Přejít na obsah

1.6 FSI (85 kW)


roman5a9

Doporučené příspěvky

ma tu niekto cipnutu 1,6fsi? zaujima ma ci sa to oplati (na 96kW) alebo sa mam na to radsej vykaslat.

mám chipnuto na 94kw není to úplně jak píše Vorlajz nula nula nic, ale rozhodně to není žádný zázrak a správně podotkl (málo muziky za hodně peněz)už bych do toho nešel.

To snad jedině to chipnout na max tj. asi 103kw a čekat co z toho vyskáče :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám chipnuto na 94kw není to úplně jak píše Vorlajz nula nula nic, ale rozhodně to není žádný zázrak a správně podotkl (málo muziky za hodně peněz)už bych do toho nešel.

To snad jedině to chipnout na max tj. asi 103kw a čekat co z toho vyskáče :feve:

103 kW z atmosféry snad ani nejde dostat! Těch 94 - 96kW bych věřil že ano, ale 100 a víc už snad ne.

Jinak když odhlédnem od peněz které ten čip stál a porovnáš čistě výkon seriové 1.6 FSI a čipnuté tak jak by jsi to popsal? Jde cítit ten výkon a nebo to je spíš jen o tom že motor jde třeba lépe do otáček, zabíra trochu níž než serie, má jiný zvuk? O kolik se zvedl točivý moment a jaký má průběh?

btw: jestli ti to nevadí, tak napiš kolik ten čip stál.

Já jinak čip neplánuju a ani bych ho nechtěl, jen mě zajimají rozdíly, potažmo kolik je "málo muziky za hodně peněz" ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

103 kW z atmosféry snad ani nejde dostat! Těch 94 - 96kW bych věřil že ano, ale 100 a víc už snad ne.

Jinak když odhlédnem od peněz které ten čip stál a porovnáš čistě výkon seriové 1.6 FSI a čipnuté tak jak by jsi to popsal? Jde cítit ten výkon a nebo to je spíš jen o tom že motor jde třeba lépe do otáček, zabíra trochu níž než serie, má jiný zvuk? O kolik se zvedl točivý moment a jaký má průběh?

btw: jestli ti to nevadí, tak napiš kolik ten čip stál.

Já jinak čip neplánuju a ani bych ho nechtěl, jen mě zajimají rozdíly, potažmo kolik je "málo muziky za hodně peněz" ;)

Upřesňuji, že max 103 není z mé hlavy, ale z nabídky chipmajstrů. O krouťáku ti toho moc neřeknu nějak mě to moc nezajímalo takže to nevím.Rozdíl mezi sérií a chip bych viděl v zátahu řekl bych,že je to malinko pružnější (ochotnější se rychleji roztočit) a to je to málo muziky za hodně peněz.Dospěl jsem k názoru, že chipnout atmosféru nemá cenu :t to ostatní viz. SZ

Editováno: , autor: Netvor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukal jsem na toho čipera od které ho to máš a má tam psáno na webu že krouťák je u 103kW 191 Nm, což mi přijde nesmysl, ale to je jedno.

Ty peníze bych za to taky nedal, já jsem spokojen se serii, to radší ty peníze dát do něčeho užitečnějšího pro auto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukal jsem na toho čipera od které ho to máš a má tam psáno na webu že krouťák je u 103kW 191 Nm, což mi přijde nesmysl, ale to je jedno.

Ty peníze bych za to taky nedal, já jsem spokojen se serii, to radší ty peníze dát do něčeho užitečnějšího pro auto

teď už jsem téhož názoru kol104

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky jsem koketoval s chipem mýho FSIčka... těch 120 kW co slibujou je lákavejch... ale chcou za to 11 tisíc... :D to si radši nechám udělat duplex a vyhraju na dalším srazu nějaký pohárek! :D :D :Dlol

btw. Mariosi, nesvezl jsem se... čekám, až přijedeš na nějaký sraz a svezeš mě! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky jsem koketoval s chipem mýho FSIčka... těch 120 kW co slibujou je lákavejch... ale chcou za to 11 tisíc... :D to si radši nechám udělat duplex a vyhraju na dalším srazu nějaký pohárek! :D :D :Dlol

btw. Mariosi, nesvezl jsem se... čekám, až přijedeš na nějaký sraz a svezeš mě! ;)

jo ták ;) myslíš vyfouknout ten pohárek Romanovi :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukal jsem na toho čipera od které ho to máš a má tam psáno na webu že krouťák je u 103kW 191 Nm, což mi přijde nesmysl, ale to je jedno.

Ty peníze bych za to taky nedal, já jsem spokojen se serii, to radší ty peníze dát do něčeho užitečnějšího pro auto

Tak má ten chip od firmy ABC, o které tady nebylo napsáno nic hezkého a ty hodnoty co mají na stránkách mi přijdou směšné.

Nelze zvednout u atmosféry točivý moment o 41Nm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na to, že ten motor má v serii skutečně více než 85kW (podle údajů z brzdy má prý mezi 88 - 92kW) tak dát tolik penez za zvednutí vykonu o nějaké 3 - 4 kW bych teda nechtěl. A ten krouťák jak píše Lancelot je fakt nesmysl zvednout o tolik... U Atmosféry se dá když už tak vyhonit víc výkon než točivý moment (ale vždy jen v řádu pár procent)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

lukyboy: tak ať se dobře jezdí ve městě i ve FSI :palec2:

Jinak FSIčkaři, kolik let/km vám vydržela autobaterie? Předpokládám že máte od výroby taky Vartu 44Ah... (Elegance). Předtím auto bývalo přes zimu v podzemní garáži kde nebylo nikdy míň než 7°C, ale od minulé zimy jej nechávám venku. Někdy s ním nejedu i 5 dní takže bych nerad aby bylo nějaké nestartující překvápko v nejnevhodnější chvíli, protože o víkendu potřebuju jezdit. V tom slavném magickém oku vidím prd, tak asi stejně někam zajedu aby baterii proměřili a podle toho uvidím jestli bude nová (dal bych s větší kapacitou) ale jen abych měl info z praxe...

Editováno: , autor: :Petr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mi tam dali nějaký šidítko kruci, radši koupím do zásoby tužkový.. co kdyby... :rolleyes: V úterý mi to zdarma proměří, tak jsem zvědavej. Na olej jsem se tu taky kdysi taky ptal, koupil jsem na netu Shell Helix Ultra VX 5W-30 Longlife 3 za 335Kč/l (prodloužený servisní interval). 1L ještě mám do zásoby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lukyboy: tak ať se dobře jezdí ve městě i ve FSI :palec2:

Jinak FSIčkaři, kolik let/km vám vydržela autobaterie? Předpokládám že máte od výroby taky Vartu 44Ah... (Elegance). Předtím auto bývalo přes zimu v podzemní garáži kde nebylo nikdy míň než 7°C, ale od minulé zimy jej nechávám venku. Někdy s ním nejedu i 5 dní takže bych nerad aby bylo nějaké nestartující překvápko v nejnevhodnější chvíli, protože o víkendu potřebuju jezdit. V tom slavném magickém oku vidím prd, tak asi stejně někam zajedu aby baterii proměřili a podle toho uvidím jestli bude nová (dal bych s větší kapacitou) ale jen abych měl info z praxe...

Taky mám 44Ah - O2 1.6MPi Ambiente.

Několikrát se mi loni stalo,že v pátek zaparkuju a v po sotva nastartuju-garáž.Žádný velký odběr jsem nezjistli. Tak jsem auto reklamoval a po počátečních řečích od technika,co vše mám v autě domontováno mi vyreklamovali baterii-žádnou jinou závadu nezjistili. Bohužel mi tam zase dali jen 44 :feve: nicméně to nebylo o moc lepší,tak jsem si otcem prohodil baterii a dal tam Bosch 55Ah. Zatím to vypadá na pohodovku,takže nejspíš 44Ah je mizerně málo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem mel u funglovky 44 Ah baterku a jakmile nastala zima, tak mi to po 4 dnech v garazi uz nenastarovala. Problem byl ve firmware radia Stream, ktery si bralo vice nez melo. FW prehranej a baterku mi dali v servise 55 Ah a ta mi tento rok (po 3 letech provozu) odesla taky, takze momentalne tam mam 72 Ah. Ta druha (55 Ah) baterka ovsem odesla svoji vlastni vinou (vyrobni vada) takze autem to nebylo.

Jinak pro upresneni mam 1.6 FSI v Ambiente, Elegance vybava ma silnejsi baterku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...