vizysz Vloženo 30. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 Zdravím.Potreboval by som poradiť.Pred rokom a pól mi pri výmene turba vyčistili EGR ventil, bol uplne zanesený,teraz to mám znovu + sacie potrubie.Čím to móže biť, poradte prosím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 31. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2010 Jediný lék na tento problém je zaslepení EGR ventilu. Já jsem odpojil jen podtlakovou hadičku, která ovládá EGR ventil a myslím, že to tak stačí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 31. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2010 Jj a na zimu zase připojit, aby se lépe ohřívalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiroch Vloženo 27. Duben 2019 Sdílet Vloženo 27. Duben 2019 (editace) Ahoj, podelim se o sve zkusenosti s cistenim a zaslepenim EGR, ktere jsem dnes podstoupil na sve Okte I. 1.9TDi 81kW, motor AHF, rv2000-predfacelift. Kdyz jsem se snazil rozebirat poprve, zasekl jsem se na 12tkach matkach dole na trubce, ktere se mi nepodarilo povolit. Zacetl jsem se znovu do nekolika for i na dieselpoweru a rekl si, ze to nevzdam. Jel jsem si do shopu pro WDcko a 12tkovy nastrcak na 1/2 orech. Pote co se kratkou jizdou motor zahral a po nastrikani WDcka se mi podarilo velkou racnou (1/2) obe matky celkem bez problemu povolit na prvni dobrou. Vedel jsem tedy ze muzu pokracovat. Den pred tim jsem sehnal 2 zaslepky na EGR o tloustce 5mm. Napred jsem zkousel dat zaslepku jen mezi EGR a trubku, ale jak se tu uz psalo, sla by tam na krec a byla by dost napnuta. Tam by se hodila nejaka tenci, tak do 2mm a tu ja nemel. Rozhodnl jsem se tedy pro zaslepeni obou stran. Trubka sla ven. EGR jsem vycistil (nemel jsem nic jineho k dispozici nez to WDcko a technickej benzin). Napred jsem pouzil mensi sroubovak k odskrabani pevnych usazenin z EGRu. Pak jsem pouzival hadrik namoceny do benzinu. Na fotkach je videt jak se mi to nakonec podarilo. Vim ze to neni idelani, ale je to urcite lepsi nez pred tim. Podtlakovou hadicku k EGRu jsem zacpal metrickym sroubem (asi 5mm, dlouhej asi 30mm). Proste mi tam dobre sel, ale ne zase prilis lehce :) VYSLEDEK: Zatim nemuzu rict nic vic nez, ze pocukavani, ktere mi to delalo predtim, se zatim neprojevilo. celkovy chod mi prijde plynulejsi a kultivovanejsi a hned ze startu pekne tahne (drive na studeny motor odspod tahlo, pozdeji pri zahratejsim motoru jen sporadicky - jako by Okta ztracela vykon, ale turbem to neni. Do nouzaku nepada, bylo cisteno). Editováno: 27. Duben 2019, autor: jiroch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.