Přejít na obsah

Snížené pružiny s koly R15 Antares


kysa

Doporučené příspěvky

Když já nevím - třeba Piškotův dráček je po snížení  "chic", protože to je kraťas a linie kola a podběhu má v přiměřené vzdálenosti, kdežto Riperův  "long" s kolama utopenýma do podběhů vypadá dost divně, nevím, co na tom snižování kdo vidí za zázrak designu... Navíc - až si s takhle sehnutým spodkem škrtnete někde o kanál třeba olejovou vanou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ibizu jsem měl 6cm vanou od země.... jinak řečeno krabička cigaret na stojato neprošla musela ležet na boku... Rooma mám zatím asi 8-9cm ale protože je tam celodekl od předu až po zadek tak je těch 6cm taky někde v místě kde je vana... Naprosto běžně škrtám v zimě o hrudky ledu a při nájezdu na obrubníky při prakování uložením zadní nápravy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ekkar:100 lidí 100 názorů :) a s těma kanálama se neboj,kličkujem i na rovný silnici lol  :smich:

Zážitek z dob dnes už téměř zapomenutých - můj nebožtík fotr jezdil na podnikovou rekreaci do jisté nejmenované vísky. I on byl "postižen" tuningovou vášní a tak jen co mu uplynula záruka na jeho tehdá nové Š105L se "třináctkama" (koupil tenkrát jednu z prvních "emkových"), už měl v garáži připravené krátké tlumiče i péra. Namontování těchto prvků pro něj byla otázka jednoho odpoledne - a asi týden nato jel na onu zmíněnou rekreaci - byl mašinfíra, měli to povinné od ROH. Do oné vísky vjel milý fotřík za traktorem, vezoucím plný "samosběrák" slámy - silnička je úzká, předjet nebylo jak, tak se coural "čtyřicítkou" za ním. A protože jel "natěsno", samozřejmě  přehlídnul, že z vozovky trčí kanál, čerstvě připravený na zvýšení asfaltového povrchu novou obalovačkou - a "chytil o něj" příčkou pod převodovkou. Samozřejmě nedojel - celý agregát měl v momentě posunutý asi o 6cm dozadu - utržené uložení dolní příčky převodovky, ohnutá příčka motoru, vytržené šrouby této příčky ze skeletu... Měl kliku, že byl půl kiláku od zotavovny a že jeho kamarád vlastnil už v té době vlek na osobní auto - a vozidlo schopné takto naložený vlek odvézt, jinak by "stopětku" dopravoval domů nevím tenkrát jak...

Pánové - fandím vám - ale BACHA...!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když posadím auto níž ta trpí celá karoserie, zejména potom horní uložení a také veškeré sváry v karoserii, interiér atd...

Snížením vozu netrpí ložiska, to je součást neodpružené hmoty... Dalo by se polemizovat o ramenech...

Ložiska, ramena a klouby a potom vše ostatní trpí nasazením větších kol s nizkoprofilovými pneu a zejména potom s nižším ET...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Taky budu snižovat. Na zimu mám Antaresy 15" a na léto 16" Lantisi DaVinci Black. Takže to vidím jasně na Eibach -30mm. Měl jsem Eibachy jednou, V-Maxxi i KW, ale top byly Eibach. A navíc to byly červené Sportline myslím a ty byly -55/35.

Editováno: , autor: Losky83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...