michalhajek Vloženo 9. Červen 2012 Sdílet Vloženo 9. Červen 2012 (editace) ahoj, byl by někdo ochotný mě udělat tempomat do FRS I.? nejlépe z okolí zlína popř. tak okolí 50 km???? pokud jo písněte do zpráv. díky Editováno: 9. Červen 2012, autor: michalhajek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 9. Červen 2012 Sdílet Vloženo 9. Červen 2012 Frýdek-Místek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fmrhal Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 Dobrý den,mám dotaz.Fabia 1.9 Sdi r.v.2002,ŘJ motoru 038 906 012GD,BSG 6Q1 937 049B.Bude s touto kombinací fungovat tempomat?Díky za reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 no, myslím, že 6Q1 bude, snad pokud se nepletu, tak 6Q2 nekomunikuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 SDI a komfortka 6Q1 bude šlapat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fmrhal Vloženo 19. Červen 2012 Sdílet Vloženo 19. Červen 2012 SDI a komfortka 6Q1 bude šlapat Díky za reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 24. Červen 2012 Sdílet Vloženo 24. Červen 2012 Náhodou by sa nenašiel niekto z Bratislavy (a blízkeho okolia), kto by mi bol schopný pomôcť s inštaláciou tempomatu do auta? Samozrejme nie zdarma.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skodak22 Vloženo 9. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2012 Zdravim vsechny byl by nekdo ochotny nastavit pres VAG tempomat ve Fabii packa kabelaz je zapojena pripadne jeste aktivovat Trippling pokud to jednotka umi.Cena na dohode.Dekuji za nabidky Praha a okoli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vit.x Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 Skoda22: z vlastní zkušenosti doporučuji Ti dohodnout se s honza72 z MB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 (editace) Zdravím! No konečne som sa aj ja dokopal k montáži tempomatu. Páčky už mám nahodené, zatiaľ mi jediný problém robí ta svorkovnica na zadnej strane palubovky. Zhodil som spodný šoférov plast, aj na tú červenú svorku vidím, ale nedokážem ju ani za nič vytiahnuť. Releové platá mi nejdú vytiahnuť kvôli hrubému káblovému zväzku, čo ide z poistiek. Preto mám otázky - ako sa povoluje ta rampa, čo istí tie svorky? Stačí ju potiahnut len kúsok dolava, kým spraví cvak alebo ju treba potom ešte kolmo zdvihnúť či iný pohyb s ňou spraviť? Ako vyberiem tú svorku? Treba ju stlačiť prstami hore, dole, či na oboch koncoch? Posledná otázka - červený kábel z káblového zväzku nemá žiadnu dutinku ani pin - ako ho mám napojiť na ten brzdový spínač? Oholím drátik a jednoducho ho napojím, či dá sa to spraviť viac erudovane? (BTW na ktorý drátik to napájam - Červený či červenomodrý?) Velmi pekne ďakujem! Editováno: 19. Červenec 2012, autor: PaveloSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 Ok, tak menší update.. Červenú svorku sa mi podarilo vytiahnuť (závoru som mal stále v opačnej polohe, preto mi to nešlo) ale celá ta robota je neskutočný eklhaft... Na tej železnej hrane, čo je vidieť na druhej fotke sa mi podarilo si pekne rozseknúť ruku. Auajz, možno zajtra to bude chcieť štichy, uvidíme, ako sa to bude hojiť... Teraz ma už len zaujíma - ako sa odistuje ten pin? Tam dnu len niečo zastrčím, či to chce dáky správny pohyb? Nechcem ho zničiť zbytočným skúšaním... Dík zatím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomplejn Vloženo 20. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2012 Zdravím, vie niekto poradiť, usmerniť prípadne rozbehať tempomat na Fabii I HTP 40kw r.v.2003 kód motora AWY? Viem, že sa to dá, len neviem kde je chyba u mňa... Vychádzal som z návodu čo som kedysi našiel na tomto fóre, ale už sa stratil. Moja Fabka má BSG 6Q1, RJ motora je 03D906032A, číslo klapky musím pozrieť. Podľa návodu som skúšal vymeniť RJ motoru za takú čom má na konci 033 (dal som 03D906033C z 1,2 40kw 2006 BMD a zároveň som vymenil aj škrtiacu klapku z toho istého motora, pin zo svorkovnice sa pretiahol na RJ motora a preverilo sa zapojenie. Podľa VAGu všetko funguje, dá sa pridávať aj uberať ale v reále sa tempomat nechytá. Chybové hlásenie je niečo ako: Nedôveryhodný signál tempomatu. Keď máte niekto funkčný tempomat na takomto aute, prosím pozrite mi akú máte RJ motora, škrtiacu klapku a ako sa Vám to podarilo... Prípadne viete niekto určiť rozdiely v zapojení medzi AWY a BMD? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 20. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2012 Pavelo SK : Vycvakneš BSG, otočíš a necháš viset na drátech dolů.Odšroubuješ pojistkovou skříňku, odcvakneš dvě spony co drží silný svazek jdoucí do pojistek. Na panelu na kterém jsou relátka jsou na spodní hraně zboku na každé straně dva jazýčky, odjistíš a releový box stáhneš dolů. Konektory na svorkovnici příčné stěny odjistíš kovovou závoru do boku, poton šikovně zasuneš(dělám to levačkou ) ruku nahoru a shora na červeném (do r.v. 2005 bílý, po face od 2006 červený) konektoru zmáčkneš zajišťovací jazýček shora a konektor vyytáhneš. Stáhneš si ho mezerou dolů a na něm zamáčkneš fialovou pojistku, zasuneš pin a zpět zajistíš fialovou pojistku na červeném konektoru. Červený kablík-měl by být správně modro červený nebo modro černý zapojuji tedy naletuji na modro černý (myslím pojistka 7) do pojistkové skřínky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 20. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2012 Pepa007: Ďakujem za pomoc! Už sa mi to dnes doobeda podarilo naštastie dokončiť. Pri tej poistke na svorke som zbytočne zazmatkoval, lebo som myslel, ze funguje uplne inak ale nakoniec to bola pohoda. Viac menej ostatok inštalácie bol v pohode, trocha som maturoval pri "upratovaní" káblov, lebo napr. biely kábel, ktorý šiel do medzisteny bol až zbytoCčne moc dlhý, červený bol až moc krátky. Ten červený som nakoniec som napojil na brzdový spínač (oholil som červeno-modrý drátik, priletoval, poriadne zaizoloval) ale vôbec sa nepáčilo, ako som ho viedol, pretože ide spolu s ostatnými káblami dolu s tým hrubým zväzkom od lavej páčky potom na úrovni relátkového plata prechádza krížom popod volantovú hriadel na brzdový pedál. Sice som ho riadne upevnil na troch miestach, že nie je ani napnutý, ani nemá prílišnú vôlu, moc sa mi toto riešenie nepáči, ale vyzerá to, že funguje. Menšie postrehy k aktivácií a následnému skúšaniu: Treba mať vyčistenú pamät závad v na adrese 01, inak VAG zamrzne. Taktiež treba tempomat testovať pri väčších rýchlostiach (40+) a nie ako ja na parkovisku, lebo budete sklamaní, že nefunguje Prípadne ak by niekto z BA chcel pomôcť s tempomatom či požičať si náradie (torxy, M12 tisíchran na volant) tak sa mi kľudne môže ozvať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 22. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2012 (editace) Hej borci, potreboval by som ešte jednu radu. Zapájal som tempomat kamarátovi na Fabií 1.4MPI 50kW (ta s nižšou EURO triedou) Elegance (central, palubák, okná, zrkadlá). Červený šiel na brzdu, kde bolo stabilných 12V, modrý konektor vošiel do BSG a biely kábel šiel na medzistenu do bielej svorky, stredný pin úplne hore. Vag vypisuje následné chyby, keď sa zapne tempomat (tj keď sa prepne páčka z polohy ON do OFF) a vždy sa hneď objaví aj po zmazaní chyby. 17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal (v bloku 01 motor) 895 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal (v bloku 09 centrálna elektrika) Podľa rôznych zahraničných fór som vyčítal, že môže ísť o chybný prepínač na pedáloch, o chybnú páčku (páčka je komplet nová) alebo o chybné zapojenie bieleho kábliku. Ako viem najlahšie vydedukovať, čo z toho môže byť príčina? Ďakujem! PS: Neviem, či vôbec tempomat je aktívny, lebo keď som zadal 11463 do loginu, tak len sa vyplo to okienko na zadávanie kódu - žiadna potvrdzujúca správa, žiadna chyba, žiadne zamrznutie. Žeby predošlí majiteľ skúsil "nasucho" aktivovať funkciu tempomatu? Editováno: 22. Červenec 2012, autor: PaveloSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 22. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 22. Červenec 2012 Bílý kablík do dělící stěny Do r.v. 2005 bílá svorkovnice PIN 10, a od modelového roku 2006 (po faceliftu) do červené svorkovnice PIN nevím přesně snad 6 Je to někde v tomto vlákně popsáno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 22. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2012 Ano, biely káblik išiel presne do tej skorovnice, do toho PINu... aspoň teda dúfam. Skor sa mi zdalo, že spojkový spínač mal dáko vôlu a šlo s ním napríklad lahko hýbať/točiť. Nemôže byť KO? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 22. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 22. Červenec 2012 (editace) Podívej se na první stranu tohoto vlákna Jak máš svorkovnice, který je to rok výroby? I kdyby byl spojkový spínač KO tak ti tempomat bude fungovat jen vyletí otáčky motoru po sešlápnutí spojky Editováno: 22. Červenec 2012, autor: Pepa007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 22. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2012 Hops, no rok výroby som zabudol napísať, ale napísal som, že je to 1,4MPI... presný RV neviem, ale podla EČV tipujem, že je to ešte okolo roku 2000. Tak či túto problematiku mám naštudovanú, je to pred-FL model, čize svorkovnicu to má obojstrannú, kábel bol zapájaný do lavej strany, biela svorka úplna vpravo hore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 23. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2012 bílý kabel máš špatně zapojený, zasunul jsi tam ten pin pořádně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 23. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2012 No budem to musieť evidentne skontrolovať... Preto ale sa pýtam na tú možnosť, či to nerobí aj spojkový spínač, pretože jeden člen Uhlíř Petr v tomto vlákne riesil tento istý problém a bol to nakoniec spojkový spínač () Ok, no tak skúsim pozrieť ešte raz ten PIN a prípadne by som mohol zo svojho auta zobrať spojkový spínač a skúsiť ho, alebo sú to dosť krehké záležitosti a neradíte mi s tým hýbať? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 23. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2012 Jo přesně je to dost křehké demontáž montáž zvláště nesprávný postup. Hrozí ulomení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 24. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2012 OK, tak s tým spínačom asi nebudem zatiaľ moc laborovať - kanál 66 mi snáď bude vedieť prezradiť jeho funkčný/nefunkčný stav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
berki1 Vloženo 31. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2012 (editace) Ahoj všem. Chci se zeptat, pokud mám již namontovaný tempomat a chystám se vyměnit BSG jednotku, můžete mi napsat postup, jak aktivovat ve VAG tempomat nebo bude pořád aktivní? BSG vyměním 6Q1 937 049 za 6Q1 937 049D. Děkuju všem za pomoc. Editováno: 11. Srpen 2012, autor: berki1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ilco Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 Ahojte vsetci...neviem si rady s tempomatom ludia snad mi poradite... v prvom rade sa chcem opytat mam FRS 05 a mam tam RJ 038 906 019 AF (nemala by byt LA?) takze...zapojenie by malo byt cele v poriadku... piny z packy idu...pin2(packa) do pin5(xs3) ...pin5(packa) do pin2(xs3) ...pin3(packa) do pin6(xs3) ...pin4+7(packa) do pin3(xs3) + z tadialto este napajany biely kabel do cerveneho konektoru pin 6alebo8(vpravo 2.zvrchu) ...pin6(packa) na brzd.konektor (pri stlac.brzdy zmeni napetie) malo by to byt ok BSG mam 6Q1937049D nasledne akt.VAGom kod 11463 obcas mi vyhodilo chybu nesmyslny signal rychlosti... tempomat nefunkcny...jedine co ma napadlo ze ak je tam ina RJ motoru...ta AF ci nemala inde pin na ten tempomat...teda ten biely kabel z cerveneho konektora ci sa pripaja na spravne miesto do RJ... dakujem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.