Přejít na obsah

Nezávislé topení Webasto - problémy


Plzeňáček

Doporučené příspěvky

myslím si, že bude stačit mít možnost to automatické zapínání nezávislého topení vypnout a regulovat si to jen buď dálkovým ovladačem a nebo tlačítkem na climatronicu. ještě jsem psal vývojářům aplikace Carista, no snad by tato funkce mohla být v nějaké beta verzi, ale zda bude fungovat se neví...ale šance tu je. :)

 

Edit:

 

tak po odpojení čidla venkovní teploty, které je u chladiče u přední mlhovky na straně spolujezdce se automatické spouštění Webasta neaktivuje, jelikož to neví jaká je venkovní teplota, takže jako prozatímní vyřezení to funguje, akorát prostě nevím kolik je venku stupňů. Webasto funguje na dálku a nebo tlačítko na ovládacím panelu Climatronicu normálně.

 

u beta verze Caristy 3.7 - 16 mě to nabídku u mého auta na odpojení automatické spuštění nenabízí, zkusím informavat vývojáře a snad do budoucna...přibily tam další funkce, takže se to hýbé postupně k aktivování nových funkcí.

Editováno: , autor: sipmart
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 7 měsíců později...

Ahoj, chlapi koupil jsem si před dvěma dny supa s origo webastem. Předchozí majitel mi řekl že když kupoval supa jako ojetinu on tak dálkač nedostal. Dneska jsem zjišťoval v servise přes známého zda jde zjistit dle vin zda šel sup z výroby s dálkou k webastu, kdy mi řekl že dálkác se dokupoval vždy zvlášť jako náhradní díl. Je to pravda. Poradíte mi jak to ověřit. Dálkač bych si koupil ale nevím zda je auto vybaveno jednotkou pro příjem. Údajně se jednotka nachází v místě pod volantem jak ji poznám. Díky

Editováno: , autor: kijos
Doplnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, zhoršil se mi dosah dálkového ovládání ve směru od auta k dálkovému. Mám dodělávané webato Thermo Top V s dálkovým T91R. Anténu mám připojenou na ploutev na střeše. Předtím jsem měl dosah okolo 200m, nyní tak 100 ale i tak mi dálkové jen několikrát blikne, stejně jako když je mimo dosah. Webasto se nicméně spustí. Pokud se přiblížím na cca 10m tak na dálkovém dostanu i potvrzení. Setkal se s tím už někdo? Diagnostika pochopitelně nepíše žádnou chybu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
V 6. 11. 2018 na 18:49, kijos napsal:

Ahoj, chlapi koupil jsem si před dvěma dny supa s origo webastem. Předchozí majitel mi řekl že když kupoval supa jako ojetinu on tak dálkač nedostal. Dneska jsem zjišťoval v servise přes známého zda jde zjistit dle vin zda šel sup z výroby s dálkou k webastu, kdy mi řekl že dálkác se dokupoval vždy zvlášť jako náhradní díl. Je to pravda. Poradíte mi jak to ověřit. Dálkač bych si koupil ale nevím zda je auto vybaveno jednotkou pro příjem. Údajně se jednotka nachází v místě pod volantem jak ji poznám. Díky

Já bych už po zkušenostech do té dálky nešel. Za ty peníze jde udělat GSMko a ovládáš to odkudkoliv. 

A hledat podle vinka, jestli to v autě při výrobě bylo nebo ne je hloupost. I kdyby jo, tak už to může být pryč, jelikož bufik jde i bez toho. 

Bez toho aniž by jses podíval pod palubku to nezjistis. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 15. 1. 2018 na 11:41, FrantisekM napsal:

Nevím zda je to ještě aktuální, ale:

když není plamen, tak to znamená jen dvě věci, buď není palivo, nebo vzduch. To první jde otestovat jednoduše, sundáš z topení hadici pro přívod paliva a přes diagnostiku pustíš test podávací pumpy. Vedení paliva může být i zavzdušněné, pokud si to montoval do vozu. V tom druhém případě, kdy nejde vzduch, tak překontrolovat přívod vzduchu a opět udělal test větráku v topení. Pokud budou trvat nadále problémy, tak pak bych se zaměřil na komoru. V 99% je jen zasraná a špatně dávkuje palivo, což stačí vyčistit. Pokud by i po tom byly problémy, tak tu komoru vyměnit, ale to bych viděl už jako poslední řešení

co se týká fukce, tak je v pořádku, že to nejprve nahřává komoru (2 min) a pak se zažehne plamen, v tvém případě se plamen nezažehne, proto to vyhodí chybu, že není plamen

 

 

 

Ahoj,

dnes se mi právě ten problém vyskytl. Den předtím mi kolega instaloval GSM krabičku do auta, abych mohl NT ovládat mobilem, ale to na to nemá vliv.

Diagnostika ukazuje, že plamen zhasne, takže jak jsi psal - buď ucpaný přívod nafty, nebo vzduchu, nebo ucpaná komora. Dá se zkontrolovat ten přívod nafty bez demontáže nárazníku atd?

A ještě mě napadla taková teorie, ale nejsem si jistý, jak přesně to NT funguje, tak možná ta moje teorie bude špatná - den před závadou se rozsvítila rezerva a po cestě byla jen nějaká pofidérní benzinka, musel jsem natankovat, tak jsem vzal jen za 300 Kč na dojezd. Je možné že to byla nějaká špatná nafta, co mi to ucpala? A jestli ano, mohl bych jet zase do rezervy, natankovat nějakou kvalitní + plno aditiva a když bych spustil nezávislé topení, nasálo by to tu novou naftu s aditivem a samo by se to pročistilo? A možná by tomu taky pohlo teplo....v garáži, ať není nafta tak tuhá.

 

Co si o tom myslíš?

 

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diagnostika ukazuje, že plamen zhasne, takže jak jsi psal - buď ucpaný přívod nafty, nebo vzduchu, nebo ucpaná komora.  - toto nieje celkom pravda. Cez diagnostiku musis zistit, ci ti zhasne plamen, pretoze naozaj nejde palivo (stava sa, ale sanca je mala), alebo ti zastavi privod paliva automaticky, pretoze snimac plamena nedetekuje plamen. Po case sa stava, ze snimac plamena (1 suciastka a plni dve funkcie, na zaciatku zhavi a potom snima plamen) odide (rozumej skor ako uplynie mu doba zivotnosti) a nieje schopny detekovat plamen aj ked ten hori spravne.

 

Treba sledovat ake hodnoty dava snimac. To kurenie ma svoje rezimy a v kazdom rezime logika ocakava nejake udaje zo snimaca. Mne po nastartovani kurenia, vo faze ked uz zhavic nezhavi a kurenie bezi sebestacne, snimac ukazoval stale mensie a mensie hodnoty az po chvilke boli pod kritickou hodnotou a tak si logika myslela, ze plamen zhasol a tym padom zastavil palivo. Riesil som to vymenu celeho horaku, lebo zial snimac plamena/zhavic sa neda kupit ako samostatny diel. Pripadne este skusit vycistit horak a zhavic, je mozne, ze su zanesene a dava to zle hodnoty.

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to nejsou dobré zprávy...bral jsem to takhle: mrknout jestli jede vzduch a nafta, pokud ne, nastává horší situace, rozebrat komoru a vyčistit + prý se musí většinou vyměnit těsnění, protože už bude špatné. S ničím horším jsem nepočítal a teď se dozvím, že možná budu muset koupit čidlo :rolleyes:....snad ne, snad to bude jen zanesené a bude stačit vyčištění. 

Každopádně děkuji za info. Kolik tak stojí cca to čidlo? Stačí od oka, ať vím jestli 100 Kč nebo 5000 :-)

A v diagnostice se teda dají zjistit hodnoty snímače? Podle těch hodnot se ale nemůžu řídit, když nevím, jestli je špatné. Tak či tak se to stejně musí rozebrat.

A kdyby to bylo zanesené, tak pomohl by ten postup jak jsem psal výše? S tím aditivem atd.?

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jde o to, že mám to auto asi 2 měsíce, takže nemám tušení jak bylo NT využíváno předešlou majitelkou. Proto mám naději, že to bude jen zanesené a bude stačit vyčištění. Když bude potřeba výměna, tak se to prostě vymění a je to, ale naděje umírá poslední :-)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný problém u benzinového Webasta u 18.tsi. Nejdřív začalo topení prdet, ale pak se uklidnilo a byl klid. Pak se začalo samo vypínat a naposledy si zaprdelo a zablokovalo se. Základní diagnostikou je tam chyba 01406 - není plamen a pak chyba zablokovene topení.

V úterý to vezu do AS, počítám že je ko komora. Tak pak dám vědět co tomu bylo a na kolik to vyšlo.

Sup 2012 combi 1.8tsi - 217tkm
Cepadlo u webasta jsem měnil letos na jaře, tak počítám, že až se tohle dá do pořádku, tak bude s webastem na delší dobu klid

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jen pro info: po začátku problému jsem nechal smazat na diagnostice závadu (zhasínal plamen), stále nefungovalo, tak jsem asi týden nespustil nezávislé topení. Naftu jsem vyjel do rezervy (dojezd 40 km). Pak jsem natankoval tu nejdražší naftu od OMV jen za 300 Kč a naflákal k tomu 6 víček aditiva VIF. Jel jsem pár desítek km, ať je motor pořádně prohřátý, baterie nabitá atd. no a za jízdy jsem zkusil zapnout to nezávislé topení a voalá, fungovalo a funguje doteď :D ....můj záměr byl ten, aby to nezávislé topení nasálo kvalitní naftu a aditivum a jestli bylo přicpané nebo zanesené, tak jsem doufal že to "nějak povolí".... za pár dní jsem měl stejně domluvený termín na vyčištění NT, takže to byl jen pouhý pokus, pouze výstřel do tmy...no a nevím, jestli to bylo tím nebo ne, ale podařilo se, funguje už týden a nemusel jsem to nechávat rozebrat...takže tak :worthy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
V 4. 2. 2012 na 0:29, Plzeňáček napsal:

Tak to se mi stávalo taky, výše jsem psal, že bylo plno reklamací, někdy se to nezaplo vůbec, ale někdy přesně jak píšeš - bufík běžel a vodu předehřál, ale ventilátor už ne, taky bych se přikláněl k baterce. Po třech letech jsem koupil novou a zatím to běhá, začínám si myslet, že jsem měl už z výroby špatnou. A na autorizák vůbec nespoléhej, vystřídal jsem jich několik a narazil jsem na neuvěřitelný paka a vždycky tvrdili, že je všechno cajk.

 

Ahoj

 

Vím, že to sem nepatří,ale nechci vytvářet novou větev ve Fabii. Snad mi poradíte.

 

Mám Thermotop E ve Fábii I 2006 dostavba / 1,4 tdi 59kw / zapnu topení telestartem T91, ale nezapne se mi větrák ikdyž už je nahřáto. Jakmile vypnu webasto větrák se spustí, nevíte prosím kde by mohla být chyba? Slabá baterie vyloučena, vyzkoušeno s jinou baterií, teplota venku nad 0°C, samozřejmě nemám climatronic :-)

 

Odzkoušeno i během provozní teploty, při zapnutí webasta se okamžitě vypne větrání...

 

Díky za tipy

Editováno: , autor: soused329
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...