Přejít na obsah

Demontáž vnějšího zpětného zrcatka


Jonathann

Doporučené příspěvky

Dobry den, mohl bych vas tady poprosit o navod, jak demontovat zpetne vnejsi zrcatko?. Bohuzel mi ho nejaky jiste "dobry" ridic cele urval. Dival jsem se na internet na nove, a ted jen nevim jak ho tedy demontovat. Tak kdyby tady byl nekdo tak hodny a poradil, tak bych mu byl moc vdecny. A vlastne jeste jedna vec-- mam elektricky ovladane, ale vubec netusim jestli i vyhrivane-a co jsem koukal tak se da koupit manualni, a nebo ele,ovladane a zaroven s vyhrivanim.Pokud nebudu mít vyhrivane, bude pasovat koncovka?? domluvim se stim?? Jen jeste info octavia 1.6 74 kw 1998 GLXI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

ahoj, mam octavii 2002, elektricke zrcatka + vyhrivani. Podarilo se me opatrne vyloupnout sklo u ridice. Na konektorech jsem nameril 12V pri zapnuti vyhrivani zadniho skla + prepinac na zrcatka byl taktez nastaven na vyhrivani. Kdyz jsem prepl zrcatkovy prepinac na L nebo P, tak jsem nameril jen 5V - je to spravne?

A dalsi vec, v prirucce je, ze samotne sklicko se da zmerit ohmetrem, nameril jsem 13ohmu, V DP je ale 3-6ohmu? Mam to sklo spatny?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 rok později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zajímavý, já mam octu 2003 a zrcátka mi začnou hřát, když mam ten joystick otočenej tečkou na výhřev a výhřev zadního skla zapínat nemusim... Když to nepřepnu na L, nebo P tak to hřeje pořád. Mam prasklý jen sklo u spolujezdce, tak se na to chystám. De to vyndat bez rozebrání krytu ? Někde sem tu čet, že se to jen vycvakne, ale trochu se toho bojim, nerad bych to zmrvil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D

Vždycky jsem si myslel, že je to pouze s vyhříváním zadního okna :D

Asi pozůstatek z Feldy.

Dobře vědět.

Ale pozor! Tohle je pouze u komfortní elektroniky, tj. el. okna, el. zrcátka a vše co do toho patří.

Kdo má pouze el. zrcátka, tak platí stále, že topí jen když topí zadní okno. Viz schémata:

post-57881-0-10507300-1330074968_thumb.jpost-57881-0-12923300-1330074980_thumb.j

Na prvním schématu propojení Z1 (pouze u vozidel s elektricky ovládanými a vyhřívanými zrcátky) a pokračuje do druhého schématu, kde jde na jeden konec spirál vyhřívání zrcátek.

U zapojení s komfortní elektronikou by jste propojení Z1 hledali marně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den mam octavii 2003, elektricke zrcatka + vyhrivani a nemohl by někdo ukázat jak se dá vycvaknout to sklo ze zrcátka docela se bojím když zaberu tak že praskne.Přestalo mi jít vyhřívání a natáčení LP zrcátka

Děkuji za pomoooooc :kol-32:

Editováno: , autor: Zdeněk Fabiánek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

nějaký hazl mi dnes ukopl pravé zpětné elekricky ovládané zrcátko. Dá se koupit jen ten držák, nebo se musí zrcátko koupit celé? Octavia 1,6 1998.

Přesně stejně to měla ulomený manželka na svém autě - brnkla zrcátkem o zrcátko a jak je to za ty roky zatuhlý a hliník zoxidovaný, tak to takhle "upadlo". Zbytek zrcátka netknutý a na druhém autu se taky nedalo nic najít. Typ zrcátka originál v laku, takže v autorizovaném servisu za nejmíň 4 litry, s použitím číny a místní lakovny za 2, z vrakáče v barvě (se štěstím stejné) za litr a cestou kompletace z jiného v jakékoliv barvě s poškozeným krytem prý pár stovek podle toho jak moc je to vrakáčové poškozeno.Každopádně by s tím bylo moc běhání, ježdění a času je málo, takže jsem se na 2 hoďky zavřel do dílny a spravil to.1. Demontáž, rozložení na prvočinitele - kryt zrcátka, zrcátko, spodní kryt, vnitřní mechanika, držák, dráty od vyhřívání odpojit, zbylé 3 odstřihnout.2. Ulomený pahýl vyhodit, pružinu nechat, to co máš na fotce (ten držák s ulomeným pahýlem) ručně stopkovou boční frézou na hliník profrézovat na průměr 16mm (stejný průměr je i na opačném díle, nemusí se tedy upravovat).3. Kulatina d16mm, na soustruhu protáhnout 10-tkou vrtákem a na jednom konci udělat držku pro ségrovku. Dvě tesařské podložky, protáhnout na 16mm, prostrčit do profrézované díry, nasadit podložku, ségrovku, nasadit protikus zrcátka, pružinu a udělat čárku. Znouvu rozebrat, drážku pro ségrovku na druhé straně udělat tak, aby byla pružina o 2-3mm zmáčknutá, zakrátit, srazit hrany a celý zkompletovat. Do svěráku jsem upnul čtyřhran 8x8 a přes něj se to dalo opřít a při montáži ségrovky na straně pružiny pružinu keštěma stlačit.4. Protáhnout kabel, spájet, zaizolovat, mamontovat kryt, spodní kryt, nacvaknout zrcátko a celý to vrátit na auto.Jediný problém, který s tím mám je ten, že ten původní pahejl co se ulomil se ulomil v tomto místě možná taky proto, aby to ochránilo dveře před deformací. Mohlo to být zeslabeno účelově. Teď je to natolik masivní, že pokud to někdo bude chtít ukopnout, tak to mám obavy vyrve ze dveří a nevím jestli je to tak uplně správně. Sklápění samozřejmě funguje tak jako dřív.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...