Přejít na obsah

demontáž baterie u supa 2,5 TDI - velká 315x175x190


Rubin

Doporučené příspěvky

Ahoj Ace - chlapi, mám supa 2,5 tdi automat a už několik dní jsem sledoval, že baterka je asi kaput,dávala už hodně málo při startování a dnes klekla úplně! Našel jsem a koupil novou a chtěl jsem si ji vyměnit a ejhle, buď jsem úplnej amatér, ale v žádném případě nejsem schopen starou vyndat. Držák baterky vyndanej, ale baterka - originál (Varta 3BO 915 105 - 12V/82A) je tak velká, že ani po 4 hodinách mordování jsem nepřišel na to jak ji vyndat - nemusí se oddělat ten plast co kryje stěrače? Prosím moc o radu, dekuji :help::)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Plast pod stěračema se vyndat nemusí ale je to děs pak baterku vyndat. Lepší je si ten plast sundat a baterku pak vyndáš úplně krásně. Sundání toho plastu ti zabere minimum času.Jen dej pozor ať si ho nezlomíš!

Editováno: , autor: žralok
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:palec2:

Jinak takhle to vypadá, když tam ten plast není a máš tam více prostoru pro manipulaci!

Ahoj Žraloku, moc děkuju! Představ si, že jak jsem byl z toho v noci špatnej, tak jsem tady brouzdal a našel jsem Tvé fotky, když jsi toho svého krasavce dával dohromady - krásná práce! A tam jsem zjistil, že to je asi nutné ten plast pod oknem dát pryč, ale měl jsem v garáži málo světla a tak jsem na to nepřišel, ale stejně by mi bodlo, pokud by jsi mi mohl napsat postup pro ostranění toho plastu, protože se toho trochu bojím a nechtěl bych něco podělat! Jinak smekám klobouk před tvojí prací, je vidět, že jsi machr, moc se mi líbí ten tvůj SUPÍK!!! Tak ještě jednou díky a budu rád, když mi to napíšeš, po obědě budu mít čas a vůz potřebuji a hlavně nyní je nepojízdný! Ahoj Rubin :palec2::)

Editováno: , autor: Rubin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. dáš dole stierače - celé a oba,