Jump to content
MikyL

Koncovka výfuku Octavia II FL

Recommended Posts

Zdravím,

nemáte někdo náhodou na vaší Octavii II FL s motorem 1,6 MPI namontovanou tuhle orig.koncovku výfuku

https://eshop.skoda-auto.cz/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10001&productId=1100000000069136&langId=-11&parent_category_rn=70000000116

Marně jsem hledal na internetu nějaké lepší foto, né pouze záběr na detail.

Zajímal by mě pohled na celej zadek z dálky a z boku.

Dík

post-50674-086910600 1281080865_thumb.jp

FDC609003.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam jsem se díval, ale chtěl bych to vidět na tom FL .

Edited by Luďa
necituj předchozí příspěvky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predtim, nez sem poridil koncovku vyfuku, sem narazil tady na toto tema a taky sem nikde nenasel foto teto koncovky na FL. Tak prikladam foto te moji, treba to nekomu jeste pomuze pri rozhodovani :)

post-31310-0-15495900-1302331921_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dal sem ji tam presne podle rozmeru v navodu. Ale tak asi je to jedno jak tam je, jak se to komu libi.

Tady jim taky vic kouka:

FDC609003.jpg

post-31310-0-87148900-1302333297_thumb.j

post-31310-0-75509000-1302333309_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahojte, řeším koncovku výfuku mám octu facelift, ale nevím, kterou vybrat.... Líbí se mi origo škoda, našel jsem dva typy FDC609001 šroubovaná a FDC610001 navařovaná. U té šroubované mají na fotce předfacelift nárazník, tak nevím, jak bude vypadat s facelift nárazníkem. Nemá někdo fotku facelift nárazníku se šroubovanou koncovkou? Ještě by mě zajímal rozdíl mezi tou šroubovanou a navařovanou, je nějaký rozdíl ve vzhledu (jiný princip přichycení je mi jasný :) ). Chtěl bych, aby to vypadalo decentně, prohlížel jsem si několik fotek a někdo má koncovku vystrčenou více někdo méně..., je to dáno jenom zkrácením výfuku při montáži nebo se liší i délka jednotlivých koncovek? Předem díky za každou radu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, na te me fotce, co je o par prispevku vys mam sroubovanou koncovku na faceliftu. Vyfuk mam uriznuty presne podle navodu a koncovku nasazenou na doraz. Objimky se sroubama nejsou vubec videt, krasne se tam skovaji, kdyz je otocis jakoby nahoru a nenechas to trcet nekam dolu. Vyhoda sroubovane koncovky je, ze si ji pridelas sam doma behem chvilky, ale zase ti ji taky nekdo nenechavy muze odsroubovat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kdyz uz jsme u tech koncovek, ma to pouze "vizualni" efekt, nobo i audio? tzn, je to jen lepsi na pohled, nebo to vydava i lepsi zvuk? diky za odpoved :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosím kolegy kteří již mají namontovanou - navařenou orig. chromovanou koncovku výfuku,aby zde napsali jak to vypadá v místě navaření (jak rychle to koroduje).

Pokud se nemýlím i u šroubovací je třeba zkracovat výfukové potrubí , nebo je to jinak ?

Jedná se mi především o vozy s TSI motorizací - naftové měli dříve zahnutý konec potrubí -tam není co řešit se zkracováním.

Přemýšlím právě o koncovce a pokud je třeba řezat i u šroubovací ,myslím že by byla lepší navařovací.

Díky za reakce

Edited by stanmar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Máro, mrkni do příspěvku číslo 6:

Tam jsou i fotky a přímo na TSička ;) A na spodních dvou obrázcích máš i přesně naznačený jak daleko od koncového tlumiče výfuku řezat a následně nasadit koncovku ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosím kolegy kteří již mají namontovanou - navařenou orig. chromovanou koncovku výfuku,aby zde napsali jak to vypadá v místě navaření (jak rychle to koroduje).

Pokud se nemýlím i u šroubovací je třeba zkracovat výfukové potrubí , nebo je to jinak ?

Jedná se mi především o vozy s TSI motorizací - naftové měli dříve zahnutý konec potrubí -tam není co řešit se zkracováním.

Přemýšlím právě o koncovce a pokud je třeba řezat i u šroubovací ,myslím že by byla lepší navařovací.

Díky za reakce

Co jsem koukal na obrázky tý šroubovaný koncovky na OB autodíly, tak se zdá bejt o dost kratší než ta vařená, takže je možný, že se výfuk neřeže (zvlášť TSI, kterej je rovnej) - viz šroubovaná http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-octavia-ii-facelift/exterierove-doplnky/skoda-octavia-05-koncovka-vyfuku-1-8tsi-1-9tdi-2-0fsi-id:3395.eshop vs. vařená http://a.d-cd.net/78294u-960.jpg Ale pro jistotu by to chtělo vidět návod k tý šroubovací.

Měl bych podobnej dotaz. Jaký budou originální koncovky v kombinaci se zadním nárazníkem RS? Ta vařená koncovka nejspíš půjde navařit o pár cm dál, ta šroubovaná netuším...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honzo,dík to už jsem viděl (to je ovšem obr. na Mpi motory, mne zajímá nejlépe 1,8 TSI)),ono asi záleží na motorizaci,asi budu muset zajet do servisu,protože pokud by se muselo řezat,tak to já dělat doma určitě nebudu,ovšem v tom případě bych si asi koupil rovnou navařovací.

viteKH : to mi právě vrtá v hlavě,mám pocit že dřív byla ta šroubovací o něco delší.

Edited by stanmar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honzo,dík to už jsem viděl (to je ovšem obr. na Mpi motory, mne zajímá nejlépe 1,8 TSI)),ono asi záleží na motorizaci,asi budu muset zajet do servisu,protože pokud by se muselo řezat,tak to já dělat doma určitě nebudu,ovšem v tom případě bych si asi koupil rovnou navařovací.

jo tak... to víš, pro mě je benzín jako benzín :kol-28:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dle vyjádření servisního technika je nutno zkracovat výfukové potrubí jak u navařovací tak i u šroubovací koncovky - domnívám se ,že to bude platné pro většinu motorizací -( informoval jsem se na 1,8 TSI combi).

post-33271-0-24579900-1360847374_thumb.jpost-33271-0-51322500-1360847382_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Také by mě to zajímalo a rád bych slyšel od někoho z praxe, že se u 1.8 TSI (liftback) řezat nemusí - připadá mi výfuk akorát (nasadit na doraz, přitáhnout). Ale slyšel jsem zatím opak :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mě to nedalo a napsal jsem jen pro info do několika autorizovaných servisů .

Pominu že odpovědí nepřišlo ani 40 % -emailová komunikace je asi passé...

Nicméně zkracování by mělo být provedeno i u šroubovací - zarovnání potrubí na rovinu.Na zkracování u obou typů se shodli kupodivu všichni.

Někde mi udávali,že je šroubovací na starší provedení, jinde zase ,že je navařovací na vůz který má spoiler nárazníku...nebo mi rovnou doporučili abych při objednávání udal týden / rok výroby a tím že zjistím který typ je vhodný.

No na to, že jsem udal že se jedná o O II combi 1,8 TSi + r.v. tak mi tedy moc neporadili.

Takže mě stejně čeká návštěva servisu...

Nejlepší by bylo,kdyby sem všichni ,kteří již mají namontovanou či navařenou koncovku napsali jakou motorizaci mají a co si tam dali...Případně i foto jak to vypadá v reálu.

Já bohužel nejsem schopen více poradit ,protože nevím o nic víc než před pár dny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koncovka výfuku u 1.4 TSI:

post-32075-0-64193700-1367065162_thumb.jpost-32075-0-18443100-1367065193_thumb.jpost-32075-0-85907400-1367065194_thumb.jpost-32075-0-43936200-1367065196_thumb.j

Porovnání bez koncovky a s koncovkou:

post-32075-0-00993700-1367065400_thumb.jpost-32075-0-36632500-1367065406_thumb.j



Koncovka krátce po montáži na dva roky starém autě (výfuku):

post-32075-0-49665800-1367065318_thumb.j


Koncovka rok a 16 000 km (z toho asi 5000 km v zimě) od montáže:

post-32075-0-58900200-1367065354_thumb.jpost-32075-0-34308600-1367065356_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...