Jump to content
Pepa007

Tempomat a všetko s nim súvisiace.

Recommended Posts

Prosím nevíte někdo jak zapojit tempomat ve Fabii model 2006. Je tam změna v zapojení oproti předchozím.

konkrétně Fabia Combi 1,4 TDI 59kW

Kabeláž mám z Molpiru a ani oni nevědí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

podle mnou neoverene informace je zapojeni stejne jen v MR2006 uz neni priveden drat z RJ motoru do pricne steny - nas znamy konektor T10 bily :-)

zkus pohledat jestli je to pravda,prip.zkopirovat zapojeni ze strarsiho MR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Strojvůdce

Co tady před sebou čtu návod z molpiru, tak původně bílý vodič do dělící stěny do svorkovnice T11a/PIN10 a od MR2005 do svorkovnice T11b/PIN6. Jestli to je ono? Pokud teda MR2006 nejni zase jináč. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Guest
podle mnou neoverene informace je zapojeni stejne jen v MR2006 uz neni priveden drat z RJ motoru do pricne steny - nas znamy konektor T10 bily :-)

zkus pohledat jestli je to pravda,prip.zkopirovat zapojeni ze strarsiho MR

No ale ten bily někam musíš zapojit . Je to komunikace s ŘJ. starší zapojení mám , ale ani do r 2004 (bílý konektor T10), ani novější zapojení červený konektor nejde použít.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Co tady před sebou čtu návod z molpiru, tak původně bílý vodič do dělící stěny do svorkovnice T11a/PIN10 a od MR2005 do svorkovnice T11b/PIN6. Jestli to je ono? Pokud teda MR2006 nejni zase jináč. :D

MR 2006 je opravdu zase jinak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, tak to budeš ty ten druhý zoufalec o kterým mluvili v Molpiru :-)))

Zjišťuju to všude možně a zatím výsledek žádný, všichni říkají:" Mělo by to tam jít, ale ještě jsme to nedělali...". Kdybych něco zjistil, dám vědět.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prosím nevíte někdo jak zapojit tempomat ve Fabii model 2006. Je tam změna v zapojení oproti předchozím.

konkrétně Fabia Combi 1,4 TDI 59kW

Kabeláž mám z Molpiru a ani oni nevědí.

Stále aktuální. Neumíte prosím někdo poradi pro MR2006

Share this post


Link to post
Share on other sites

nerozesmívám.Jeden známý šel u nás do škodovky,vůbec ho neznají,slušně požádal a dostal.Jasně,záleží i na přístupu techniků,ale všechno jde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
je takový problém zajít do škodovky,slušně požádat o schéma??

To jsem samozřejmě zkusil. Technik mi za dva dny vítězoslavně předal vytištěný návod. A tam bylo zapojení do 2004 a 2005. MR 2006 bohužel ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
je takový problém zajít do škodovky,slušně požádat o schéma??

To jsem samozřejmě zkusil. Technik mi za dva dny vítězoslavně předal vytištěný návod. A tam bylo zapojení do 2004 a 2005. MR 2006 bohužel ne.

No víš co, zkusím sednout do auta a zajedu do servisu u nás.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem se vrátil a takový dotaz? Měl jsi to rozdělané? Oni totiž žádné nové zapojení nemají, tedy přesněji - zapojení MR05 by mělo být shodné s MR06, onen bílý drát na červený konektor dle mnou dodaného schema v manuálech. Žádné schema MR 06 tempomat nemají a snad není, protože jsem viděl spoustu schemat 06 rozdílných od 05, ale tempomat odkazuje na provedení 05.

Tedy, máš tam červený konektor T11?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak nějak jsem si to myslel.Nějaké schémata mám doma a pokud vím od 05 se žádné inovace nedělaly.Schéma zapojení pro 05 jsem taky měl,ale nějak jsem to nezalohoval a klekl pp

Share this post


Link to post
Share on other sites

jednodussi je tady se ptat dokola nez vzit sroubovak a podivat se... :-)

jediny rozdil u MR06 byl ten ze nevedl drat od rj do pricne steny + od MR05 je kontakt premisten do jineho konektoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jednodussi je tady se ptat dokola nez vzit sroubovak a podivat se... :-)

jediny rozdil u MR06 byl ten ze nevedl drat od rj do pricne steny + od MR05 je kontakt premisten do jineho konektoru.

No ale o tom tu od začátku ta debata je . Kam bílý drát přes který jde komunikace s Řj motoru. Opakuji je to jinak než MR2005 a předchozí verze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Walker bohuzel zatim neporeferuje, neb se objevily drobne problemy. Ale je to v reseni. Kazdopadne az budu mit tempomat funkcni, tak dam vedet :-).

W

Share this post


Link to post
Share on other sites
je takový problém zajít do škodovky,slušně požádat o schéma??

Není, já jsem to řešil přes 3 autorizované servisy a to tam mám dost dobré kontakty a stejně jsem nepochodil. Schémata mají ty dvoje a pro MR 2006 nemají žadné změny a prý by to tam mělo jít, ale nikdo z nich to ještě osobně nemontoval.

Jinak podle informace z dnešního dopoledne by zapojení mělo být shodné jako MR2005, ale je tam změna v programování tempomatu, nicméně to auto tady budu mít až příští týden, tak zatím berte tuto informaci jako jedna paní povídala a až to budu mít ověřené tak dám vědět.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jednodussi je tady se ptat dokola nez vzit sroubovak a podivat se... :-)

jediny rozdil u MR06 byl ten ze nevedl drat od rj  do pricne steny + od MR05 je kontakt premisten do jineho konektoru.

No ale o tom tu od začátku ta debata je . Kam bílý drát přes který jde komunikace s Řj motoru. Opakuji je to jinak než MR2005 a předchozí verze.

Novější schema než které tu je není, ani ve škodovce, osobně jsem tam byl, můj dotaz trvá, jakej tam máš konektor? měl jsi to rozdělané? nebo ti jen někdo řekl, že to je jinak?

Je to s nej pravděpodobností, že to je tak jak píše honzik.

Třeba páté dveře MR06 taky nejdou dálkáčem (trojtlačítkovým) otevřít, chybí drát komunikace.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jednodussi je tady se ptat dokola nez vzit sroubovak a podivat se... :-)

jediny rozdil u MR06 byl ten ze nevedl drat od rj  do pricne steny + od MR05 je kontakt premisten do jineho konektoru.

No ale o tom tu od začátku ta debata je . Kam bílý drát přes který jde komunikace s Řj motoru. Opakuji je to jinak než MR2005 a předchozí verze.

Novější schema než které tu je není, ani ve škodovce, osobně jsem tam byl, můj dotaz trvá, jakej tam máš konektor? měl jsi to rozdělané? nebo ti jen někdo řekl, že to je jinak?

Je to s nej pravděpodobností, že to je tak jak píše honzik.

Třeba páté dveře MR06 taky nejdou dálkáčem (trojtlačítkovým) otevřít, chybí drát komunikace.

Tak na tvou radu jsem to zespodu rozdělal. V červeném konektoru je opravdu volný tedy neobsazený pin6 (foto z fabia Cedrych při pohledu od motoru).ostatní piny jsou obsazené.

V mém případě nepřichází asi v úvahu se tam zespodu dostat. Mám tam GPS a spoustu kabeláže navíc . Je to služební vůz.

Dnes jsem to z nedostatku času musel zabalit. Zkusím v sobotu nebo v neděli se tam dostat od motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od motora sa Ti tam bude tazsie dostavat (neviem ci sa dostanes).Skus tie kable poodtlacat a dostat sa tam zospodu.Bude to asi rychlejsie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Strojvůdce

Od motoru se můžeš jenom podívat, jestli tam je drátek, pokud budeš připojovat tempomat, musíš bezpodmínečně zevnitř.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od motoru tu svorkovnici protlačí dovnitř.Daleko míň práce než ji zespoda dolovat,alespoň u nadupaných modelů.jednou jsem ji doloval zespoda a nechtěně urval jeden drátek a dovedete si představit tam něco letovat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...