Přejít na obsah

Fabia 1,4 MPI , 50 - KW , netáhne , sotva jede


Doporučené příspěvky

Odpovim najednou

- Tlak nezmerim, nemam tlakomer/ pripravek

-Cidlo je vedle olej filtru

-Z patice koukalo 3 mm kabliku, zbytek visel na buzirce. Oholil jsem a pripajel, po promereni ( propipnuti) s koncem svazku u RJ uz ok

- Ano hned po nastartovani a dyl to toci, kdyz po nastartovani chci přidat plyn dusi se ihned, po chvili uz s opatrnosti muzu pomalu slapat na plyn, ale jede to hur nez embecko

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kontrolka svitila jeste pred vymenou vseho.. ale napichli jsme to az po vymene..

Byl to kablik od cidla vacky a jeste ted pred napichnutim na vag jsem promeril zasuvku co jde do cidla a dle hodnotz DP OK. Jen pro kontrolu opravy kabliku.

Po na pichnuti, vymazani chyby , 2 sec ok, pak opet znovu to samy viz obr.

Takze vse furt stejne , zkusim jeste vyndat vstriky a vycistit. Nekde jsem tady cetl ze tuto chybu a chovani muze zpusobit rozvody o zub...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, neda mi to a musim to napsat.

Dnes jsme se na to koukli znovu a lepe. Stale dokola to psalo chybu cidla vacky...

Takze jak jsem psal ze se s hridelema nehybalo a nove soukoli se preci musi dat na stejne misto, tak se bohuzel ale zapomnel dat kolicek do zamku,tudiz jednoduse ozubene kolo na vacce bylo posunuto o 3 zuby a bez zajistovaciho kolicku,jendotazene sroubem...

Kolicek totiz zustal na starem ozubenem kole, jeste ze nic nevyhazuju :-)

Takze rozvody udelany spravne a F1 jede jako dabel , trosku jeste kolisaji otacky volnobehu ale to uz nejak doresim....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...

zdarec, fabia 1.4mpi 50kw AME, zacala skubat na volnobeh a i pri zrychlovani, ne ale vzdy ... cidlo teploty je nove, sundal sem listu zapalovaci, oddelal sem z ni ty gumy a jedno to perko je rezave.. ostatni tri jsou pekne leskle a ciste, mam se priklanet k tomu, ze lista odchazi na vecnost __?? zkousel sem ji a jikra jde stridave ze vsech 4 kontaktu ... svicky jsou pekne, suche.. vstriky funguji ,,, hlavne me neni jasne ten jeden rezavy kontakt

zadna kontrolka nesviti

Editováno: , autor: leo_pipes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ja mam podobny problem s tymto motorom. Je divny dusi sa. Okamzita spotreba na volnobehu mi ukazuje s vypnutym ventilatorom a svetlami bez hybania volantom 1,1 l/hod, co ine rovnake motory ukazuju tak 0,6-0,7 l/hod. To je sialene. Ked uvolnim viecko oleja zacne mi odtial fukat vzduch s benzinovym zapachom. Ked som skusal iny motor a otvoril som viecko, nefukalo nic. Pri zavreti viecka kleslo na otackach ale hned ich pekne vytiahlo, moje auto ale nijak takto nereaguje. Vie mi niekto povedat, ci to fukanie z otvoru na nalievanie oleja je normalne aj s tym bezzinovym smradom, alebo nie. Nechce sa mi to davat do servisu, lebo mam strach, ze si vypytaju tolko co ma auto hodnotu. a to sa mi platit fakt nechce. Je tanto popis indicia na nejaky konkretny popis?

Dakujem!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...