Jump to content
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By omicron
      Stále řeším nějaké chytré ovládání pro dálkový start motoru a zapnutí nezávislého topení (nejlépe pomocí aplikace pro smartphone).
      Při hledání řešení (vím o německém řešení DANHAG pro NT) jsem narazil na PANDORA, jež vedle autoalarmu umí i telemetrii a dálkový start motoru a dálkové ovládání nezávislého topení. Zachová i originální DO, umí i smartphone a přidává i další bezpečnostní funkce. Mám sice originál Škoda alarm, ale ten dálkový start motoru je impresivní, na léto velmi užitečný. Některé verze mají i přídavné zabezpečení KESSY systému.
       
      Nemá někdo zkušenost s nějakou variantou ?
      Jsou to asi Rusáci (které bytostně nemusím), ale v Rusku je Oktávka a Sup velmi rozšířen, a má to veškeré EU certifikace a v CZ docela velká podpora...
       
       
    • By Petik_hell
      Zdravim,
       
      Mam problémek, Nikde v šématech jsem nanašel jaké signály spíná komfortka. 
       
      Mam octavii 1.r.v. 1997 18 AGN. Komplet překopanej interier i exterirer na Facelift. Narazil jsem pouze u šííbru. Chci namontovat ovládání kolečkem což by nebyl takový problém, ale.....
      Přepinování svorkovnice podle schématu je jasnou věcí problém však nastává s dvěma drátama z komfortky respektive s jedním. I na starém motoru je ale jen jeden a pro ovládání kolečkem musím mít dva podle originálních schémat. Jde mi jen o to zda to jsou jen otevírací či zamykací signály od centrálu. Či zda se tento kontakt dá vyklemovat s kostrou či plusem, podle toho co komfortka spíná..
       
      Předem děkuji
    • By e1.
      Prišla zima a rozmýšľam nad montážou nezávislého kúrenia, resp. alarmu s diaľkovým štartom. Hlavné dôvody sú že nerád šoférujem v bunde, a bez nej to je perfektný spôsob na prechladnutie. Keď už je pod 5°C, tak cítim že auto zohrieva moc dlho. Druhým dôvodom je to že by som rád štartoval s už teplým motorom. Včera ráno boli necelé dva stupne nad nulou a kým sa voda zohriala na 90°C a olej dosiahol 50°C, prešiel som z domu viac a 7 kilometrov. Kým sa motor nezohreje, dovtedy je spotreba tiež dosť na hovno. Včerajšia jazda bola cesta do mesta na otočku, 24 km takmer bez státia, po mestskom obchvate, jednoducho nedeľa ráno. Keď som prišiel domov, priemernú spotrebu som mal 6,6 litra, čo je dosť veľa na to že som išiel plynulo (aj keď trochu rýchlejšie ako MPR). Keby som išiel v rannej zápche ktorá začína necelý kilometer od môjho bydliska, tak by to s tým studeným motorom a priemerom bolo ešte úplne niekde inde, a to nehovorím o tom čo by bolo ak by mrzlo a bolo napr. -10°C alebo ešte menej. To by sa ten motor asi nikdy nezohrial.
      Takže rozhodnutý som, že to chcem nejak riešiť. Bufík je asi lepšie riešenie, ale zatiaľ ma odrádza cena. Dostal som doteraz jednu cenovú ponuku na Webasto Thermo E, s prácou, materiálom a DO za 1620 €. Ja by som sa rád zmestil do nejakých 1000-1200 €.
      Ďalšia možnosť je nejaký alarm s diaľkovým štartom, napr. Magicar M870 AS CAN BUS. Cena je o dosť nižšia, predpokladám že s montážou by som sa zmestil do cca. 500 €. Tu je ale otázna bezpečnosť. Viete, mať každé ráno na parkovisku naštartované auto... Po čase by si to mohol niekto všimnúť a potom už stačí iba rozbiť okno a nasadnúť. Napadlo ma že by sa k tomu ešte mohol namontovať nejaký dodatočný bezpečnostný systém na prevodovku. Máte skúsenosti s takýmto dodatočným alarmom? A tiež ma zaujíma ako sa bude chovať originálny alarm. Budú funkčné oba, alebo pôvodný sa deaktivuje?
      Prosím napíšte nejaké skúsenosti.
    • By Petik_hell
      Zdravim,
      Mám menší prosbu, tento problém jsem i po fukci ,,hledat" nenašel.
      Chci vyměnit motor šíbru před faceliftem s kolébkovým přepínačem za motor po faceliftu webasto s otočným přepínačem. Podle schémat jsem si našel že se celá svorkovnice T6G musí přepinovat. V tom není problém. Problém je v tom že předface měl pouze jeden drát z komfortky a poface má dráty dva.
      Ten původní je jasnej. Ale ten druhý? k čemu tam slouží dva dráty z komfortky respektive z ŘJ centrálního zamykání? Mám dodělanou dálku (neorigo) s dotahováním oken. Má to s tím souvislost?
      Mám použít drát ze svorky 15a? tudíž spínané klíčkem? Ten drát mi ,,zbyde" z původního zapojení
      Děkuji za všechny tipy.
      Doufám že toto téma není duplicitní. Jestli ano omlouvám se a prosím o odkaz.
    • By asdfg_1
      Nezavisle kurenie do novej Octavie sa dodava aj s dialkovym ovladanim, alebo treba dokupit?
×
×
  • Create New...