI ?Jezdí bez sebemenšího problému a už pěkně dlouho.A hlavu z těch co jsou příručkový strašpitlové si nic nedělám.Po pravdě chovám se k tomu jinak než tam je psáno jen s tím že vím co tomu dát aby vše vydrželo a sloužilo. 1 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.