Přejít na obsah

Brisk Premium


Fredy

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
Host Guest_Mav
Jsou dobrý, NESMÍŠ mít chip, kvůli chlazení elektrody, jinak - byly vyvinuté speciálně pro tento motor.

Zeptam se i tady, proc bych nesmel mit cip? Svicky uz mam tyhle druhy, cip mam rok a v pohode :)

Už se stalo, že do motoru ukápla stříbrná elektroda, protože už z principu je vnitřní elektroda tohoto zajisté vynikajícího českého vynálezu hůře chlazena, než otevřené typy. Jezdil jsem je na Š-120 s elektronickým zapalováním a tam byl přínos dosti znát, hlavně v otáčkách od 2800/min šla oproti víceelektrodovým Boschkám za plynem jako ďas, měl jsem je přímo z vývoje z Brisku, dělají tam borci!!.

O tom, že bys při aplikaci tohoto typu svíček neměl mít chip, píší i v manuálech továrny. jinak vzrábí pro chipované vozy svíčky s ručně pilovanými držáky vnějších elektrod kvůli lepšímu proudění směsi k vnitřní elektrodě.

Ta 120 ca měla s těmito typy sametovější běh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...