Přejít na obsah

Denní svícení


virgin

Doporučené příspěvky

Jo jinak nápad LED z FIIRS je taky výbornej. Když jsem FIIRS poprvé viděl na netu, říkal jsem si, že jsou z toho auta použitelný kola, LED svícení a sedačky. Jen u LED jsem nikde tenkrát nedohledal rozměr :-( ale vidím, že pasujou :palec2: A sedačky z FIIRS jsem si ozkoušel onekdá a super, jen co se nějaký budou objevovat na prodej, hned beru :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jde o to jakou souvislost to má s těma světlama? tady poradí jen ten co tomu hoví.Zapojovat to jinak je sázka do loterie bud to bude fungovat nebo se z toho zakouří. Dej to nějakýmu šikulovi od elektroniky,je tu naděje opravy za pár korun.

Jde o to, že píšou moduly s elektronickým řízením proudu, bez nich by to mělo taky jít, bo první světla to neměli, ale bude to asi blikat například při volnoběhu ze servem. Vyzkouším a uvidím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tangerine, Tangerine, měl jsi víc číst ty příspěvky tady; i Woody Ti radil, že ty kabliky k potkávačkám nemusíš zapojovat, pokud máš + od spínače světel. :doh Já jsem to ve svém příspěvku taky zmiňoval. Zas se Ti ty světla vypínají 2x :) Že ty musíš mít vždy něco extra?

A k těm mlhovkám:

Teoreticky by Ti stačilo přepinovat ty mlhovky ve spínači světel, ale mlhovky (jak už jejich název napovídá) nemají homologaci pro denní svícení. A některejm chráničům a pomáhačům by to mohlo vadit.

Zas v jednom vtipu se říká, že mlhová světla se jmenují mlhová proto, aby se nimi svítilo furt...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to z FRSII ;)

Woody: jebácka farbaaaa. tie LED sú super

Kluci nevíte co znamená tohle : speciální LED moduly s elektronickým řízením proudu

Na co sou a jestli tam musí bejt. Mám tyhle světla a na 99% mi ty moduly umřeli.

V pěkný, jen by chtělo zachovat i mlhovky.

Tie krabičky sú tzv drivery, ktoré kŕmia LEDky konštantným prúdom a nie napätím, tak napríklad ak tam máš 1W ledky a je ich tam 5 kusov, každá má odber 350mA tak tam ten modul pustí 1750mA :) a napätie tam je cca 3.5V!!!!

Mlhovky jsem měl a za 1,5 roku použité asi 2x,

Jaké ty světla máš?

Zapojení 1, světla se zapnou po nastartování, je tam modul, který to rozpozná podle frekvence, nebo něco takového, jesti jsi nastaroval, nebo ne.

Zapojiní 2, je kalsika. Jeden drát na parkovačky a druhý spínací + .

Jestli máš ty moduly mimo světla, tak je vyhoď a napoj to vše na přímo na spínač světel /TFL/ ;)

Ty moduly by měli být jen kvuli zapínání, dej to natvrdo lol . Jestli to máš v záruce, tak to reklamuj, jestli né tak je to jedno vyzkoušej a uvidíš :palec2:

tie moduly tam MUSIA byť!

To mi ani neříkej, že stačil přepinovat drát :doh

Mlhovky jsem měl, i když je pustím max. 20x do roka, nebylo co řešit a šly pryč. Navíc v andělech mám HIDku, takže i když jsem rozsvítil mlhovky, xenony je přesvítili...

Hehe :D Stačilo ten kábel veru použiť :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A k těm mlhovkám:

Teoreticky by Ti stačilo přepinovat ty mlhovky ve spínači světel, ale mlhovky (jak už jejich název napovídá) nemají homologaci pro denní svícení. A některejm chráničům a pomáhačům by to mohlo vadit.

Zas v jednom vtipu se říká, že mlhová světla se jmenují mlhová proto, aby se nimi svítilo furt...

Já neříkal použít mlhovky, ale pouze kabeláž ;)

Woody: jebácka farbaaaa. tie LED sú super

Jebácka farba ? To znamená dobrá, nebo hujova :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tie krabičky sú tzv drivery, ktoré kŕmia LEDky konštantným prúdom a nie napätím, tak napríklad ak tam máš 1W ledky a je ich tam 5 kusov, každá má odber 350mA tak tam ten modul pustí 1750mA :) a napätie tam je cca 3.5V!!!!

tie moduly tam MUSIA byť!

ale teď je otázka jak a čím je nahradit. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Vazeni, tak sem namontoval taky svetla na denni sviceni na F1 face combi, fotky nejaky udelam. Jsou to tyto.

Funguji skvele. Kdo by je chtel pripadne montovat, napisu a nafotim, jak sem to vyresil ja. Jednoduse, hodinka prace. Jen tak premyslim, co sem tady i cetl, jak to zabezpecit proti ukradeni. Mam je prisroubovany k mrizce, ale mrizka jde lehce skubnutim i se svetlama ukrast. Jestli mrizku napevno prilepit k narazniku epoxidem, nebo jak. Pak by ale zase byl problem to vyndat , kdyz budu menit zarovku v mlhovce... tak nevim. Na magnet to delat nechci, pac to nebudu porad vyndavat a nasazovat.

Jo a dalsi vec, co by mne zajimala je, jestli nekoho z vas uz s temito svetly, nebo podobnymi stavela policie a co oni na to. Neco jsem uz precetl, ze musi splnit urcite parametry, umisteni, vzdalenosti apod., ale nikde jsem se nedocetl, jak je to s homologaci. Prodejce sice pise, ze svetla jsou homologovana dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0012, na svetlech je vyrazeno E4, ale nikde jsem se nedocetl, co ta E4 znamena. Zkratka nejlepsi by bylo nekde neco vytisknout a vozit sebou pro pripad nejakych dohadu. Vytisknou prislusnou homologaci. Mozna by prodejce poskytl? Homologovana muzou byt, ale treba v jinych zemich, nebo naopak v jinych zemich ne. Takze nevim, co to E4 znamena. V srpnu jedu do Spanelska, takze Nemecko, Francie, nevim, jak tam s E4 homologaci uspeju. A vubec tady u nas, jestli E4 je u nas platny. Uz nekdo neco u policie, nebo na STK resil? Diky.

Editováno: , autor: alesxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vazeni, tak sem namontoval taky svetla na denni sviceni na F1 face combi, fotky nejaky udelam. Jsou to tyto.

Funguji skvele. Kdo by je chtel pripadne montovat, napisu a nafotim, jak sem to vyresil ja. Jednoduse, hodinka prace. Jen tak premyslim, co sem tady i cetl, jak to zabezpecit proti ukradeni. Mam je prisroubovany k mrizce, ale mrizka jde lehce skubnutim i se svetlama ukrast. Jestli mrizku napevno prilepit k narazniku epoxidem, nebo jak. Pak by ale zase byl problem to vyndat , kdyz budu menit zarovku v mlhovce... tak nevim. Na magnet to delat nechci, pac to nebudu porad vyndavat a nasazovat.

Jo a dalsi vec, co by mne zajimala je, jestli nekoho z vas uz s temito svetly, nebo podobnymi stavela policie a co oni na to. Neco jsem uz precetl, ze musi splnit urcite parametry, umisteni, vzdalenosti apod., ale nikde jsem se nedocetl, jak je to s homologaci. Prodejce sice pise, ze svetla jsou homologovana dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0012, na svetlech je vyrazeno E4, ale nikde jsem se nedocetl, co ta E4 znamena. Zkratka nejlepsi by bylo nekde neco vytisknout a vozit sebou pro pripad nejakych dohadu. Vytisknou prislusnou homologaci. Mozna by prodejce poskytl? Homologovana muzou byt, ale treba v jinych zemich, nebo naopak v jinych zemich ne. Takze nevim, co to E4 znamena. V srpnu jedu do Spanelska, takze Nemecko, Francie, nevim, jak tam s E4 homologaci uspeju. A vubec tady u nas, jestli E4 je u nas platny. Uz nekdo neco u policie, nebo na STK resil? Diky.

Číslo za E označuje zemi,kde byla konstrukční část homologována podle platných předpisů unie(„Dohoda o přijetí jednotných technických pravidel pro kolová vozidla,zařízení a části, které se mohou montovat nebo užívat na kolových vozidlech, a o podmínkách pro vzájemné uznávání schválení typu udělených na základě těchto pravidel, nebo k ní přistupovat.“).Nemusí se jednat o členský stát unie.

Tebou zmiňovaný předpis EHK/OSN č.48 je závazný pro všechny státy unie,homologace tedy platí v celé unii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nic ve zlým,ale myslím,že zrovna tohle má k denním světlům dost daleko. ;)

Činná plocha myslím na první pohled nemá 20cm2.

Ještě doplním svůj předchozí příspěvek.Každý e-shop donekonečna opisuje jeden od druhého schválení světel podle předpisu EHK/OSN č.48 :help: ,což je samozřejmě blbost.Uvedený předpis č. 48 totiž stanoví jak a za jakých podmínek a kam lze denní světla na vozidlo umístit.

Samotná homologace světel musí být provedena podle předpisu EHK/OSN č.87 :palec2:

Mimo jiné je zde uvedena podmínka,že denní světlo musí mít činnou plochu 20 cm2.

Editováno: , autor: mikl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nic ve zlým,ale myslím,že zrovna tohle má k denním světlům dost daleko. ;)

Činná plocha myslím na první pohled nemá 20cm2.

Ještě doplním svůj předchozí příspěvek.Každý e-shop donekonečna opisuje jeden od druhého schválení světel podle předpisu EHK/OSN č.48 :help: ,což je samozřejmě blbost.Uvedený předpis č. 48 totiž stanoví jak a za jakých podmínek a kam lze denní světla na vozidlo umístit.

Samotná homologace světel musí být provedena podle předpisu EHK/OSN č.87 :palec2:

Mimo jiné je zde uvedena podmínka,že denní světlo musí mít činnou plochu 20 cm2.

Dej sem citaci, nevim o tom, ze by tam neco takovyho bylo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Citaci ti dám asi těžko :)

Pokud stojíš o přečtení,zaplať si přístup,o neplacených předpisech EHK/OSN nevím.

http://predpisy.tuv-sud.cz/bin/ehk/soupis_ehk.htm#87

Nic to ovšem nemění na tom,že právě předpis č.87 stanoví,jaké parametry má denní světlomet mít. :palec2:

To že píšeš,že o tom nic nevíš není opravdu důležité,že denní světlomet nebo jakákoliv jiná homologované součást má předepsané parametry dokládá označení "E".

Ty znáš všechny technické podmínky homologovaných součástí?Já tedy ne.Předpis o denních světlech se mi dostal do ruky náhodou,proto to vím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...