Přejít na obsah

Zatuhlé stěrače


Fido

Doporučené příspěvky

ahoj tak som tu zas,uz mi odisli uple predne stierace,zadny stierac,smerovky,odstrekovace,topenie nefuka.mam octaviu kombi elegance rok 2001.auto startuje bez problemu,svetla a vystrazne funguju.tak ja neviem.prosim o pomoc.mimochodom pocul som rapcanie v palubovke, potom to este fungovalo 1 den a potom koniec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak aje to, je to rele c.100 inak diki za odpoved,mohli bi ste mi poradit kde to objednat on line,ja zijem v anglicku a tu to je samy magor ,diki.

Ahoj, no mám taky problém se stěračema, ale nikdo nemůže přijít co je stím, mraky hodin tady na foru a mraky hodin u auta. Každopádně díly a dobré ceny najdeš na www. skoda-dily.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj. Mám nějaký neidentifikovaný problém s předními stěrači. Nastartuju a když naběhne motor, chvíli to trvá, než se rozeběhnou. Jednou se mi nehly vůbec, jednou dokonce šly pomalu a potom se časem rozeběhly. Možná to bude motorkem, zkoušel jsem to prostříknout ty táhla, zatím jedou, ale pořád jim dlouho trvá, než se rozjedou, řádově 10 vteřin, pak se teprv chytnou...díky za radu.

Mám po problému. Prostříkání a promazání nepomohlo, byl jsem s tím pak v servisu, řekli mi, že to je na "přepákování", tak jsem to nechal udělat a šlape jako hodinky. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Zdravím,

když budu vyndavat ten mechanismus táhel na stěrače, vyndavá se to zároveň i s motorkem, nebo bez něj? V případě, že jdou provést obě varianty, která je lepší na demontáž i montáž? Já měl zatím sundaný ty plasty pod oknem a viděl jsem tam 3 šrouby na torxi. 2 pod osičkami stírátek a 1 pod motorkem. Stačí odšroubovat pouze tyto 3 šrouby a jde to dolů, nebo již tam je víc?

Nevíte někdo, kolik stojí ty plasty pod oknem? Jeden se mi podařilo při sundavání poškodit a už tam tak dokonale nesedí.

Editováno: , autor: pitrs1971
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 7 měsíců později...

Ahoj. Tez jsem dnes vymenoval tahla. Koupil jsem origo skodovacky, za ktery jsem si oproti neorigo priplatil asi 400,- jen ty origo nemely ty dva mezikusy s takovou pakou (s tisicihranem) ktera je narazena na motorku. To jsem vzal z te stare sady. Nizmene ta neorigo ma vse v sobe, ale prodejce mi to nedoporucoval, ze uz se mu to parkrat vratilo, ze byl napriklad strzenej ten tisicihra nebo ze to fungovalo cca pul roku.

Proc pisu ale ja.

Vzhledem k tomu, ze jsem to jiz delal po nekolikate (demontaz a montaz tahel), slo to bez problemu. Poprve jsem to tez resil cistenim, grafitovou vazelinou a novymi gumovymi podlozkami, ovsem takovato oprava mi vydrzela cca 1 rok. Pak se akce opakovala a najedne strane opet doslo k totalnimu zatuhu (dnes), coz bylo videt z motorku, ktery jako by dodelaval. Rozdil mezi rychlosti 1 a 2 byl tak nepatrny, ze to jasne ukazovalo, ze je opet jedno nebo obe tahla zatuhla. Po odpojeni te prevodni tycky na jednotlive strany tahel jsem si overil, ze je motorek v poradku, nebot behal jak ma a mezi rychlostmi byl viditelny i slysitelny rozdil.

Vymenu jsem provedl a vse beha jako zamlada...

Mam spise jen takovy dotaz: koupil jsem originalni krytky 2 + 2. Prvni dve jsou gumove a pudorysne obtekaji ten plech toho tahla. Maji tvar pul-elipsy nebo taky paraboly (myslim tu hranu ty gumy zespod). To mi jasne ukazovalo na to, ze musi jit na tahlo (tisicihran kazdeho tahla) jako prvni. Pak jsem ovsem koupil jeste dve cerne umelohmotne krytky/prachovky ve tvaru cleniteho krouzku (dolni cast rozsirena, nahore obteka ten tisicihran), ktere se nasazuji primo na ten orech kazdeho sterace (opet tam kde uz jsou ty gumove). Ty tam puvodne byli jiz z vyroby namontovane. Problem ovsem nastava v tom, ze kdyz jsem je tam nechal jak byly, nesla pres ne navliknout ta gomova parabolicka krytka. Ten rantlik by byl zdeformovanya nedrzelo by to na sobe. Naopak to slo (v opacnym poradi - napred gumova parabolka a pak umelohmotny krouzek), ale zda se mi to takovy divny. Kdyz je natom tisicihranu napred ta gumova parabolicka, ktera se na nej krasne prisaje a az pak je tam ta umelohmotna, ktera objima ten vorech a jakoby doseda na tu umelohmotnou, pusobi to trocha divne. Ja tam driv ty umelohmotny vubec nemel a ty gumovy byli roztrhany. Tak ze tam tekla voda, coz v kombinaci s tim, ze okta stoji porad venku, urcite na zivotnosti tahel nepridalo.

Jak to tam mate vy ? V jakem poradi ? Diky za echo...

Editováno: , autor: jiroch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...

Ahoj, oživím toto starší vlákno, delší dobu se stěrače sekaly, vše jsem vyčistil a namazal, cca po 3 měsících jsem jel opět v dešti a tentokrát to dopadlo tak, že se ramínko levého stěrače zlomilo, mechanismus byl tak zatuhlý, že se prostě zlomilo. Jak se prosím vyndavají komplet stěrače, na stranách vidím torxe v gumovém lůžku, ale drží to ještě někde a za boha nevím kde. vůz mam OII 1.9 je mechanismu ve FL v něčem lepší, případně šel by použít (mechanismus z auta r.v. 2010 bude v dobrém stavu a za pakatel). Díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Mam spise jen takovy dotaz: koupil jsem originalni krytky 2 + 2. Prvni dve jsou gumove a pudorysne obtekaji ten plech toho tahla. Maji tvar pul-elipsy nebo taky paraboly (myslim tu hranu ty gumy zespod). To mi jasne ukazovalo na to, ze musi jit na tahlo (tisicihran kazdeho tahla) jako prvni. Pak jsem ovsem koupil jeste dve cerne umelohmotne krytky/prachovky ve tvaru cleniteho krouzku (dolni cast rozsirena, nahore obteka ten tisicihran), ktere se nasazuji primo na ten orech kazdeho sterace (opet tam kde uz jsou ty gumove). Ty tam puvodne byli jiz z vyroby namontovane. Problem ovsem nastava v tom, ze kdyz jsem je tam nechal jak byly, nesla pres ne navliknout ta gomova parabolicka krytka. Ten rantlik by byl zdeformovanya nedrzelo by to na sobe. Naopak to slo (v opacnym poradi - napred gumova parabolka a pak umelohmotny krouzek), ale zda se mi to takovy divny. Kdyz je natom tisicihranu napred ta gumova parabolicka, ktera se na nej krasne prisaje a az pak je tam ta umelohmotna, ktera objima ten vorech a jakoby doseda na tu umelohmotnou, pusobi to trocha divne. Ja tam driv ty umelohmotny vubec nemel a ty gumovy byli roztrhany. Tak ze tam tekla voda, coz v kombinaci s tim, ze okta stoji porad venku, urcite na zivotnosti tahel nepridalo.

Jak to tam mate vy ? V jakem poradi ? Diky za echo...

 

Zdravím, nemohl by toto někdo zodpovědět? Právě to zde řeším :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...

Nazdar lidi, tedka sem resil zatuhle sterace, v nejvetsim lijaku se zastavily, tak sem koupil cely mechanismus novy a tedka to sice jede hodne rychle, ale dela to divne zvuky. Natocil sem video pro představu a vsimnete si, ze se hybe cely ten plech pod oknem. Napada někoho cim to muze byt? Ze bych to spatbe slozil? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem měnil, taky mi to lehce klepalo, tak jsem to táhlo prostě uchopil za uložení těch osiček, lehce ohnul a bylo to OK. Měl jsem to těžší v tom, že jsem dával ramena O2, a ty mi pak lítaly víc do šířky (lehce se přikloní úhel osiček směrem ke sklu) a levý se pak dotýkal sloupku, nastavit kompromis byla docela chuťovka :-).

Editováno: , autor: Viktor X
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 8 měsíců později...

Tak dnes mi umřeli stěrače, po cca 3 tydením klepaní se dnes sterače zasekli a je slyšet pouze točící se motorek. Zitra to rozeberu a kouknu v případe nemožnosti opravit bych potřeboval ETKA radu. Jelikož majitel tam predemnou daval neorigo mechanismus chci koupit original, ale kompletní tzn. i stěma pohaněcíma táhlama a tou malou častí od motorku k tahlů, prodává škoda takovy komplet? Nebo musím objednat po častech? nebyl by nekdo ochotny vypsat potřebné díly popřípadě ceny? Děkuji moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mockrat děkuj, kdyz to bude total K.O. alespon mohu do Škodovky zavolat. Jen se zeptam ještě to tahlo 1J0 955 325A  je zřejme stejne a budu ho potřebovat 2x že? jinak beru Díly 1u1 955 603c + 535 955 121A + 1j0955229+ 2x tahlo  a mělo by to byt komplet. Ramínka a motorek nepotřebuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Přátelé, kamarádi. Jako všichni v tomto vlákně, dopadnul jsem stejně a stěrače během pár dnů skončili a zastavili se. 

Ovšem při pokusu o rozebrání jsem skončil dřív, než jsem vlastně začal. Za žádnou cenu nemůžu sundat ten plast pod sklem. Nemáte na to někdo nějakej fígl? Moc díky za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...