Luďa Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 Sem pište jen o tom jaký olej do tohodle motoru. Žádný jinný spam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI-DSG Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 (edited) Do tohoto moru se leje stejný motorový olej, jako do motorů 1,2TSI a 1,8TSI. Stačí Vám to tak? Edited October 26, 2010 by Luďa necituj předchozí příspěvky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JosefP Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Plně souhlasím. Jsou dva druhy olejů ( long - life pro proměnný interval výměny, a " obyčejný " pro pevné intervaly výměny ). Výrobce ať si každý vybere sám. Za důležitější považuju zvážení doby výměny oleje, čím častěji , tím lépe. Olej je chemicky " vyčerpaný " už po 10 000 km, ale o tom jsem se tady již zmiňoval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robilad Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 jen pro zajímavost ohledně servisních intervalů výměny motorového oleje. Kamarád a jeho Octavia 1.4 tsi, počítač se přihlásil k první výměně oleje po ... 39.000 km! Vše bez problémů, olej prý v pohodě, dal opět long life a jezdí dál... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
demonx Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 jen pro zajímavost ohledně servisních intervalů výměny motorového oleje. Kamarád a jeho Octavia 1.4 tsi, počítač se přihlásil k první výměně oleje po ... 39.000 km! Vše bez problémů, olej prý v pohodě, dal opět long life a jezdí dál... ... tak po tomhle kamarádovi bych Oct. nechtěl! Bůh s ní! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JosefP Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Dobrej magor, asi to nemá v hlavě v pořádku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbek Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Kamoš koupil octavku který se měmil olej cca po 50tkm má najeto přes 250tkm a motor jenom přede , tak kde je potom pravda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miki53 Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Pravda je jako vždy někde uprostřed +,-. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robilad Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 je to každého věc. Já rozhodně interval výměny oleje zkracovat nebudu, zatím mám 17.000 a PC hlásí výměnu za cca 5000 km. U známého ve firmě jezdí všichni po cca 30.000 km (1 rok) a u žádnýho auta problém není, a to už maj nalítáno hoodně. Ale měnit olej po 10.000 km je podle mě kravina. Ale každého věc... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bitttpower Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 (edited) Tak kravina to rozhodně neni.Když auto "lita" jen po městě a ma mnoho studenych startu tak olej zdegraduje mnohem dřiv než u auta ktere jezdi dlouhe trasy.Jinak co se tyče long-life,největši nesmysl kdo kdy vymyslel.Olej je idealni měnit co 15 tiskm nebo jeden rok.Zkuste jsi udělat kapkovou zkoušku oleje po 20 tis a určitě se budete divit....,ale každeho věc jak se o sve auto stara Edited March 24, 2011 by bitttpower Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sranki Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 Citujem www.oleje.cz Nejstarší způsob odhadu množství nečistot v motorovém oleji je tzv. kapkový test. Tento test je velmi jednoduchý, spočívá ve vyhodnocení vzhledu kapky oleje na filtračním papíře, viz obr. 1. Test je poměrně spolehlivý a zkušenému pracovníkovi o oleji řekne opravdu hodně. V dnešní době je však již pro moderní motorové oleje většinou nepoužitelný. Důvodem jsou vynikající detergentní a disperzantní vlastnosti dnešních motorových olejů, které nedovolí kapce oleje na filtračním papíru vytvářet takové útvary, jaké by byly pro správné vyhodnocení potřebné. Asi tolko k hodnotenu dnesny olejov takzvane "od oka". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
banicek Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 Zdravím , řeším takový problém. V servisní knížce mám proměnlivý servisní interval QG1. Auto mám 9 měsíců a počítač mi hlásí, že mám už za 3. měsíce jet na servisní prohlídku (zřejmě výměna oleje). Nemáte někdo zkušenost jak teď postupovat ? Díky Baniček Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
demonx Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 Řešení je jednoduché - za ty 3 měsíce dojet do servisu. Já měl taky proměnlivý interval a jel jsem na výměnu po 11-ti měsících (s najetýma 20000 km). Už se to tu řešilo snad stokrát - délka proměnlivého intervalu záleží na způsobu provozování vozidla, tzn. krátké pojížďky, častá jízda ve městě, vytáčení motoru apod. výrazně zkracují interval výměny oleje. Já to vyřešil změnou na pevný interval 15000km nebo 1 rok a rozloučením se s předraženým LongLife olejem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikas Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 Nevim jak Vám ale mě tedy značkový LongLife olej tedy nějak výrazně drahej nepřijde. Shell Helix Ultra 5W-40 1l = cca 150,- http://www.topoleje.cz/shell-helix-ultra-5w-40.html Tak to už fakt nevim co je pro vás drahé Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dexon Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 podle mě má banicek špatně nastavenej interval - v proměnlivým intervalu výměny oleje se progresivně dle stylu jízdy a podmínek snižují možné najeté kilometry, rozhodně né měsíce, či dny.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
demonx Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Nevim jak Vám ale mě tedy značkový LongLife olej tedy nějak výrazně drahej nepřijde. Shell Helix Ultra 5W-40 1l = cca 150,- No, nevím, jak jsi přišel na to, že Shell Helix Ultra je LongLife? Specifikaci VW 504.00 nesplňuje, takže já osobně ho beru jen jako dobrou syntetiku (ne LongLife). A mimochodem, právě tento olej dávám na pevný interval (5litrů za 800,-). Long Life od Shellu je Helix Ultra Extra. http://www.shell.cz/home/content/cze/products_services/on_the_road/oils_lubricants/shell_helix_tpkg/product_range_new/helix_ultra_extra/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek2 Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 Dle vyjádření technického oddělení Škoda i dotazu přímo na Syntezia Pardubice lze na prodloužený servisní interval použít olej Mogul racing 5W-30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikas Posted June 24, 2011 Share Posted June 24, 2011 No, nevím, jak jsi přišel na to, že Shell Helix Ultra je LongLife? Specifikaci VW 504.00 nesplňuje, takže já osobně ho beru jen jako dobrou syntetiku (ne LongLife). A mimochodem, právě tento olej dávám na pevný interval (5litrů za 800,-). Long Life od Shellu je Helix Ultra Extra. http://www.shell.cz/home/content/cze/products_services/on_the_road/oils_lubricants/shell_helix_tpkg/product_range_new/helix_ultra_extra/ Samozřejmě jsem se spletl měl jsem namysli 5W-30 Jsem holt je člověk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikas Posted June 24, 2011 Share Posted June 24, 2011 (edited) http://www.topoleje.cz/shell-helix-ultra-extra-5w-30.html Edited June 26, 2011 by Sranki prosim, necituj predchadzajuci prispevok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pil Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Tak včera jsem u nové 1.4 TSI po 10 000 km vyměnil olej. Koupil jsem CASTROL EDGE 5w-30 long life (předpokládám další výměnu až po cca 20 000km). Potom co vyteklo (dost tmavá barva až černá) doporučuji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sranki Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Snad necakate, ze po 10tis km vam bude s motora tiect cisty olej Podla farby sa opotrebenie oleja urcit NEDA, uz si to konecne uvedomte. Ale su to vase prachy, kludne si to mente aj kazdych 5tis km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pil Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Já netvrdím, že vypuštěný olej byl či nebyl opotřebovaný, třeba by vydržel ještě dalších 50 000 km ........... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mylys Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Ale doporucujes na zaklade cerne barvy vymenu oleje, takze tomu asi rozumis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikelangelo Posted December 4, 2012 Share Posted December 4, 2012 Zdarec, Pánove měl bych takový dotaz (možná blbý ale i přesto) je pravda že ten interval výměny oleje muže po čase nevyměněním oleje zablokovat ŘJ nebo přimo motor?? pokud jej nevynulujeme?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
žralok Posted December 4, 2012 Share Posted December 4, 2012 Blbost. Kdo ti to řekl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.