Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
Mr.Ondra

Výběr motoru

    Doporučené příspěvky

    Dobrý den, uvažuji o koupi Octavie I. generace, nejsem v tomhle zrovna sběhlý a proto bych se chtěl zeptat Vás zkušenějších uživatelů, jaký motor v poměru spotřeba - výkon je ideální? Šlo by spíše o delší trasy cca 300 km týdně. Přemýšlel jsem nad koupí benzínového motoru s LPG z důvodu levnějších náhradních dílů, údržby a ceny LPG. A také protože je "prý" dražší údržba u dieslových motorů, je to pravda? Všem děkuji za odpovědi

    Pokud se zde již něco podobného probíralo tak se předem omlouvám.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    na delší trasy doporučují 1.9TDI 81 kW :)

    opravy jsou u každého auta a záleží na úhlu pohledu... u dieselů turbo, u benzínů škrtící klapka a lamda, s LPG zkušenost nemám :)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ahoj,

    kup si TDI 66KW,je nejmíň,(téměř)bezporuchové.Jednou za 90 tis vyměníš rozvody,jednou za 3roky žhavící svíčky.Olej jak je potřeba :skoda:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    co to je za blbost zase? :smich: :smich: tak mi povez, jaky je rozdil mezi 66 a 81 :smich: :smich: krom tech starych 66, kde bylo jiny turbo, tam zasadni rozdil neni :) takze... ted mi povez alespon 5 duvodu, proc je 66 podle tebe spolehlivejsi, nez 81 verze ;)

    tyhle kecy miluju :smich: :smich:

    Editováno na houmik

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    urcite diesel , uz kvuli spotrebe. Ale umeni bude sehnat octu v dieslu bez stoceneho tachometru. Da se jeste sehnat nova v PD tour za pekny peniz

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    co to je za blbost zase? :smich: :smich: tak mi povez, jaky je rozdil mezi 66 a 81 :smich: :smich: krom tech starych 66, kde bylo jiny turbo, tam zasadni rozdil neni :) takze... ted mi povez alespon 5 duvodu, proc je 66 podle tebe spolehlivejsi, nez 81 verze ;)

    tyhle kecy miluju :smich: :smich:

    - proc hned tak útočíš?

    - Tom84 měl pravdu, 66kW samozřejmě staré AGR, patří k nejspolehlivějším

    - krom toho že je tam jiný turbo je ten nejdůležitější rozdíl v regulaci přeplňování,

    je tam jednoduchý obtok místo naklápění lopatek které se zasírá,

    další věci které na to úzce vážou jsou zatuhávající baňky turba, prasklé baňky podtlaku, odcházející ventily N75 ...

    - netvrdím že je to pravidlo ale potencionálně se to porouchat může, stačí su tu pročíst fórum že?

    - tak jaké keci to miluješ?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    vzdyt sis tady sam odpovedel, proberte se ;) bud uvede uplny udaje a nebo at radsi nic nepise, pak se tady toho chytnou lidi, co tomu nerozumi a budou si myslet kraviny, jako ze 66 je spolehlivejsi nez 81.

    Povez mi spis rozdil mezi novejsi 66 a 81 ;) mno? :smich: :smich: o jinym turbu jsem psal, to vi kazdy, kdo se o ty auta trochu zajima, ze ty obtokovy netrpely na zatuhly lopatky atd. A s tim souvisi dalsi veci.

    Ale napsat vetu, ze 66 je spolehlivejsi nez 81, je nesmysl, ktery muze napsat jen trouba :) Ti chytrejsi uznaji, ze je rozdil napsat: "starsi 66 s obtokovym turbem (AGR) byly spolehlivejsi, nez motory s promenlivym natacenim lopatek"

    jinak kecy, prosim... kecY

    Editováno na houmik

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    - proc hned tak útočíš?

    - Tom84 měl pravdu, 66kW samozřejmě staré AGR, patří k nejspolehlivějším

    - krom toho že je tam jiný turbo je ten nejdůležitější rozdíl v regulaci přeplňování,

    je tam jednoduchý obtok místo naklápění lopatek které se zasírá,

    další věci které na to úzce vážou jsou zatuhávající baňky turba, prasklé baňky podtlaku, odcházející ventily N75 ...

    - netvrdím že je to pravidlo ale potencionálně se to porouchat může, stačí su tu pročíst fórum že?

    - tak jaké keci to miluješ?

    Asi má problém co se týče mé osoby a nebo si myslí že má pravdu jen on,ale na to já kašlu,když mu neco vadí ať to klidně napíše,nevadí mi názor druhého.Rozdíl mezi jeho TDI 81KW a TDI AGR je ten,že jeho turbo vydrží polovinu co turbo u AGR.Netvrdím,že je tam spoustu jinejch věcí,Jen říkám,že vydrží mnohem déle.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    A rozdíl mezi novejší 66 a 81 jsou pouze trysky a software.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    ale na to si prisel jak, ze to turbo vydrzi o polovinu min :smich: ja mam 323tisic km a turbo je original lol s tvoji osobou to nema nic spolecnyho, jsi mi ukradenej, jen sem dej nejaky statistiky, protoze tohle je blabol

    no super, tak jsem rad, ze jsme se k tomu dobrali :palec2:

    jezis, snad nejsi tak hloupy, abys nepochopil, o co mi tady celou dobu jde :) bud napises kody motoru a u toho oduvodneni, proc maji "delsi" zivotnost a nebo nepis nic, protoze jen tak do vzduchu hodit vetu, ze 66 je spolehlivejsi nez 81, je nesmysl, na ktery jste si tady uz oba dva odpovedeli

    Editováno na houmik

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud jezdiš delši trasy a koukaš na spotřebu tak asi nic jineho než tdi nejde doporučit.Problem bude v tom nějakou solidni ojetinu vubec sehnat.Nej v nafte byly stare dobre 1.9TDI at už 66 nebo 81 kw.Jenže tyto motory pokud je někdo ma v hodně slušnem stavu tak jsi je nechava a do světa se poušti vylagrovane a stočene-bohužel.Ale netvrdim že jse nenajde vyjimka a nenajdeš slušny kousek.Kupovat ročnik 2003 např s udajem na tachometru 130 tis je hodně naivni,hold ale česky narod na to slyši,tudiž je i nabídka.Ale pokud netrváš vysloveně na nafte tak v jedničkove octe bych ti doporučil motor 1.8T 110kw,asi nej motor co jse kdy do jedničkove Octy daval.Jede opravdu hodně pěkně a spotřeba tě taky určitě nezrujnuje.Mam znameho ktery ma 1.8 t na LPG a najeto ma okolo 400 tis a motor šlape perfektně a přitom ani po finančni strance ho to nezrujnuje protože jezdi na LPG.Takže za sebe řikam 1.8T,jelikož nejsem přiznivce dieslu a ten traktorovy zvuk mi prostě vadi.Ted mne tu určitě někteři ukamenujou :smich: :smich: .Ale napsal jsem pouze svuj nazor jelikož jse mi zda že ta dieselmanie je zvlašt u Octavky někdy až moc přehnana a kdo nema TDI jako by nebyl... lol lol Jinak přeji hodně štěsti při vyběru autička :palec2:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    no tak kluci, nehádejte se :prc:

    Asi takhle. Jezdím co 14 dní 600 km (Łódź - Karviná - Łódź) - je to kombinace město a dálnice a hlavně tankodrom. Mám 1.6 55 kW benzín ... ono to asi bude znít blbě oproti dieselům, ale nestěžuji si . Když jedu klidně, tak mám spotřebu kolem 6,7-7,5 l/100km. Auto je třeba rozhýbat a pak jede. Ano, neříkám , že bych nechtěl diesel, ale zase mě to tak moc netrápí.Přeci jen diesel má těžší motor a tudíž zatížení přední nápravy a nejsem si jist, co by udělaly čepy apod. na těchto cestách, které v Polsku jsou. Už i u mého benzínu jsem musel čepy měnit. Jak dlouho by vydržely u zatíženého dieselu ?

    On ten problém je hlavně s těma KM. Diesely jsou většinou jako firemní služební auta. Takže nalítáno xset tisíc km. Já koupil benzín s najetými poctivými 97 000 km. Pokud je u dieselu napsáno 130 000 km u roku 2001, není to pravda. Ale to tady už uvedeno je. Další je věc je, že přeci jen ve službách firmy se k tomu autu zaměstnanec nechová jako ke svému, takže motoru dává docela záhůl.

    Sumasumárum - diesel je určitě lepší na spotřebu, je však zapotřebí vybírat pořádně. Motory 81 kW jsou více přeplňované, takže oproti 66 kW opravdu více trpí turbo, ale... Na každém autě se může něco vysrat. Na benzínu to je lambda, zadní sklo praskající, výfuky, ..... no a na dieselu turbo.

    Já osobně bych si koupil 81 kW i s rizikem, že turbo bude na výměnu za nějaký ten rok. Ten vyšší výkon je prostě poznat. Je to jen auto, spotřební zboží. Bohužel :)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    ono mezi novejsi 66kw ALH a 81kw uz neni co se tyce vykonu tak velky rozdil. na toto tema uz tady debata probihala. ALH 66 kw mereno na brzde 74kw

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    no tak kluci, nehádejte se :prc:

    Asi takhle. Jezdím co 14 dní 600 km (Łódź - Karviná - Łódź) - je to kombinace město a dálnice a hlavně tankodrom. Mám 1.6 55 kW benzín ... ono to asi bude znít blbě oproti dieselům, ale nestěžuji si . Když jedu klidně, tak mám spotřebu kolem 6,7-7,5 l/100km. Auto je třeba rozhýbat a pak jede. Ano, neříkám , že bych nechtěl diesel, ale zase mě to tak moc netrápí.Přeci jen diesel má těžší motor a tudíž zatížení přední nápravy a nejsem si jist, co by udělaly čepy apod. na těchto cestách, které v Polsku jsou. Už i u mého benzínu jsem musel čepy měnit. Jak dlouho by vydržely u zatíženého dieselu ?

    On ten problém je hlavně s těma KM. Diesely jsou většinou jako firemní služební auta. Takže nalítáno xset tisíc km. Já koupil benzín s najetými poctivými 97 000 km. Pokud je u dieselu napsáno 130 000 km u roku 2001, není to pravda. Ale to tady už uvedeno je. Další je věc je, že přeci jen ve službách firmy se k tomu autu zaměstnanec nechová jako ke svému, takže motoru dává docela záhůl.

    Sumasumárum - diesel je určitě lepší na spotřebu, je však zapotřebí vybírat pořádně. Motory 81 kW jsou více přeplňované, takže oproti 66 kW opravdu více trpí turbo, ale... Na každém autě se může něco vysrat. Na benzínu to je lambda, zadní sklo praskající, výfuky, ..... no a na dieselu turbo.

    Já osobně bych si koupil 81 kW i s rizikem, že turbo bude na výměnu za nějaký ten rok. Ten vyšší výkon je prostě poznat. Je to jen auto, spotřební zboží. Bohužel :)

    Zadne skla praskali jak na BENZINOVEJ tak aj na DIESLOVEJ OC1. Bola to vyrobna vada. ;)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdar, já mám koktu dvoulitr benzín/ 85kw s LPG a naprostá spokojenost. Jede líp než ropák a cena na kilomer je cca 1,10kč, záleží jak mám těžkou nohu. :palec2:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    jinak kecy, prosim... kecY

    - za napsani "keci" se omlouvam, je to trapas ... ale stane se

    - hádejte se tu sami, nadávat tu někomu jen kvůli tomu co napíše se mi fakt neche

    navíc mi to přijde že jsi se ozval proto, že máš 81kW, a o tom si přeci nikdo nemůže dovolit naspat nic špatného

    - pokud už tu někdo napíše chujovinu tak spíš než ho urážez bych napsal jak je to správně, ať se toho nikdo nechtá

    - jinak turba u všech (možná vyjma 96kW ale nevím přesně co se na nich kazilo) vydrží stejně, jen proměnná geometrie se musí občas vyčisti

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    - za napsani "keci" se omlouvam, je to trapas ... ale stane se

    - hádejte se tu sami, nadávat tu někomu jen kvůli tomu co napíše se mi fakt neche

    navíc mi to přijde že jsi se ozval proto, že máš 81kW, a o tom si přeci nikdo nemůže dovolit naspat nic špatného

    - pokud už tu někdo napíše chujovinu tak spíš než ho urážez bych napsal jak je to správně, ať se toho nikdo nechtá

    - jinak turba u všech (možná vyjma 96kW ale nevím přesně co se na nich kazilo) vydrží stejně, jen proměnná geometrie se musí občas vyčisti

    Taky sem nevěděl jakou Octavii koupit.Po rúzných názorech sem byl nakloněn k 1.8T 20ventil 110kw Myslím že jsem koupil dobře.Je to aji o štěstí jakýho pánečka Octávie měla.Mimochodem recenze ukázala na tento motor.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Každý motor má něco do sebe, pro někoho je vhodný 1.9TDi 66kw a pro jiného zase 1.8T 110kw. Je ale ještě mít na paměti, že s motorem jde ruku v ruce minimálně převodovka, brzdy a jízdní vlastnosti. Např. u 1.6 74kw nemám nic proti motoru, ale ta prevodovka mi pije krev a bubny vzadu taky nemusim. 1.6 55kw - řídil jsem chvilku, přisla mi opravdu pro víkendáře(nic proti). 1.9TDi 66kw, super spotřeba, do cca. 120km/h celkem jede. U 2.0i 85kw liftback stále vzpomínám na motor-tahoun, převodovka vpoho(tak jednou za pul roku řazení přes zuby), brzdy take vpoho, ale vadly při zátěži(kotouce VW a desky textar), auto nedotáčivé a tendence houpat se ze strany na stranu. 1.9TDI PD 96kw combi - hodně citelný zátah na 1ku a 2ku kolem 2000ot, před chipem jsem měl pocit, že 2.0i 85kw jede lépe, převodovka nemám výtky až na ulomený nýt vidličky řadící 1ku a 2ku, na dálnici dám 6ku a je klid, brzdy - se mi zdá, že auto pořadně brzdí až když se rychle silou dupne na brzdu(Mělo by jít o důsledek assistenta od novějších let), řekl bych, že brzdy mají menší tendenci vadnou(větší koutouče vepředu 288x25) podvozek - je cítit těžší předek oproti benzínům, houpe se zepředu dozadu, ale do stran už ne tolik jako 2.0i 85kw, mám ESP, tak nedotáčivost/přetáčivost necítím, bez ESP spíš přetáčivost kvůli provedení combi. 1.8T RS 132kw - super motor, převodovka by potřebovala 6ku, ale jinak vpoho, brzdy a podvozek jsou minimálně o úroveň výše než ostatní motorizace, velmi dobré sedačky, tužší volant.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    ja mam dlouhodobe zkusenosti jen s 1,9TDi a 1,8T. Motor ma kazdej neco do sebe, tak napisu co me spis vadi. Nejprve jako k auto samotnemu. Octavka je podle me auto, ktere nabidne za vyssi cenu rozumny kompromis mezi uzitnymi vlastnosti. Proste pohodli ujde jizda samotna taky ujde, servis cloveka nezrujnuje a co zaplatil navic pri koupi to pri prodeji dostane zpet. Hodne je diskutovanej podvozek, kterej bych osobne oznacil slovem normalni zase se nedeje zadne zklamani ani nadseni auto na blbnuti to proste neni.

    Jedine co je hodne podprumerne a s cim se nesmirim je nekvalitni audio, ktere navic nestaci jednodusse vymenit, ale clovek si musi pohrat s vytlumenim dveri atd. Dalsi vec co je oproti konkurenci na povazenou je bezpecnostni vybava. Kdyz uvazim ze nekdo kupuje auto z roku 2003 a dostane jen 2 x airbag nebo kdyz ma velke stesti tak 4. K tomuto poctu airbagu dostat navic jeste ESP je uz skoro nesplnitelny sen. Teda jsou takove auta ale z nich je ale spousta dotazenych z nemecka. Aby v dnesni dobe kdyz se ceny vyrovnavaji neli jsou pomalu vetsi v nemecku (nemci si octavek taky ceni), musi dovozce casto vybirat mezi vozy NUR FÜR EXPORT aby byl obchod vyhodny pro vsechny tri zainteresovane strany. Na druhou stranu kdyz uz clovek par kompromisu udela tak ziskava celkem robusni auto s vyhledem nizkych provoznich nakladu.

    Ted motory:

    1,9TDi 66kW clovek hned po usednuti vi s cim ma pod kapotou cest. Vibrace jsou citit ve volantu ve spojce i v radici pace. Po zahrati se to malinko zlepsi. Na volnobeh je to ale porad docela vyrazny. Pri jizde po dalnici uz je to jedno protoze motor zanika tak jako tak v airodynamickem hluku. Vykon motoru je podle me na dnesni pomery porad dostatecny, do 100km/h pocitove srovnatelny s 81kW verzi. Pak uz je rozdil vyraznejsi. Takze ja bych vybiral hlavne podle stavu vozidla jestli to je 66 nebo 81 kw bych neresil. Nic na tom nemeni ze k 81kW dostanu kotouce. Diesel si koupim kdyz jezdim dlouhe trasy a nejezdim stylem brzda plyn. S autem se po dalnici necha jet 150-160 bez problemu vic jsem nejezdil protoze auto mi prijde pak neklidne. Ted to hlavni spotreba 5,5l/100 pri normalnim. Dolni extrem 4 horni 7. Na spotrebe se ani moc nepodepise jak je auto zatizene, porad jsem byl na 5,5l/100km. Motor podle mych zkusenosti velice spolehlivy

    1,8T je uplne neco jineho nechci ani nemuzu rict lepsi nebo horsi. Motor je na volnobech naprosto tichej a bez vibraci, clovek ma problem urcit sluchem jestli je nastartovano nebo ne. Vykon motoru se zda pocitove daleko mensi nez ve zkutecnosti je, kdo je zvykli na atmosfericke motory postrada spicku vykonu nad 5tis otacek. Pozoruji ze motor udrzuji z naproste vetsiny mezi 2-4 tis ot, vykon staci i na predjizdeni. s nadsazkou se da rict ze s autem se da jezdit jak s dieselem, pri cemz clovek ma porad pas otacek mezi 4-6tis v rezerve.

    Motor by mel silu i 6 rychlostni stupen ktery by na dalnici snizil otacky i spotrebu. Na druhou stranu by dlouha sesta rychlost jiste jeste prodlouzila max rychlost coz by bylo v pripade octavie docela nebezpecne Jinak co se brzd tyka tak u tohoto modelu jsou docela citlive az moc, nejake plynule davkovani je mnohdy problem. Ale brzdy jsou dobre dimenzovane a ochabuji jen kdyz se k nim clovek chova naprosto nevybiravym zpusobem. ale to se zase dostavame k jizde, ke ktere neni octavia "stvorena". Co me na tomhle motorizaci nejvice stve je snizeni podvozku. Nevim jestli to neco vylepsilo auto se porad houpe jak v zatackach tak pri brzdeni nebo akceleraci. Motorem jsem kolikrat drel o silnici, na nerovnosti pri vyjizdeni mimo silnici si davam hodne velky pozor. Ze sveho okoli znam dokonce pripad kdyz pri prudkem brzdeni na zeleznicnim prejezdu byla prorazena vana. Ze to je mozne si dokazu predstavit ze zkusenosti uz i z mirneho brzdeni na retarderu napr. pred prehodem, kdy clovek taky skrne spodkem narazniku. Ted ke spotrebe, tady je to presne obracene. Co diesel ztraci na kultivovanisti, rozsahu otacek, vykonu to dohani na spotrebe. V mem pripade byla benzinova spotreba 7,2l/100km. Nutno rict ze jsem jezdil dalky s pocitem abych setril. To se mi u dieselu libilo s nim sem nikdy nejezdil na spotrebu. Vetsi benzinova spotreba a jeji vykyvy v zavislosti na jizdnim stylu me nuti jezdit pomaleji. Spotreba ve meste na nakupy 2km je 13l/100km. Tim prechazim k moznosti auto nechat prestavet na LPG. Ja osobne mam zatim na toto palivo najeto neco kolem 10tis km spotreba z 7,2 vylezla na ca 9 s tim ze clovek opet nema takovou potrebu setrit. Jestli se LPG vyplati nebo ne to necham na kazdem zvlast, je to porad i pres technickou dokonalost plyn. systemu alternativni palivo, ktere ma sve vyhody a nevyhody....

    Zaver:

    ani jeden z motoru neni spatny, jeste bych zahrnul do vyberu 2,0Mpi + LPG, ktery je levnejsi a celkove jednodussi. Doporucil bych se v danych autech projet a zjistit co nejvice vyhovuje pak to doma srovnat s kalkulackou...

    Hlavne preju hodne stesti pri vyberu!

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    KarlosTDI: no super, ze si to napsal :palec2:

    Mne je jedno, co mam za motor, protoze tu novejsi 66 upravis stejne tak, jako upravis 81 ;) vymena trysek + uprava RJ a jsi na tom samym vykonu, protoze je to stejny motor. Spis mi prijde, ze se tady v ty republice hani 81 jen proto, ze jich tady zase tolik nejezdi nebo nejezdilo, lidi za ne nechteli priplacet, tak si jako obhajobu vymysleli, ze jsou vic poruchovy ;) Jinak opravdu nevim, kde jsou ty zminovane problemy... na motoru je vse puvodni, hydrostely neklapou atd, proste s nazorem, ze je 81 verze vic nachylna na nejaky opravy, nemuzu souhlasit. A to nejsou zadny babsky reci, ale moje vlastni zkusenost. EGR ventil puvodni a po 320tisich krasne cisty, az by se vam to nechtelo verit. To, ze je nekdo "prase" a s autem neumi jezdit, je vec jina.

    Editováno na houmik

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ja mam 96KW ASZ a na ten motor si nemôžem sťažovať. Okrem čistenia turba pri 125K a výmene tlmičov som nerobil nič. Samozrejme výmena oleja a všetkých filtrov po 10 000KM. Dlhodobá spotreba 6l. No a ten výkon?? Oktáviu pod 100 koní už asi nie.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    to jo na vykon se rychle zvykne to muzu potvrdit... ale myslim ze by me nedelalo zadne problemy jezdit s 1,9TDi 77kW, je to jen o predjeti ktere stejne nema moc smysl protoze kdyz se dostane clovek pres jeden kamion tak hned dojede dalsi. A na dalnici predpisovou tachometrovou 140 drizi auto se 105koni bez problemu. tim nepopiram ze je prijemnej pocit se nechat zamacknout do sedacky. Jo jedine k cemu je dobry vykon navic je na predjeti lidi co pridavaj kdyz je nekdo predjizdi. Paradoxne to delaj prave ridici slabsich aut...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ahoj,

    Mám zájem si koupit na nějaký čas jedničkovou octavii. 

    A chtěl bych se zeptat a poprosit jestli by mi někdo poradil.

    Vůbec se nevyznám, vím že chci 1.9 81kw ( 110ps ) ale nevím přesně jaké typy motoru jsou a který je nejlepší.

    Jestli by byl někdo tak ochotný a poradil mi. Předem děkuji za odpově

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    66kW AGR, alebo ALH

    81kW ASV.

     

    Inak lejes naftu z druzstva a jazdi to donekonecna.

    INak necakaj ze kupis auto pod 300-400 tisic, bazarovych 180 tis. km tie auta mali po 3 rokoch od kupy...

    Hnije to, odchadza turbo (zanasa sa), zotrvacnik, naprava, niekde bude mozno potrebne robit GO motora.

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×