Přejít na obsah

Yeti


Leftfield

Doporučené příspěvky

Škodovka oslobodí Yetiho

Volskwagen sa rozhodol, že automobilka Škoda bude vyrábať športovo-úžitkové vozidlo. Bude vychádzať z konceptu Yeti, ktorý už firma predstavila.

Česká dcéra najväčšej európskej automobilky Volkswagen Škoda Auto rozšíri svoju modelovú paletu o športovo´úžitkové vozidlo (SÚV). "Manažment sa pre to teraz definitívne rozhodol," uviedol predseda predstavenstva Škody Detlef Wittig pre nemecký magazín Automobilwoche.

Príchod na trh sa očakáva začiatkom roka 2009, píše magazín vo svojom najnovšom vydaní. Vozidlo, ktoré bude vychádzať z už predstaveného konceptu Yeti, využije komponenty z Fabie a Octavie.

S novým autom tak Škoda vstúpi do segmentu, ktorý podľa názoru pozorovateľov z brandže zaznamená v budúcich rokoch silný vzostup. Cenou i vlastnosťami má byť auto určené najmä pre mladých ľudí na trávenie voľného času.

Rozmery vozidla ani ďalšie technické parametre zatiaľ nie sú známe. Základný rozmer dizajnérskej štúdie: je 3,82 metra dĺžka a 1,57 metra výška. Rozmery štúdie sa však od rozmerov sériového vozidla môžu odlišovať.

Yeti má byť vozidlom na výlety, cyklistiku a vysokohorskú turistiku, prípadne ďalšie športové aktivity. Zadné výklopné dvere umožňujú vytvoriť nosič na bicykle, na podlahe v interiéri je odolný plast. Štúdia bola navrhnutá ako štvormiestna.

Škoda Auto predstavila štúdiu Yetiho v minulom roku na autosalóne v Ženeve.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cenou i vlastnosťami má byť auto určené najmä pre mladých ľudí na trávenie voľného času.

Rozmery vozidla ani ďalšie technické parametre zatiaľ nie sú známe. Základný rozmer dizajnérskej štúdie: je 3,82 metra dĺžka a 1,57 metra výška. Rozmery štúdie sa však od rozmerov sériového vozidla môžu odlišovať.

Yeti má byť vozidlom na výlety, cyklistiku a vysokohorskú turistiku, prípadne ďalšie športové aktivity. Zadné výklopné dvere umožňujú vytvoriť nosič na bicykle, na podlahe v interiéri je odolný plast. Štúdia bola navrhnutá ako štvormiestna.

Škoda Auto predstavila štúdiu Yetiho v minulom roku na autosalóne v Ženeve.

Takto se jeví už Roomster, chybí mi auto nižší střední třídy, velikostně i cenově.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak když už jsme u drbů, tak já jsem zase kdesi četl, že Roomster se bude vyrábět i pod názvem Volkswagen Polo (a ještě nějaké třetí slovo, které už si nepamatuju). Ale protože jsem to četl někdy v době konání ženevského autosalónu a od té doby ticho po pěšině, tak to asi pravda nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak když už jsme u drbů, tak já jsem zase kdesi četl, že Roomster se bude vyrábět i pod názvem Volkswagen Polo (a ještě nějaké třetí slovo, které už si nepamatuju). Ale protože jsem to četl někdy v době konání ženevského autosalónu a od té doby ticho po pěšině, tak to asi pravda nebude.

no ja to taky cetl asi tak pred tydnem v nejakych novinach..melo to titluek tusim "Volkswagen si na Skode testuje zakazniky"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 11 měsíců později...

O tom nedávno mluvil Kulhánek, že Škoda chtěla velký SUV, ale VW to zamítl a Yeti je takový "kompromis".

„Názor, že nás koncern do ničeho nepouští a že musíme být tou ´popelkou´ s levnými vozy, není pravdivý. Je to pouhá fáma a věřte, že vím, o čem mluvím. Jediný model, který jsme těžce probojovávali, byl offroad. Začal s tím můj předchůdce Ludvík Kalma a pokračoval jsem s tím já. Ale to byl skutečně jediný projekt, se kterým jsme neprorazili (jak ale vidíte na připravovaném modelu Yeti, vypadá to, že jsme koncernové vedení přeci jenom nakonec přesvědčili).

Jinak ale v tomto směru žádné problémy nebyly a měli jsme skutečně ´volnou ruku´. Ta fáma vycházela možná částečně i z toho, že jsme ukázali studii Tudor na platformě Superbu, která se opravdu povedla a všem, i nám, se velmi líbila. Tu nám ale opravdu nikdo z koncernu nezakázal, ta se prostě efektivně vyrábět nedala.“

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
No nevim jestli se rodi vice deti ..ale porodny zase snizily a vse se nechutne zdrazuje ...dneska mit deti neni nic laciniho...

porodný nic neřeší, s dětmi je vždycky míň peněz a nezáleží na době,

jinak yetti bude fakt malý auto, ale do hor super, ne vždy je tam potřeba patrol nebo land cruiser,

Cosby:

jak jsi na tom s SUV, jsem se byl na pár podívat - nových, ale nevím, co se týká výbavy tak CRV od Hondy, ale zase ten vzhled, na SantaFe nemám reference

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Trošku k tématu: "V září začne zkušební výroba terénního vozu Yeti." (dnešní MF Dnes)

Taky to u nás říkal kolega co MF Dnes četl

No jsem zvědavý co to bude za teréňák - teď je v SM test OII Scout, Room Scout a další teréňáky, Room nevyjel ani do třetiny tratě - sjezdovky, OII tak do půlky :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
porodný nic neřeší, s dětmi je vždycky míň peněz a nezáleží na době,

jinak yetti bude fakt malý auto, ale do hor super, ne vždy je tam potřeba patrol nebo land cruiser,

Cosby:

jak jsi na tom s SUV, jsem se byl na pár podívat - nových, ale nevím, co se týká výbavy tak CRV od Hondy, ale zase ten vzhled, na SantaFe nemám reference

co koštuje ta honda?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...